| Forums » Over Paarden » [ED] Ervaringen en Diensten |
| Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
|
|
Pagina 1 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |
| Plaats een nieuw onderwerp | |
| Trailtuinen noord nederland |
|---|
| Avelienvd | |
|
|
|
Zoals de titel eigenlijk al zegt.
Zijn er nog bestaande trailtuinen of paardenspeeltuinen in de noordelijke 3 provincies? |
| Laatste bericht |
| Onali | |
|
|
|
Trailtuinen: nee
Soortgelijks: ja *Zoekt naar websites/ FB Groningen https://www.facebook.com/share/178xwv2ikC/ Friesland https://www.facebook.com/share/1BHJKMzvxD/ |
| BoktVerlaten | |
|
|
|
En de rest van Nederland? Volgens mij zijn er, nu Magnolia ook stopt, geen trailtuinen meer?
|
| Onali | |
|
|
|
BoktVerlaten schreef En de rest van Nederland? Volgens mij zijn er, nu Magnolia ook stopt, geen trailtuinen meer? Klopt ![]() |
| SandraWierda | |
|
|
|
Ben toevallig net eentje in Haulerwijk tegen gekomen, ga er binnenkort zelf heen
|
| Onali | |
|
|
|
SandraWierda schreef Is dezelfde als die ik plaatste. Lijkt me best aardig deze. |
| tirzasarah10 | |
|
|
|
Ik hoop iets op te kunnen zetten in de Noordoostpolder
![]() Voor nu bezig met een verplaatsbare, hindernissen zijn er maar er moeten nog wel verder dingen uitgewerkt worden. Mocht je interesse hebben, stuur maar een pb dan kan ik je de opzet door sturen. |
| Amber_anne | |
|
|
|
Ik volg even mee, pony staat omgeving Apeldoorn en het lijkt me erg leuk
|
| Evercreek | |
|
|
|
Ik ben ook benieuwd naar trailtuinen en kwam via facebook inderdaad die van Sandrawierda hierboven voorbij. Ben erg benieuwd hoe die is!
Zo jammer dat Magnolia stopt, hun locatie stond hoog op mijn bucketlist alleen heeft een peesblessure roet in het eten gegooid ![]() |
| tjaakje | |
|
|
|
De Paardenspeeltuin zit in noord Groningen. Wij organiseren uurs lessen, maar ook trainings weekenden. Daarnaast geven we menlessen en is er morgen een oefenmarathon.
https://www.paardenspeeltuinstalblyckeheerd.nl |
| BoktVerlaten | |
|
|
|
Eentje in het midden van het land zou echt een aanwinst zijn!
|
| pinkie87 | |
|
|
|
BoktVerlaten schreef Eentje in het midden van het land zou echt een aanwinst zijn! Nou in elke provincie 1 haha helemaal! Wel dan zo liggend dat het haalbaar. ![]() |
| Texas02 | |
|
|
|
tjaakje schreef De Paardenspeeltuin zit in noord Groningen. Wij organiseren uurs lessen, maar ook trainings weekenden. Daarnaast geven we menlessen en is er morgen een oefenmarathon. https://www.paardenspeeltuinstalblyckeheerd.nl Zoiets was super leuk geweest als je er niet verplicht les bij moest. Gewoon lekker zelf met je paard aan de slag is veel leuker vind ik. |
| Berith | |
|
|
|
BoktVerlaten schreef Eentje in het midden van het land zou echt een aanwinst zijn! Ik heb er een waar ik op kleinschalige wijze (max 2 combinaties) les op geef. In de buurt van Vianen/Culemborg/Leerdam. Het is gericht op het lichaamsbewustzijn en onderzoekend vermogen van het paard en jullie samenwerking daarin. zie: https://playfulhorsemanship.com/trail |
| Onali | |
|
|
|
Oh Berith dat ziet er leuk uit!
Ik zie dat je van zwart/ zwart naar de combi vos/ vos bent gegaan. Ik ken je nog van de TREC met je fries en shetlander. En je zit bij mij in de buurt. Ik doe dit ook met mijn shetlanders, maar op andermans terrein is het toch anders. Ik zou zeker een keer willen komen trainen. |
| lovelance | |
|
|
|
Wij zijn ook plannen aan het maken voor een trailtuin in de kop van Noord Holland. Maar we zitten nu nog in de brainstorm fase.
|
| pinkie87 | |
|
|
|
lovelance schreef Wij zijn ook plannen aan het maken voor een trailtuin in de kop van Noord Holland. Maar we zitten nu nog in de brainstorm fase. Goed idee!! Ik kom bij jou trainen! En als je hulp nodig heb laat je maar weten hihi |
| callippo | |
|
|
|
Net over de grens, in Nordhorn, zit rijvereniging Grenzland met eigen trailtuin. Ze organiseren af en toe een open training (ze hebben ook een heel gaaf bos met lage cross hindernissen).
Ze zitten letterlijk op de grens, dus je kunt de trailer in NL laten staan ![]() Als er meerdere Nederlanders interesse hebben, wil ik wel een gezamenlijke training (of: open speeldag voor gasten) aanvragen. |
| cissy | |
|
|
|
Is stal Tilburgs ook gestopt dan?
|
| SjonnieZ | |
|
|
|
cissy schreef Is stal Tilburgs ook gestopt dan? Die zijn al heel lang niet meer open idd. Ze gingen dicht ivm vernieuwing stalconcept + renovatie van het park maar dat duurt inmiddels al enige jaren… ik ga er vanuit dat ze definitief gestopt zijn… heel jammer kwam er graag en vaak. |
| Onali | |
|
|
|
cissy schreef Is stal Tilburgs ook gestopt dan? 3 jaar geleden gingen ze een jaar dicht om alles op te knappen. Ik ben al 2 jaar bezig met mailen, bellen en prive berichten (FB) maar nooit meer iets ontvangen. Ik gok dat dit topic geopend is nav mijn post in de FB groep Extreme Trailpark Nederland. Daarin bevestigd iemand dat stal Tilburgs is gestopt. |
| Avelienvd | |
|
|
|
Onali schreef cissy schreef Is stal Tilburgs ook gestopt dan? 3 jaar geleden gingen ze een jaar dicht om alles op te knappen. Ik ben al 2 jaar bezig met mailen, bellen en prive berichten (FB) maar nooit meer iets ontvangen. Ik gok dat dit topic geopend is nav mijn post in de FB groep Extreme Trailpark Nederland. Daarin bevestigd iemand dat stal Tilburgs is gestopt. Nee. Heb het topic gestart omdat we toevallig binnenkort een schriktraining hebben. En ik benieuwd was of we zulke dingen nog elders zouden kunnen oefenen. |
| troi | |
|
|
|
Texas02 schreef tjaakje schreef De Paardenspeeltuin zit in noord Groningen. Wij organiseren uurs lessen, maar ook trainings weekenden. Daarnaast geven we menlessen en is er morgen een oefenmarathon. https://www.paardenspeeltuinstalblyckeheerd.nl Zoiets was super leuk geweest als je er niet verplicht les bij moest. Gewoon lekker zelf met je paard aan de slag is veel leuker vind ik. Je zit met de risico's voor de combinatie, juridische aansprakelijkheid en kans op schade aan de hindernissen. Ik verwacht dat weinig stallen hun dure hindernissen laten gebruiken door onbekenden zonder begeleiding. Je kan wellicht contact opnemen en aangeven dat je veel ruimte wenst met je paard en vooral wil uitproberen. Daar kan de begeleiding wellicht de les op aanpassen. |
| Josien_ | |
|
|
|
SjonnieZ schreef cissy schreef Is stal Tilburgs ook gestopt dan? Die zijn al heel lang niet meer open idd. Ze gingen dicht ivm vernieuwing stalconcept + renovatie van het park maar dat duurt inmiddels al enige jaren… ik ga er vanuit dat ze definitief gestopt zijn… heel jammer kwam er graag en vaak. De trailtuin is nu onderdeel van hun Paddock paradise achtige stalling, dus ik gok niet dat dit nog open gaat. |
| Ac_tion | |
|
|
|
Je zit met de risico's voor de combinatie, juridische aansprakelijkheid en kans op schade aan de hindernissen. Ik verwacht dat weinig stallen hun dure hindernissen laten gebruiken door onbekenden zonder begeleiding.
Je kan wellicht contact opnemen en aangeven dat je veel ruimte wenst met je paard en vooral wil uitproberen. Daar kan de begeleiding wellicht de les op aanpassen.[/quote] Mijn ervaring is dat je inderdaad echt wel ruimte krijgt om zelf uit te proberen onder begeleiding. Maargoed, er is een instructrice aanwezig en die negeren is een beetje gek Ik ben er een keer geweest met een jonge pony en dat was echt een fijne ervaring. Zowel de hindernissen als de instructie en begeleiding Edit: niet te redden quote. Oeps. |
| Omhoog |
| Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
| Pagina 1 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |
|
| Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
| Forums » Over Paarden » [ED] Ervaringen en Diensten |
| Inloggen |