Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Friezen en te kort in de hals?

 

Ik heb geen verstand van Friezen, ik heb er geen ik ken er weinig en heb er misschien een keertje opgezeten, maar ik vind correcte lichaamshouding en beweging wel heel interessant. Ik zag op Facebook dit bericht langskomen van het kennis en promotieplatform fries dressuurpaard:

***K&PP Platformavond ***
Woensdag 23 oktober
"Friese paarden;Te kort in de hals?"*** met Monique Peutz

***Licentiepunten voor juryleden***

Aanvang:19.00 uur
Locatie: Sunrise Stables,Assen
Voor wie?: Iedereen die geïnteresseerd is in dit onderwerp.

Kosten: 10 euro,incl.1e kop koffie/thee

Opgave vooraf : info@platformfriesdressuurpaard.nl

Het Kennis en Promotie Platform Fries Dressuur Paard organiseert woensdagavond 23 oktober een discussieavond over het onderwerp te "kort in de hals" en dan voornamelijk toegespitst op het Friese paard.Gespreksleider Monique Peutz,zal deze avond van uitleg en commentaar voorzien aan de hand van verschillende combinaties met Friese paarden.

Wij hopen velen te mogen verwelkomen!

Graag opgave vooraf op bovenstaand mailadres.
Ten eerste vond ik het een beetje jammer dat Monique Hier als deskundige wordt aangehaald, want hoewel ze jurylid is en goed rijdt, denk ik dat er qua kennis over anatomie en biomechanica wel mensen te vinden zijn met meer kennis. Maar dat terzijde, ik vroeg me af, is dit voor Friezen echt zo anders? Worden friezen sneller kort in de hals dan andere paarden en waarom? Heeft iemand hier ervaring mee?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 22:38 



 
Profiel