[GZ] Stalling in of nabij omgeving Rotterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Milka

Berichten: 2112
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

[GZ] Stalling in of nabij omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 07:40

HoiHoi,

Ben na 2 jaar paardloos door het leven te zijn gegaan weer langzaam aan opzoek naar een geschikt paardje.
Door verhuizing komen mijn oude pensionstallingen niet meer direct in aanmerking (zou dan echt de noodoplossing worden), dus ben ik opzoek naar een leuke pensionstalling in of nabij de omgeving Rotterdam.

Ik geef niks om luxe en mest zelf graag uit idem voor het voeren van mijn paard (mag wel gedaan worden, maar is absoluut niet erg als ik dat zelf moet doen).
Het belangrijkste is dat mijn paard droog en goed kan staan en in de zomer lekker de wei op. That's all.
Ben zelf een fanatiek buitenrijmens Haha! dus een simpele buitenbak zou fijn zijn, maar is dus ook geen must.
Het is ook geen must om meteen vanaf de stalling de bossen bijv. in te rijden, mag best wel een stukje rijden (te paard) er vanaf zijn.

Kortom, ben eigenlijk opzoek naar een pensionstalling waar ik voorheen altijd heb gestaan, maar dan in de buurt van Rotterdam.
De huurprijs per maand waar ik zelf aan zit te denken voor zo'n stalling, is niet meer dan 200 euro per maand all in (dus gebruik van stro, hooi en voer).

Iedereen die iets weet, drop het hier neer of stuur een pm! Vork

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Re: [GZ] Stalling in of nabij omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 12:37

Zou je aan kunnen geven waar je precies in Rotterdam een stal zoekt? Rotterdam is namelijk best groot Knipoog

Ik weet er wel een paar in noord en in de buurt van Rotterdam Zuid, voor info kan je me PM-en.

Milka

Berichten: 2112
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Re: [GZ] Stalling in of nabij omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 16:16

Ik zelf woon in Rotterdam Centrum, maar heb zowel een fiets als een auto ter beschikking Haha!

Ik zoek dus geen manege of wat dan ook. Dat ligt ook buiten mijn budget.
Ben meer opzoek naar een soort boertje wat meer voor de fun wat stallen verhuurt of iets dergelijks. Zoiets heb ik voorheen ook altijd mijn paard gestald en beviel me prima.
Mijn beleving is alleen dat je op dat soort adressen moeilijker komt als outsider, zou namelijk niet weten waar zoiets te zoeken in Rotterdam, dus vandaar mijn vraag.

Sta nog steeds open voor suggesties.

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Re: [GZ] Stalling in of nabij omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 16:57

Ik pm je wel even want ik weet wel wat adresjes voor je.

kiekiety
Berichten: 272
Geregistreerd: 01-03-06

Re: [GZ] Stalling in of nabij omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 22:08

ik weet een boer waar ik altijd met heel veel plezier heb gestaan
is in moordrecht richting zevenhuizen
super fijne plek
mocht je het aan te rijden vinden hoor ik het wel
dan geef ik je wat meer info
groetjes en succes bianca