Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 12 [ 277 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Plaats een nieuw onderwerp

Paarden van Isabell Werth weke rug

 

Earth schreef
MCE schreef
alle commentaar: wie doet het haar na

er zijn er genoeg die het met zadel en bit nog niet voor elkaar krijgen, onafhankelijk kunnen zitten en de teugels nodig hebben om zich vast te houden

fff zo voor de fun met haar oude GP paard Satchmo
genieten en plezier hebben mag dat ook al niet meer!!! zonder er azijn over te gooien


Dat vind ik op bokt altijd zo'n dooddoener. We mogen er niks van zeggen omdat we het zelf nóg niet kunnen, of zelf niet doen. Dat is natuurlijk kul, bekritiseert u nooit eens iets wat u zelf niet doet of kan? Heeft u nooit eens commentaar op de politiek? Op sport op tv? Op een ander?

Ik heb zelf in de paardensport gewerkt, en dat heeft me geleerd dat ik alleen met een paard wil rijden op een manier waarbij het paard er ook plezier van heeft. Dat is voor mij het allerbelangrijkste, en ik weet dat dat in de topsport echt niet altijd gebeurt. En dat er met rijderij veel wordt afgedwongen, goedschiks maar vooral kwaadschiks. Dat is voor mij het allerbelangrijkste, en daar heb ik commentaar op ja. Voor mij gaat het niet zozeer om de uitvoer van de theorie, want ja, daarin schiet ik soms nog tekort. Maar het gaat om de communicatie met het paard en hoe een paard iet krijgt aangeleerd. En zie ik een happy athlete, dus echt een blij paard? Dat is wat voor mij telt.



zeker heb ik commentaar op zaken, maar probeer altijd wel twee kanten van het verhaal te zien voordat dat ik reageer

en ben het met u eens een happy atleet is wat telt, alleen in dit filmpje ging het om Isabell die zonder zadel zonder bit even voor de fun laat zien dat haar 19 jarige GP paard Satchmo nog altijd fit is

en ja dan gaat het niet altijd perfect, en dat mag je aangeven maar hou het wel in de juiste context

zonder zadel rijdt nu eenmaal anders dan met zadel, dat mag ik wel meenemen in mijn reactie, toch!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 17:52 



 
Profiel   

manubres schreef
996981 Zal eerlijk zijn dat ik hier ook op het filmpje van Ingrid een blijer paard zie dan op die van Utah. Zie op het filmpje van Utah een erg ongelukkig paard, dat niet lekker door het lichaam loopt en veel last heeft van het bit.

Pol013 Ik zie alleen een bit als een paard er last van lijkt te hebben. En ja, helaas komt dat vaak voor.

Het paard van Uta heeft geen last van het bit, het heeft last van de hand van de ruiter. Of er nou een bit in hangt of er rond wordt gestuurd op een bitlooshoofdstel, de hand van de ruiter is het belangrijkste aspect

Edit: niet het belangrijkste aspect in heel het rijden natuurlijk :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 20:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 12 [ 277 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen