Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 10 [ 246 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Plaats een nieuw onderwerp

Dilemma, paard te groot?

 
Profiel   

Heel veel plezier en geluk met je nieuwe paard TS. Inderdaad, lekker ontstippen dit topic!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 12:20 



 
Profiel   

Babootje schreef
BugsFunny schreef
Advertentie is gemaakt samen met degene die hem kennen en zelf op LT en hoger hebben gereden en daar vertrouw ik iets meer op dan de zogenaamde alwetende bokkers..
Daarbij is hij zeker niet "ongeklasseerd", hij is M1 met 5 winstpunten.
Maar ik ga echt niet verder in discussie over hem..

Bokt ten top weer..

En snel geslaagd, tsja dat is het voordeel als je in de hogere prijsklasse kan kopen..


Dan is hij M1+5. :D Maar dat heb jij niet met hem gereden toch?
Wat vind jij hogere prijsklasse trouwens? Tegenwoordig toch al 40.000 zoiets.
Nieuw paard en een nieuwe boktnaam. :D


Ik denk dat het jou niks aan gaat of wel dan?
Blijkbaar ben jij een helderziende die alles door je glazen bolletje kan zien.
Wat ik voor mijn paard gekregen heb en wat ik er voor betaald heb is none of your business.
Je reacties slaan kant noch wal en ik verzoek je vriendelijk doch dringend iemand anders lastig te gaan vallen en proberen naar beneden te halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 12:22 



 
Profiel   

Maartje1990 schreef
Mensen laat het los, paard is verkocht....jeetje

:j

ts laat ze hier lekker in hun sop gaarkoken, ga je niet verantwoorden.
Is toch nooit goed genoeg.
Hij paste niet bij jou, letterlijk en figuurlijk niet.
Is verkocht en daarmee het verhaal klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 13:29 



 
Profiel   

Babootje schreef
BugsFunny schreef
Advertentie is gemaakt samen met degene die hem kennen en zelf op LT en hoger hebben gereden en daar vertrouw ik iets meer op dan de zogenaamde alwetende bokkers..
Daarbij is hij zeker niet "ongeklasseerd", hij is M1 met 5 winstpunten.
Maar ik ga echt niet verder in discussie over hem..

Bokt ten top weer..

En snel geslaagd, tsja dat is het voordeel als je in de hogere prijsklasse kan kopen..


Dan is hij M1+5. :D Maar dat heb jij niet met hem gereden toch?
Wat vind jij hogere prijsklasse trouwens? Tegenwoordig toch al 40.000 zoiets.
Nieuw paard en een nieuwe boktnaam. :D


BugsFunny schreef
Ik denk dat het jou niks aan gaat of wel dan?
Blijkbaar ben jij een helderziende die alles door je glazen bolletje kan zien.
Wat ik voor mijn paard gekregen heb en wat ik er voor betaald heb is none of your business.
Je reacties slaan kant noch wal en ik verzoek je vriendelijk doch dringend iemand anders lastig te gaan vallen en proberen naar beneden te halen.


Nou, een beetje minder mag ook wel.

Moet wel zeggen dat ik het altijd op zijn zachtst gezegd apart vindt als mensen tegelijk met het verwijderen van alle foto's van hun vorige paard waar ze zo onmetelijk veel van hielden hun boktnaam veranderen. Ik vraag me altijd af, waarom je zoiets zou doen...
Was dat nou het "jouw vorige" paard waarover je in het paardkopen topic zei dat hij niet zuiver door de buigproeven kwam? En dat je buigproeven doen niet nodig vindt? Of heb je je nieuwe aanwinst van - pakweg 25000 (tegenwoordig ook niet echt hogere prijsklasse meer voor een gereden paard) - toch maar wel laten keuren? Ik hoop in ieder geval voor je van wel, want een hogere prijsklasse is ook geen garantie voor gezondheid. Of voor succes. (Ik hoop ook dat je de S&T nog even in de kast laat liggen want daar is het paard op het filmpje nog lang niet aan toe; ik begrijp echt niet waarom ze het paard op L niveau, zo in elkaar getrokken en over het tempo gereden met S&T voorstellen; kan best een aardig dier zijn maar ik had m weg geklikt. De beweging is niet echt bijzonder zo en absoluut deze prijsklasse niet waard). Maar, in ieder geval veel geluk ermee. Ik denk dat je nog een hoop te leren hebt.

Als je echt interesse hebt in goed rijden, zoek wat DressagePro instructiefilmpjes op met Rien van der Schaft en dan zie je wel wat ik bedoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 14:53 



 
Profiel   

Laten we proberen nog respectvol met elkaar om te gaan in dit topic :)
Alhoewel de keuze(s) van TS niet mijn keuze(s) zou(den) zijn, is er technisch gezien niets mis met het kopen of verkopen van een gezond paard in eender welke prijsklasse.
‘T gaat om een gezond dier met een leuke leeftijd en karakter en niet om een oudje van 26 dat maar wordt weggedrukt voor een sportpaard.

De keuzes die TS maakt over het al dan niet online zetten zijn aan haar. Ik geef veel om mijn paard, maar wil deze ook niet online.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 15:19 



 
Profiel   

Ik lees nu een tijdje mee, maar ik wil nu toch wel even iets zeggen. Ik vind het ronduit schandalig hoe dit topic zich ontwikkeld heeft. Ik zit hier echt met open mond te lezen. Soms kopen mensen een paard en blijkt achteraf toch het paard niet voor hun te zijn. Sow what??? Schijnbaar een reden om helemaal los te gaan op iemand lekker veilig achter het toetsenbord. Echt waar laat iedereen toch in hun waarde. Zolang het paard niet mishandeld wordt. Er worden iedere dag paarden verkocht.

TS ik geloof echt dat je een weloverwogen beslissing gemaakt het die niet over 1 nacht ijs gegaan is. Er is niks zo moeilijk om een maatje te verkopen en wil je daarbij ook heel veel sterkte mee wensen.
En natuurlijk niet te vergeten heel veel plezier met je nieuwe paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 15:26 



 
Profiel   

Zo bij een aantal mensen is de lolly afgepakt of niet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 15:28 



 
Profiel   

Thanks voor degene die wel normaal reageren.
Aantal op mijn foei lijst gezet.
Anyway ik hoef mij inderdaad niet te verantwoorden maar foto's heb ik.odd verwijderd uit respect voor de nieuwe eigenaar.
En andere naam, tsja na iets van 10 jaar of langer was ik toe aan iets nieuws..
En mijn vorige paard heette zeker geen Maaike..
Zou wat zijn zeg een ruin met die naam :')

Ik ga inderdaad nu niet meer hier reageren, ik heb een ontzettend leuk paard gekocht waar ik mijn energie in ga steken en niet aan die stelletje idioten die alles wel weten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 15:31 



 
Profiel   

Helemaal gelijk. Lekker genieten van je nieuwe paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 16:09 



 
Profiel   

BugsFunny schreef
Thanks voor degene die wel normaal reageren.
Aantal op mijn foei lijst gezet.
Anyway ik hoef mij inderdaad niet te verantwoorden maar foto's heb ik.odd verwijderd uit respect voor de nieuwe eigenaar.
En andere naam, tsja na iets van 10 jaar of langer was ik toe aan iets nieuws..
En mijn vorige paard heette zeker geen Maaike..
Zou wat zijn zeg een ruin met die naam :')

Ik ga inderdaad nu niet meer hier reageren, ik heb een ontzettend leuk paard gekocht waar ik mijn energie in ga steken en niet aan die stelletje idioten die alles wel weten..

Lekker van genieten veel plezier met je paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 16:34 



 
Profiel   

Wat zitten er hier een aantal te vitten zeg, waar bemoeien jullie je mee!
Laat Ts lekker in haar waarde en ga de azijn omruilen voor een goeie borrel.

Ts veel geluk met je nieuwe paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 17:00 



 
Profiel   

Gaan we nu nog 5 pagina’s van moraalridders krijgen die zeuren over het gezeur op een forum waar discussie soort van het hele punt is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 17:17 



 
Profiel   

Maar de discussie is toch klaar? Paard is er niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 17:18 



 
Profiel   

Niqui schreef
Heel veel plezier en geluk met je nieuwe paard TS. Inderdaad, lekker ontstippen dit topic!


Like!
Watmaakt het uit waarom iemand een paard verkoopt?waarom die discussies en verwijten?
Als iemand om wat voor reden dan ook niet happy is met een paard, dan zijn zowel eigenaar/ruiter als paard toch gelukkiger in een andere combinatie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 17:20 



 
Profiel   

Monte_Cristo schreef
Ik lees nu een tijdje mee, maar ik wil nu toch wel even iets zeggen. Ik vind het ronduit schandalig hoe dit topic zich ontwikkeld heeft. Ik zit hier echt met open mond te lezen. Soms kopen mensen een paard en blijkt achteraf toch het paard niet voor hun te zijn. Sow what??? Schijnbaar een reden om helemaal los te gaan op iemand lekker veilig achter het toetsenbord. Echt waar laat iedereen toch in hun waarde. Zolang het paard niet mishandeld wordt. Er worden iedere dag paarden verkocht.

TS ik geloof echt dat je een weloverwogen beslissing gemaakt het die niet over 1 nacht ijs gegaan is. Er is niks zo moeilijk om een maatje te verkopen en wil je daarbij ook heel veel sterkte mee wensen.
En natuurlijk niet te vergeten heel veel plezier met je nieuwe paard.


Exact dat dus!
Het nieuwe paard wordt godbetert ook al weer afgekraakt en het lijkt er op dat daar zelfs de vraagprijs van wordt gedeeld.
Dat kan ECHT niet mensen! Get of Your high horse!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 17:25 



 
Profiel   

veneri schreef
Niqui schreef
Heel veel plezier en geluk met je nieuwe paard TS. Inderdaad, lekker ontstippen dit topic!


Like!
Watmaakt het uit waarom iemand een paard verkoopt?waarom die discussies en verwijten?
Als iemand om wat voor reden dan ook niet happy is met een paard, dan zijn zowel eigenaar/ruiter als paard toch gelukkiger in een andere combinatie?


:j
Als niemand zijn paard zou verkopen, zou er niemand nog aan een paard kunnen komen, of groeien paarden aan bomen tegenwoordig? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 17:56 



 
Profiel   

Hier groeien ze aan een paarden struikje hoor :j
Of begreep ik dat verkeerd toen de buurman zei dat paarden aan de struiken zaten? :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 19:50 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Hier groeien ze aan een paarden struikje hoor :j
Of begreep ik dat verkeerd toen de buurman zei dat paarden aan de struiken zaten? :?


:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 20:46 



 

.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-04-23 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 21:12 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Hier groeien ze aan een paarden struikje hoor :j
Of begreep ik dat verkeerd toen de buurman zei dat paarden aan de struiken zaten? :?


_O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 21:29 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Omdat het paard inmiddels is verkocht en daardoor de vraag in de openingspost en het vervolg daarop niet meer gevolgd kan worden plaats ik hier een slotje.
TS kan natuurlijk altijd een ander topic aanmaken waar ze haar nieuwe paard voorstelt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 11:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 10 [ 246 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen