Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Bridle Hill Farm

 
Profiel   

Omdat ik niet wist waar ik het neer moest zetten maar hier. TEM gerust als het verkeerd staat :+

Omdat het me interesseert en ik benieuwd ben naar iedereens mening/oplossingen hier een topic over. Voor de mensen die het niet mee hebben gekregen; de Bridle Hill Farm is een ‘manege’ in New York die in vrij slecht daglicht staat. Instagram staat er vol mee, veel Youtubers hebben het er over. De paarden zien er enorm ziek en mager uit en er word niet ingegrepen, ook niet door de SPCA. Op google staat een rating van 1,8 maar zelfs dat triggered mensen nog niet

Wat vinden jullie hier nou van?

Filmpje vol alle info en foto’s; https://youtu.be/tHjlENuUN7Y
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-19 03:51 



 
Profiel   

Ik ben er eigenlijk nooit zo van om op zoiets te reageren dat zo ver weg is, omdat je het niet kan controleren en er dus geen betrouwbare bronnen/ ervaringen zijn. Het gebeurt zo vaak dat er vals beschuldigt wordt of iets groter wordt gemaakt dan het eigenlijk is en eenmaal op internet kan dit echt schadelijk zijn (met een valse beschuldiging dan he). Al helemaal nu mensen steeds hypocrieter worden wat betreft dierenwelzijn, vlees etc.
Maar als dit echt zo is als dat het lijkt.. Dan vind ik het zeer, zeer kwalijk en begrijp ik echt niet wat voor een persoon je bent om je paarden zo te laten lijden. Al ben je bijna failliet, dan laat je je paarden daar toch niet onder lijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-19 09:13 



 
Profiel   

Eileen_ schreef
Ik ben er eigenlijk nooit zo van om op zoiets te reageren dat zo ver weg is, omdat je het niet kan controleren en er dus geen betrouwbare bronnen/ ervaringen zijn. Het gebeurt zo vaak dat er vals beschuldigt wordt of iets groter wordt gemaakt dan het eigenlijk is en eenmaal op internet kan dit echt schadelijk zijn (met een valse beschuldiging dan he). Al helemaal nu mensen steeds hypocrieter worden wat betreft dierenwelzijn, vlees etc.
Maar als dit echt zo is als dat het lijkt.. Dan vind ik het zeer, zeer kwalijk en begrijp ik echt niet wat voor een persoon je bent om je paarden zo te laten lijden. Al ben je bijna failliet, dan laat je je paarden daar toch niet onder lijden?


Heb je wel een goed punt! Dat was ook een beetje mijn discussie reden, het blaast op maar wat kunnen we er precies mee? Op instagram onder de hashtag #bridlehillfarm staat al zoveel leed, dat is echt absurd. Ook fotos van before en after van de paarden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-19 12:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen