Stal om dressuurpaard te verkopen ruime regio Antwerpen België

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MayoNeighs

Berichten: 166
Geregistreerd: 28-07-15

Stal om dressuurpaard te verkopen ruime regio Antwerpen België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-24 13:31

Dag mede-Bokkers,

Wegens privé-omstandigheden zal ik mijn paard moeten verkopen.
Echter heb ik hier zelf de tijd en energie niet meer voor, dus ik zoek een stal om hem verkoopklaar te trainen en te verkopen.
Ik zoek een stal in ruime regio Antwerpen/Oost-Vlaanderen/Limburg, zodat ik zelf af en toe nog kan gaan kijken. Net over de grens in Nederland kan eventueel ook.

Het betreft een 13-jarige ruin uit Sir Donnerhall x Larome, niveau 3 bevestigd, trainen thuis op niveau 4 (wisselserie's, appuyementen etc...). Kan zijn oefeningen, maar heeft een consequente ruiter nodig om hem aan de waggel te houden.
Ik wil hier geen verkoopbericht van maken, maar het is wel belangrijk dat er een bekwame ruiter tijd in kan steken.
Ook wil ik een verkoopstal waar ze op de weide komen overdag. Ik weet dat ik hier na verkoop geen zeg meer in zal hebben. Maar zolang ik dat wel heb, is dat mijn eis.

Het zou ook fijn zijn als het wat betaalbaar kan blijven. Ik heb geen idee van de prijzen hiervoor, maar mijn geldpot is ook niet eindeloos jammer genoeg. :+

Alvast bedankt voor jullie reacties!

0000
Berichten: 5477
Geregistreerd: 04-06-10

Re: Stal om dressuurpaard te verkopen ruime regio Antwerpen België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 13:35

Ik stuur je even een pb. Ik zit iets verder (noord Limburg NL) maar voldoende tijd en aandacht besteden aan je paard in combi met naar buiten is niet altijd makkelijk te vinden volgens mij.