Forums » Over Paarden » [ED] Ervaringen en Diensten |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Uitloopstal Den Haag oudere merrie |
---|
Victoriaa_xx | |
![]() |
Hi allemaal,
Ik ben op zoek naar een speld in een hooiberg. Ik zoek voor mijn 18 jarige merrie een plekje waar ze al een beetje van pre- pensioen kan genieten. We rijden nog wel graag! - Uitloopstal of paddock met beschutting en hooi - Binnenbak of binnenbak op stapafstand <5 min stappen. - Buitenbak - Voer en mest service (of shifts onder eigenaren) - Regio Nootdorp, Pijnacker, Wassenaar, Leidschendam, Leidschenveen, Stomwijk, Voorschoten, Scheveningen, Valkenburg, Oegstgeest, Ypenburg, Zoetermeer - Prive stal, manege, aan huis, alles mag. Ik heb veel oudere berichten van bokt gelezen, veel zijn verouderd. Stallen die ik al voorbij heb zien komen: Manege Leidschenveen Country stables Wassenaar Graag zoek ik naar nieuwe plekjes waar ik graag even langs kom om kennis te maken! |
Laatste bericht |
![]() |
Kidde | |
![]() |
Voldoet niet helemaal aan je eisen, maar misschien is het wat voor je: Coby @ [VSW] Stal aangeboden omgeving bleiswijk/zoetermeer/rotterdam
|
![]() |
Kidde | |
![]() |
Zier ook hier: https://www.facebook.com/share/p/1A2rPy2dNh/
|
![]() |
C_arola | |
![]() |
Ik verplaats dit topic naar ervaringen en diensten.
|
![]() |
Ladyson | |
![]() |
Spronk in Zoeterwoude voldoet denk ik, alleen wel zelf mesten dacht ik
|
![]() |
Lieser | |
![]() |
Misschien Amco in Hazerswoude-Dorp? Daar hebben ze uitloopstallen (met een wachtlijst).
|
![]() |
Odetje92 | |
![]() |
Stal de groene meer
|
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
|
|