Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Sorry, maar mag geen onderwerp plaatsen in beestenboel

 
Profiel   

Sorry dat ik dit in het verkeerde forum plaats, maar om nou 24 berichten te schrijven in de informatieve sector vind ik ook nog wel wat aangezien dit redelijk dringend is.

Ik heb dus gister een grasparkietje gekocht van 8 à 10 weken met nogal wat mankementen. Dit is niet erg want met alle liefde vang ik dit beestje op en maak ik d'r graag beter. Maar ik heb nu een vraagje
Hoe behandel ik dit?

Ze heeft zeg maar een teentje dat hoogstwaarschijnlijk of gebroken is, En nooit medische behandeling gehad door de fokker. Maar nu zit ze er alleen maar op (hij is dus zeg maar gebogen tot onder de poot en ze loopt, zit en staat er op. Hij bevindt zich niet op de plek waar hij hoort te zitten) alhoewel ze hier geen gevoel meer in heeft denk ik. Moet ik dit laten amputeren? En hoeveel kost dat? Of kan ik zelf een spalkje maken en alhoewel ze hem niet meer zou kunnen gebruiken hij tenminste recht staat.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 12:12 



 
Profiel   

Als het zo dringend is bel je een dierenarts en ga je niet op een forum klagen dat je je berichten niet vol krijgt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 12:13 



 
Profiel   

belle_boef schreef
Als het zo dringend is bel je een dierenarts en ga je niet op een forum klagen dat je je berichten niet vol krijgt


mijn moeder wilt niet naar de dierenarts dan lijkt mij dit toch wel de beste oplossing. :) maar bedankt voor uw vriendelijke reactie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 12:15 



 
Profiel   

Gebroken pootjes bij dit soort diertjes groeien weer vast binnen een paar dagen. Moet dus of opnieuw gebroken of pootje er af, of gewoon laten doen en dan leert ie er mee leven (als het niet zodanig storend is dat het problemen gaat geven).
Je kan hem altijd laten checken op de poli van de faculteit in Utrecht, alle info kan je vinden op http://www.facebook.com/VBDUKG

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 12:16 



 
Profiel   

belle_boef schreef
Als het zo dringend is bel je een dierenarts en ga je niet op een forum klagen dat je je berichten niet vol krijgt


Zeggen dat diertje naar de dierenarts moet was volgens mij voldoende geweest. ;)



Ts, ga idd met diertje naar de dierenarts. Als ze er last van heeft zul je toch moeten gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 12:17 



 
Profiel   

Hoppit schreef
Gebroken pootjes bij dit soort diertjes groeien weer vast binnen een paar dagen. Moet dus of opnieuw gebroken of pootje er af, of gewoon laten doen en dan leert ie er mee leven (als het niet zodanig storend is dat het problemen gaat geven).
Je kan hem altijd laten checken op de poli van de faculteit in Utrecht, alle info kan je vinden op http://www.facebook.com/VBDUKG


ze heeft er inderdaad geen last van, ze chirpt gewoon en vliegt, loopt alle kanten op :) ik ga wel even een kijkje nemen op de pagina. Bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 12:18 



 
Profiel   

Daniquebyoux schreef
belle_boef schreef
Als het zo dringend is bel je een dierenarts en ga je niet op een forum klagen dat je je berichten niet vol krijgt


Zeggen dat diertje naar de dierenarts moet was volgens mij voldoende geweest. ;)



Ts, ga idd met diertje naar de dierenarts. Als ze er last van heeft zul je toch moeten gaan.


Dankuwel, ze heeft er verder geen hinder aan. Ze heeft het volgensmij al vanaf jongs door (waarschijnlijk) een ongeval omdat ze opgekropt zat in een klein kooitje met heel veel oudere parkieten. Maar tja dan moet ik toch even overleggen met mijn moeder of ik heen kan gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 12:19 



 
Profiel   

Ponymuslonka schreef
belle_boef schreef
Als het zo dringend is bel je een dierenarts en ga je niet op een forum klagen dat je je berichten niet vol krijgt


mijn moeder wilt niet naar de dierenarts dan lijkt mij dit toch wel de beste oplossing. :) maar bedankt voor uw vriendelijke reactie.


Als je een ieder die neemt, welke dan ook. Dan weet je, net als mens zijnde, dat je naar de doktermoet als er iets is, in dit geval de dierenarts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 12:24 



 
Profiel   

Ts, waarom mag je van je moeder een dier nemen als je niet naar de dierenarts mag indien nodig?
Ben altijd zo benieuwd naar de gedachtegang achter dit soort mensen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 12:36 



 
Profiel   

LukieBradley schreef
Ts, waarom mag je van je moeder een dier nemen als je niet naar de dierenarts mag indien nodig?
Ben altijd zo benieuwd naar de gedachtegang achter dit soort mensen :(


aangezien consult kosten erg veel zijn. en aangezien deze verwonding er al super lang is is ze bang dat ze voor niks heen gaat en ze gewoon zo kan leven aangezien ze er geen hinder aan bevindt. Zou ze dat wel vinden zou mijn andere parkiet dat door hebben en haar aanvallen (grasparkieten vallen zieken etc aan omdat ze "zwak" zijn)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 12:40 



 
Profiel   

De regels zijn er om je aan te houden en niet om alsnog te overtreden. Daarom hier een slotje en het verzoek je aan de normale Bokt-regels te houden die voor iedereen hier op het forum gelden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 12:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen