Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Symposium/Clinic Lammert Haanstra Longeren/Ruiterfitheid

 
Profiel   

[ img ]

Hoi allemaal,

Ik ben Lotte en volg de Hbo opleiding Hippische Bedrijfskunde aan de Aeres Hogeschool in Dronten. Nu zijn wij bezig om met de klas een evenement te organiseren voor het vak Eventmanagement. Wij hebben gekozen voor een symposium en clinic van Lammert Haanstra over longeren gecombineerd met ruiterfitheid. Het wordt gegeven op dinsdag 18 December op het paardencentrum in Dronten. De kosten zijn €15 per persoon inclusief een drankje. De avond zal in totaal 3 uur duren waarvan 1 uur theorie en 2 uur praktijk met ook actieve deelneming. Ook houden wij een loterij met erg leuke prijzen van bekende merken zoals Horka, Horse musthaves, Horsefood etc. Wij moeten nog heel wat aanmeldingen hebben dus zouden het leuk vinden om jullie te zien!
Op onze facebookpagina is meer informatie te vinden over het evenement en de aanmelding: https://www.facebook.com/events/2433154 ... 7730933559

[ img ]


Laatst bijgewerkt door lotte557 op 03-12-18 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 13:08 



 
Profiel   

Deze advertentie hoort op de markt thuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 13:09 



 
Profiel   

Ik plaats op dit topic een slotje omdat het in de huidige vorm niet is toegestaan.

Wel verwijs ik je graag naar het subforum : Evenementen. Lees even goed de charter door alvorens je een topic opent gezien er strikte regels vwb het aankondigen van een evenement :)

Dit topic zal later vandaag verwijderd worden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 20:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen