Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 8 [ 179 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Plaats een nieuw onderwerp

Bodyprotector ja of nee ?

 
Profiel   

Ik heb hem vooral aan bij springen mag echt niet zonder. Maar komt ook door dat me paard mega fel is. Kwa springen enzo en me pa ziet het liever ook in de dressuur. Door dat mijn paard best heftig kan zijn. En totaal geen makkelijk paard is maar veder echt schat. Maar mijn body heeft mijn al aantal keer goed gered. Als ik hem laast niet aan had dan had niet willen weten wat der dan gebeurd was. Net als dat ik nooit zonder cap rij .
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 21:53 



 
Profiel   

Ik rijd zelf zonder bodyprotector, maar met springen en cross ben ik zeker van mening dat het veiliger is. Of het echt lekker zit kan ik dus niet over meepraten, maar zolang je er zelf over denkt om het te doen en je ouders het ook fijner vinden met een bodyprotector zou ik het gewoon doen. Mijn ouders vinden het best als ik spring of dressuur rijdt zonder en alleen met cross zou ik er een moeten huren, maar dat mag ik toch nog niet doen :') Vaak genoeg zal het beschermen, soms ook niet, maar je hebt dan wel wat aan je veiligheid gedaan. Heb heus weleens gezien dat iemand een trap onder haar bodyprotector kreeg en zelf ook eens niet zo fijn op mijn rug gevallen, waar een bp ook niet tegen had geholpen. (rug zwaar gekneusd, want het deed na 3 weken nog pijn :Y) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 22:03 



 
Profiel   

Het is goed om een passende bodyprotector te hebben.

mocht je vallen zijn je organen, en ruggengraat beter beschermt.
Dan breek je ook minder spel botten met een val.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 21:40 



 
Profiel   

meisie94 schreef
Het is goed om een passende bodyprotector te hebben.

mocht je vallen zijn je organen, en ruggengraat beter beschermt.
Dan breek je ook minder spel botten met een val.


Prima dat je aan je minimum aantal informatieve berichten moet komen, maar zou je dat niet willen doen door allemaal oude topics omhoog te halen? De recente berichten vervuilen zo op die manier.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 21:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 8 [ 179 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen