Gezocht: dierenarts omgeving Zevenbergen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NanGee
Berichten: 43
Geregistreerd: 11-08-06

Gezocht: dierenarts omgeving Zevenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-24 20:56

Ik ben opzoek naar een kundige en empatische dierenarts in Noord-Brabant omgeving Moerdijk, Zevenbergen.
Ik zoek een praktijk die ook over mobiele röntgen apparatuur beschikt zodat we niet naar de kliniek hoeven mocht verder onderzoek nodig zijn.

Hoor heel graag tips en ervaringen.

Hannanasjuh
Berichten: 231
Geregistreerd: 24-11-22
Woonplaats: Fijnaart

Re: Gezocht: dierenarts omgeving Zevenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 21:20

Paardenpraktijk West-Brabant is tegenwoordig erg fijn. Floor of Jasmijn heb ik goede ervaringen mee.

NanGee
Berichten: 43
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-24 20:18

Hannanasjuh schreef:
Paardenpraktijk West-Brabant is tegenwoordig erg fijn. Floor of Jasmijn heb ik goede ervaringen mee.


Dankjewel voor je reactie! Paardenpraktijk de postbaan komt ook bij mij zag ik. Daar ook toevallig ervaring mee?

muzzy17

Berichten: 619
Geregistreerd: 15-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 20:51

De kroon zit in moerdijk. Weet alleen niet of ze röntgen hebben.

Zelf laat ik dierenarten Noord uit essen komen. Die hebben wel een mobiele röntgen

Hannanasjuh
Berichten: 231
Geregistreerd: 24-11-22
Woonplaats: Fijnaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 14:14

NanGee schreef:
Hannanasjuh schreef:
Paardenpraktijk West-Brabant is tegenwoordig erg fijn. Floor of Jasmijn heb ik goede ervaringen mee.


Dankjewel voor je reactie! Paardenpraktijk de postbaan komt ook bij mij zag ik. Daar ook toevallig ervaring mee?



Wel eens aan de telefoon gehad voor lastertherapie. Ze klonken iig erg aardig en dachten goed mee. Hoe ze met paarden zijn geen idee.

Dierenartsen Noord uit Essen heb ik geen goede ervaring mee. Voor even een keer vaccineren prima. Zelfs bij koliek zijn ze erg fijn. Maar bij specifieke kreupelheid hebben ze mij daar echt slecht geholpen. En aangezien je naar röntgen apparatuur vraagt ga ik er even vanuit dat je daar mee zit.

Zelf ben ik ook eens naar Franklin lashley gereden in Wassenaar? Hij was er binnen een uur achter waar de kreupelheid vandaan kwam, terwijl er verschillende da naar gekeken hadden en niks konden vinden.