Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Your riding success - fearLESS mastery

 
Profiel   

Hi mede-bokkers,
iemand hier die toevallig ook bekend is met / meedoet met de Your Riding Success - fearLESS mastery, een NLP programma ontwikkeld door Natasja Althoff, een Australische GP-rijdster, die een ontzettend leuke/goede/enthousiaste online course heeft opgezet op diverse thema's, waaronder ook een traject dat ingaat op angsten rondom het paardrijden? Zij zet haar jarenlange ervaring en NLP coachingstechnieken in om angst bij het rijden te overwinnen.

Aangezien ik door een aantal vervelende valpartijen het vertrouwen in mezelf wat kwijt aan het raken was, en eindelijk doorkreeg dat ik het niet meer kon negeren dat ik toch wel met klepperende handjes op m'n paard zat, die alsmaar schichtiger en schichtiger werd van mijn zenuwen, ben ik hulp gaan vragen (aan m'n omgeving, mijn top instructrice) en ben ook meer houvast gaan zoeken om angst om te zetten in durf . Ik volgde al een tijdje het youtube kanaal van Natasja (wat kan die dame goed uitleggen!) en op een gegeven moment dacht ik echt, ik wil aan mezelf gaan werken, in mezelf investeren, en ben lid geworden van FearLESS mastery, nu zo'n 4 maanden geleden. Hoewel er ups en downs zijn, voel ik me steeds beter in het zadel, en heb ik inmiddels gesprongen (is echt 3 jaar geleden ofzo) en zonder handen rondgegaloppeerd. Er zijn nog zat stappen te gaan, ik wil ook weer zonder angst op buitenrit en op wedstrijd, maar het brengt me best veel. Er is ook een besloten FB groep bij het programma, maar ik vroeg me af of er ms nog meer bokkers zijn die het leuk vinden om hier online ervaringen te delen.

https://www.yourridingsuccess.com/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 23:59 



 
Profiel   

Dit klinkt wel interessant. Ik ga er in elk geval eens naar kijken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-18 09:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen