Forums » Over Paarden » [ED] Ervaringen en Diensten |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
|
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Stalling in hoek Rotterdam-Dordrecht-Roosendaal- Hoeksche Waard |
---|
BoktVerlaten | |
Voor een vriendin plaats ik even dit berichtje:
Zij zoekt een vol pensionstal in de regio Rotterdam-Dordrecht-Roosendaal, Hoekse Waard. Regio mag best wat ruim genomen worden. Er moet wel een (brave oudere) hengst welkom zijn! Harde eisen: Stal op korte termijn beschikbaar Hengst welkom Individuele buitengang (paddock) Goede buitenbak Voldoende ruwvoer Volpension (mag in weekend wel “zelf-doen” zijn) Wensen: Binnenbak Zomer individuele weidegang Wie heeft de gouden tip! |
Laatste bericht |
Geplaatst: 03-10-24 15:45 |
Gaby | |
Ik mis in deze wat het budget is. Lijkt mij gezien de zeer specifieke eis (een op korte termijn beschikbaar zijnde plek voor een hengst - volpension met binnenbak en individuele weidegang) wel essentieel.
|
Geplaatst: 03-10-24 16:19 |
BoktVerlaten | |
Gaby schreef Ik mis in deze wat het budget is. Lijkt mij gezien de zeer specifieke eis (een op korte termijn beschikbaar zijnde plek voor een hengst - volpension met binnenbak en individuele weidegang) wel essentieel. budget is soort van onbeperkt….. |
Geplaatst: 03-10-24 16:29 |
Ladygiroc | |
Oef..dat is voor een ruin al lastig, laat staan voor een hengst.
Hippisch centrum Hoekse Waard of de watertoren(kom ff niet op de nieuwe naam) in Hardinxveld? |
Geplaatst: 03-10-24 18:15 |
butengeweun | |
Als je de regio heel ruim neemt stal de dijkgraaf in Ouddorp. Ik weet dat ze hengsten hebben/hadden staan en alles wat ze wenst maar of er nu een stal vrij is geen idee
|
Geplaatst: 03-10-24 18:28 |
SpikkelFire | |
De Randhoeve in Dordrecht voldoet ook aan je wensen, ik twijfel alleen over of ze ook hengsten aannemen.
|
Geplaatst: 03-10-24 19:47 |
Boheme | |
SpikkelFire schreef De Randhoeve in Dordrecht voldoet ook aan je wensen, ik twijfel alleen over of ze ook hengsten aannemen. Ja doen ze, want die van mijn ouders staat er. |
Geplaatst: 03-10-24 20:57 |
Ladygiroc | |
Alleen wachtlijst dus niet op korte termijn plek..
|
Geplaatst: 03-10-24 21:17 |
BoktVerlaten | |
Watertoren (JGDStables) valt af wegens slechte reviews en ervaringen. Er schijnt veel verandert te zijn de laatste tijd.
De Randhoeve heeft inderdaad een flinke wachwtlijst. De rest geef ik door! |
Geplaatst: 03-10-24 21:31 |
fensy79 | |
Stal zwagemakers in nispen..vlakbij roosendaal.
|
Geplaatst: 06-10-24 23:35 |
BoktVerlaten | |
fensy79 schreef Stal zwagemakers in nispen..vlakbij roosendaal. Thnx! Ik geef het door |
Geplaatst: 07-10-24 14:47 |
Fayyah19 | |
Stal Midler in Nieuw-Beijerland misschien?
|
Geplaatst: 08-10-24 08:14 |
BoktVerlaten | |
Die stal kent ze, er was een reden waarom ze daar niet wilde staan maar die weet ik niet (meer) Zal het nog even doorgeven en vragen waarom ze daar niet wilde staan. Kan ook best vol zijn hoor.
|
Omhoog |
Geplaatst: 08-10-24 08:20 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
|
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Over Paarden » [ED] Ervaringen en Diensten |
Inloggen |