Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 12 [ 287 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

4DimensionDressage - lotgenoten!

 
Profiel   

Communicatie is echt wel een dingetje met Karin..... je moet echt Sherlock Holmes zijn om iets van data te vinden. Dat is wel een beetje zonde.....
Die website lekker strak houden zou al schelen. Je moet nu social media uitpluizen....
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-20 07:29 



 
Profiel   

Jammer! Ik gebruik mijn Social media nauwelijks dus dat wordt lastig. :')
Ik heb het website formulier ook wel eens ingevuld maar daar kreeg ik geen reactie op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-20 07:42 



 
Profiel   

Undefined schreef
Jammer! Ik gebruik mijn Social media nauwelijks dus dat wordt lastig. :')
Ik heb het website formulier ook wel eens ingevuld maar daar kreeg ik geen reactie op.


Je kan ook Tessa Roos benaderen via Facebook op haar pagina Rijkunst in beweging, zij doet samen met Karin de basic balance

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-20 08:44 



 
Profiel   

Ik kom ook even dit topic binnenvallen. Weet iemand of er ook instructeurs in deze richting rondom Zwolle zitten? Ik kan deze op de site niet vinden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-20 11:14 



 
Profiel   

Ik weet dat er instructeurs zijn in Friesland en Drenthe die af enctoe een tour maken en dan in de buurt van Zwolle komen. Probeer Allure Equus eens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-20 22:48 



 
Profiel   

Solistar schreef
Ik kom ook even dit topic binnenvallen. Weet iemand of er ook instructeurs in deze richting rondom Zwolle zitten? Ik kan deze op de site niet vinden..



Mirjam vd Wiel geeft les in de buurt van Zwolle, wel nog alleen bij haar thuis (Vinkenbuurt).

Wij krijgen les van Iris Braakhuis (wij zitten in Apeldoorn) en zij woont zelf in de Achterhoek (Geesteren) ergens, maar heeft verschillende lesroutes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-20 13:45 



 
Profiel   

Wendy van NH4all gaat in november weer basic balance dagen organiseren. Voor wie dat interessant vind, je kan haar mailen info@nh4all.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-20 22:06 



 
Profiel   

Odetje92 schreef
Wendy van NH4all gaat in november weer basic balance dagen organiseren. Voor wie dat interessant vind, je kan haar mailen info@nh4all.nl


Mooi, ik heb gelijk gemaild! BAM!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-20 07:57 



 
Profiel   

Ninx schreef
Odetje92 schreef
Wendy van NH4all gaat in november weer basic balance dagen organiseren. Voor wie dat interessant vind, je kan haar mailen info@nh4all.nl


Mooi, ik heb gelijk gemaild! BAM!


Leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-20 08:57 



 
Profiel   

Is daar ergens meer informatie over te vinden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-20 08:59 



 
Profiel   

Muze schreef
Is daar ergens meer informatie over te vinden?


Dat kan Wendy je ongetwijfeld geven per mail

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-20 12:48 



 
Profiel   

Misschien hebben jullie het al gezien maar ik sta op de voorpagina!! Met een artikel over revalidatietrainer zijn.
[VN] Bokkers leggen uit: Paardenrevalidatie met Agossie

Ik dacht dat dit misschien wel interessant is voor jullie om te lezen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-20 10:55 



 
Profiel   

Wauw! Gaaf :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-20 11:59 



 
Profiel   

Prachtig stuk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-20 16:11 



 
Profiel   

gaaf zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-20 16:27 



 
Profiel   

In oktober is er weer een bootcamp

https://fb.me/e/3dw8UFwGn

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-20 17:03 



 
Profiel   

Odetje92 schreef
In oktober is er weer een bootcamp

https://fb.me/e/3dw8UFwGn


Kreeg een berichtje van de organisator Wendy. Helaas moet ik altijd werken met deze dingen |( Heb nu vermeld aan haar om mij het ruim op tijd van te voren te laten weten. Kan ik nog wat regelen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-20 16:09 



 
Profiel   

Bralindy schreef
Odetje92 schreef
In oktober is er weer een bootcamp

https://fb.me/e/3dw8UFwGn


Kreeg een berichtje van de organisator Wendy. Helaas moet ik altijd werken met deze dingen |( Heb nu vermeld aan haar om mij het ruim op tijd van te voren te laten weten. Kan ik nog wat regelen..


Evenement stond vorige maand ook al online ;) misschien Wendy even toevoegen op Facebook, dan zie je meteen op je tijdlijn als er een evenement gepubliceerd wordt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-20 17:26 



 
Profiel   

Ze bieden nu online trainingen aan!

Quote van hun FB pagina:
Citaat
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar is tie dan! Onze eerste online training Van Start met 4D! We (Karin en Tessa) hebben er met veel liefde en energie aan gewerkt en zijn heel blij om het resultaat nu met jullie te kunnen delen!

Wat leer je in Van Start met 4D?

Na deze online training weet je hoe een correcte voorwaarts-neerwaartse tendens eruit ziet, waarom het zo belangrijk is voor een paard om deze houding onder de ruiter aan te nemen, en welke factoren er allemaal op van invloed zijn.

Je maakt een begin met trainen van je paard in de voorwaarts-neerwaartse tendens aan de longe. Ook train je jezelf voor een functionele zit die je paard ondersteunt bij het vinden van de juiste houding en beweging. Je brengt dit uiteindelijk samen in het rijden, waarin je je paard met de juiste energie in verticale balans laat gaan.

Normaal gesproken leren we je dit in een driedaagse clinic met theorielessen, ruiterbalans oefeningen zonder paard, longeerles en rijlessen. Om meer mensen toegang te geven tot deze leerstof bieden we dit nu aan in deze online cursus. Je leert hierin niet alleen het wat, waarom en hoe van de voorwaarts-neerwaartse tendens te begrijpen, maar traint ook je oog, je gevoel en je vaardigheden.

Je bestudeert de lessen zelfstandig, in je eigen tempo en wanneer het jou uitkomt. Daarbij krijg je toegang tot foto’s en filmpjes van veel verschillende paarden en ruiters, die we hebben gemaakt tijdens echte trainingen. Zo zie je voorbeelden van verschillende typen paarden die in en uit balans gaan en krijg je een realistisch beeld van wat je kunt verwachten als je je eigen paard gaat trainen.

Natuurlijk zijn er mogelijkheden om de online training aan te vullen met begeleiding in de praktijk; dit bespreken we in het laatste hoofdstuk. Maar met deze cursus krijg je én de theoretische achtergrond én praktische tools om de lesstof in de training van je paard toe te passen. Met deze informatie kun je gegarandeerd lekker aan de slag en haal je later des te meer uit een praktijkles!

Je vindt de training op https://training.4dequitation.online/

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-20 07:18 



 
Profiel   

Even beetje bij gelezen als 'leek'

We zijn nu bezig met zadelmak maken en ik ben me aan het oriënteren welke 'stroming' ik wil gaan volgen voor de verdere opleiding

Ik heb me dan ook ingeschreven voor de online cursus, een mooie laagdrempelige manier om me te verdiepen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 08:53 



 
Profiel   

Ik heb ook wel interesse in dit cursus maar vind de info erg summier. Lijkt me dat ergens wel meer staat? Wie weet waar ik meer info kan vinden? Ik heb geen Facebook trouwens..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 20:01 



 
Profiel   

Solistar schreef
Ik heb ook wel interesse in dit cursus maar vind de info erg summier. Lijkt me dat ergens wel meer staat? Wie weet waar ik meer info kan vinden? Ik heb geen Facebook trouwens..


info@nh4all.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 08:58 



 
Profiel   

Odetje92 schreef
Solistar schreef
Ik heb ook wel interesse in dit cursus maar vind de info erg summier. Lijkt me dat ergens wel meer staat? Wie weet waar ik meer info kan vinden? Ik heb geen Facebook trouwens..


info@nh4all.nl

Dit lijkt me niet het mailadres van Karin of Tessa. Waar is dit van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 10:18 



 
Profiel   

Dat is het mail adres van Wendy van D. Zij organiseert al die dagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 10:29 



 
Profiel   

Dat klopt, Wendy organiseert veel, de meeste bootcamp en basic balance dagen die op Facebook verschijnen heeft zij in organisatie qua locatie en deelnemers
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 16:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 12 [ 287 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen