Paard in training zetten maar dan voor buitenritten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DuoPenotti

Berichten: 29505
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 19:12

Ik zou zo'n ruiter wel aan huis willen (Nederweert) maar meestal is het toch je paard weg brengen.

Hopelijk krijg je iemand gevonden ts.
Maar als wegbrengen geen probleem is zullen zeker de springenruiters dat wel doen.

Puppetje
Berichten: 1012
Geregistreerd: 24-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-24 21:22

Ik heb inmiddels een meisje die hem nu rijdt en hem aan allerlei "rare" dingen blootstelt.
Ik had niet verwacht dat ik zo enthousiast zou zijn over hoe ze met hem omgaat, dus hij blijft voorlopig lekker thuis en zij traint hem door.
Ze gaat hem meenemen als ze met haar eigen paard op wedstrijd gaat zodat ze hem op vreemd terrein kan rijden.
Ze doet het echt super leuk.

Ik kan me nu rustig focussen op mijn eigen herstel en hij krijgt een hele fijne begeleiding.
De tijd zal leren of ik nog ga rijden en anders heeft hij een fijne basis om verkocht te worden.

DuoPenotti

Berichten: 29505
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Paard in training zetten maar dan voor buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 21:30

Wat een fijne update!
Goed om te horen

Paardjes101
Berichten: 258
Geregistreerd: 11-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 22:23

Puppetje schreef:
Ik heb inmiddels een meisje die hem nu rijdt en hem aan allerlei "rare" dingen blootstelt.
Ik had niet verwacht dat ik zo enthousiast zou zijn over hoe ze met hem omgaat, dus hij blijft voorlopig lekker thuis en zij traint hem door.
Ze gaat hem meenemen als ze met haar eigen paard op wedstrijd gaat zodat ze hem op vreemd terrein kan rijden.
Ze doet het echt super leuk.

Ik kan me nu rustig focussen op mijn eigen herstel en hij krijgt een hele fijne begeleiding.
De tijd zal leren of ik nog ga rijden en anders heeft hij een fijne basis om verkocht te worden.


Wat fijn!

Furst
Berichten: 603
Geregistreerd: 15-06-17
Woonplaats: Vlaams-Brabant, Belgiƫ

Re: Paard in training zetten maar dan voor buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 23:00

Wat een goeie update! Hopelijk kan je straks weer lekker met hem aan de slag!

Rizette
Berichten: 4374
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 00:23

Puppetje schreef:
Ik heb inmiddels een meisje die hem nu rijdt en hem aan allerlei "rare" dingen blootstelt.
Ik had niet verwacht dat ik zo enthousiast zou zijn over hoe ze met hem omgaat, dus hij blijft voorlopig lekker thuis en zij traint hem door.
Ze gaat hem meenemen als ze met haar eigen paard op wedstrijd gaat zodat ze hem op vreemd terrein kan rijden.
Ze doet het echt super leuk.

Ik kan me nu rustig focussen op mijn eigen herstel en hij krijgt een hele fijne begeleiding.
De tijd zal leren of ik nog ga rijden en anders heeft hij een fijne basis om verkocht te worden.

Top oplossing