Forums » Over Paarden » [ED] Ervaringen en Diensten |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
|
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Africhtingsstal gericht op "bomproof" en buitenrijden |
---|
Esther_r20 | |
Een vraag voor een vriendin van mij
Ze heeft een jonge D/E pony die goed zadelmak is. Stap, draf, galop zit erop. Voor het verder doorrijden en met name desensibiliseren en buiten mak maken zoekt zij een stal waar hij een maandje in training kan staan. Kennen jullie een fijne stal waar met name de aandacht gaat om een fijn en betrouwbaar recreatiepaard af te leveren. Bij voorkeur Noord-Holland |
Laatste bericht |
Geplaatst: 07-10-24 11:22 |
Amber_anne | |
Ik heb mijn pony bij cornerstone Horsemanship in Zwolle in training gehad. Ze heeft een actieve facebook en instagram waar je filmpjes kunt zien van wat ze doet.
Mijn pony was ook al zadelmak maar ik wilde haar vooral buiten doorgereden hebben. Ze ging meerdere keren per week alleen en samen met de trailer naar het bos |
Geplaatst: 07-10-24 11:32 |
Odetje92 | |
Close contact Horsemanship?
|
Geplaatst: 07-10-24 12:28 |
Esther_r20 | |
Bedankt ik heb de reacties in dit topic en ook degene die via pb kwamen doorgegeven.
Nog meer suggesties of ervaringen zijn welkom |
Geplaatst: 07-10-24 20:49 |
Matheno | |
Ik weet niet of Elise Buiten het nog doet ? Die levert ze kuikenmak af.
|
Geplaatst: 07-10-24 20:51 |
hagelslag | |
Matheno schreef Ik weet niet of Elise Buiten het nog doet ? Die levert ze kuikenmak af. Je bedoelt ze levert ze elise mak af Met ballonnen en weet ik veel meer |
Geplaatst: 07-10-24 21:19 |
Jet | |
In Noord-Holland zou ik ook denken aan Close Contact Horsemanship, Kim Greuter.
|
Geplaatst: 07-10-24 21:21 |
noukie12 | |
Desensibiliseren is niet wat je wil/zoekt. Een echte horsemanship trainer leert een paard bij spanning juist te ontspannen als oplossing van de spanning.
Cornerstone Horsemanship |
Geplaatst: 07-10-24 21:53 |
Punz | |
Elise Buiten inderdaad!
|
Geplaatst: 07-10-24 21:58 |
Kirsten_HW | |
Ik heb een locatie voor trainingspaarden in Moergestel, Noord-Brabant. Mocht buiten Noord-Holland ook mogelijk zijn. Mijn bedrijf heet Horse-Wise Training en Instructie.
Ik focus mij vooral op het zadelmak maken van (jonge) paarden en het inrijden/doorrijden. En op paarden met ongewenst gedrag. Ik ben gediplomeerd Natural Horsemanship trainer en instructeur (opleiding van DressuurNatuurlijk gevolgd). In train vanuit de beleveniswereld van een paard en heb veel oog voor de mentale en fysieke toestand van een paard in training. Stuur gerust een berichtje als je meer informatie wilt. |
Geplaatst: 08-10-24 07:20 |
miereneter | |
Daan's Horses in Heemskerk, absolute aanrader.
|
Geplaatst: 08-10-24 08:41 |
Geertema | |
Annemarie Meerkerk is erg goed en heeft vaak meerdere jonge paarden in training staan
|
Geplaatst: 08-10-24 10:13 |
Ingrid_92 | |
Sandra van den Heuvel van Paardemensen.
|
Geplaatst: 08-10-24 11:43 |
Esther_r20 | |
Super bedankt weer voor de reacties, er staan weer mooie tips tussen!
|
Omhoog |
Geplaatst: 08-10-24 13:59 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
|
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Over Paarden » [ED] Ervaringen en Diensten |
Inloggen |