Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

NK dressuur 2021

 
Profiel   

Kan je ergens de volledige uitslag zien?
Nu vind ik voor de u25 enkel de plaatsen 1 tot 7. Of wordt de rest niet geklasseerd?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 07:07 



 
Profiel   

Jazeker wel, uitslag vind je hier
https://www.nk-dressuur.nl/startlijsten-uitslagen/

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 07:12 



 
Profiel   

Bedankt Emma.
Lotte Meulendijks lijkt er uit gevannen te zijn.
Was gisteren 9de en lijkt nu niet meer te starten, ook niet in de kleine finale.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 07:23 



 
Profiel   

koend schreef
Bedankt Emma.
Lotte Meulendijks lijkt er uit gevannen te zijn.
Was gisteren 9de en lijkt nu niet meer te starten, ook niet in de kleine finale.

Anne bedoel je denk ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 07:39 



 
Profiel   

Ik wou vandaag meekijken, maar het lukt me niet om een ticket te kopen, kan je niet meer de dag zelf kopen of is dat omdat ik vanuit België wil kijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 08:35 



 
Profiel   

c_alsemgeest schreef
koend schreef
Bedankt Emma.
Lotte Meulendijks lijkt er uit gevannen te zijn.
Was gisteren 9de en lijkt nu niet meer te starten, ook niet in de kleine finale.

Anne bedoel je denk ik?

Lotte denk ik die deed mee in u25 maar zowel Lotte als Anne lijken vandaag niet te starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 08:50 



 
Profiel   

Oh nee daarom dacht ik dat je anne bedoelde omdat ik weet dat die er vandaag niet op staat :')
Had even gemist dat lotte in de U25 mee reed op het NK :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 09:17 



 
Profiel   

Seltje schreef
Ik wou vandaag meekijken, maar het lukt me niet om een ticket te kopen, kan je niet meer de dag zelf kopen of is dat omdat ik vanuit België wil kijken?


Dat lijkt me sterk dat je dag zelf niet meer kan kopen. Welke site probeer je het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 09:46 



 
Profiel   

manubres schreef
Seltje schreef
Ik wou vandaag meekijken, maar het lukt me niet om een ticket te kopen, kan je niet meer de dag zelf kopen of is dat omdat ik vanuit België wil kijken?


Dat lijkt me sterk dat je dag zelf niet meer kan kopen. Welke site probeer je het?


Ik kreeg ook een dergelijke melding. En na 1 miliseconde beeld kreeg ik de melding dat ik me ergens voor aan moest melden. Dit was via clip my horse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 09:53 



 
Profiel   

manubres schreef
Seltje schreef
Ik wou vandaag meekijken, maar het lukt me niet om een ticket te kopen, kan je niet meer de dag zelf kopen of is dat omdat ik vanuit België wil kijken?


Dat lijkt me sterk dat je dag zelf niet meer kan kopen. Welke site probeer je het?

Via livesports.tv, zelfs als ik mij aanmeld en een betaaloptie toevoeg blijft het slotje staan.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 10:00 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 10:11 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
[ [url=m/RZD1Cx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat lijkt me eerder een: Je zal waarschijnlijk toch niet in de selectie voor Tokio zitten dus bespaar jezelf en paard de moeite - gevalletje.
Maar dit is de nette versie ervan. En dan vind ik het ook terecht dat de bondscoach dit eerlijk aangeeft en dat het paard daarin ook gespaard kan blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 10:27 



 
Profiel   

Ok, ik kan toch meekijken, na wat appen met de vermelde nummer op de website van lifesports.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 10:46 



 
Profiel   

c_alsemgeest schreef
koend schreef
Bedankt Emma.
Lotte Meulendijks lijkt er uit gevannen te zijn.
Was gisteren 9de en lijkt nu niet meer te starten, ook niet in de kleine finale.

Anne bedoel je denk ik?


Nee, Lotte met Welt Hill in de u25

Anne rijdt bij de seniors.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 11:30 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
[img]m/RZD1Cx.jpg[/ img]


Ik vind dit toch een beetje vreemd. Ze zal zelf ook toch wel door hebben dat ze nu gewoon niet goed genoeg zijn voor de OS? Dat de top inmiddels breder is dan met het EK. En dat ze praktisch kansloos was..

Tuurlijk, proberen kan altijd en je weet nooit wat er gebeurt. Maar de meeste ruiters die nu meer dan eens boven haar geëindigd zijn hebben meer dan één paard op dat niveau lopen.

Het voelt bijna als een soort indekken, want waarom zou je hier een ‘statement’ over maken? Als Avanti niet fit genoeg is voor vandaag, dan is dat toch ook prima?
En dat hebben ze ook gewoon niet nodig. Ze is jong en heeft zichzelf de afgelopen tijd knap de top in gereden. En waarschijnlijk komen er nog kansen genoeg als ze zo blijft rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 12:22 



 
Profiel   

Weet iemand of Vincent van Gasselt gestart is en wat zijn scores waren? Wie heeft hem gezien? Durft iemand een gok te doen wie mee zullen gaan naar Tokio := Ik dacht dat sowieso Edward en Hans Peter mee gaan en waarschijnlijk ook Emmelie Scholtens? Of is die laatste ineens onzeker nu Desperado niet mee kan en wie wordt dan nummer 4? Dinja van Lieren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 13:32 



 
Profiel   

Vincent van Gasselt had ruim 72% met een fout in de serie. Als ik het goed onthouden heb. Vind dat een erg leuke en sympathieke combinatie!

Er mogen 3 mee in het team voor Tokio + 1 reserve. Desperado is niet fit dus Emmelie is niet meer in de race voor de OS.

Ik vermoed dat de 3e plek gaat tussen Dinja+Hermes of Marlies+Go Legend.

Over 2 weken is het CHIO Rotterdam. Denk dat het NL team wat daar in de landenwedstrijd gaat starten wel representatief zou kunnen zijn voor het team dat naar Tokio gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 14:27 



 
Profiel   

Iemand de finale van de U25 gekeken? Jessica Poelman stond bovenaan in de kur maar ik zie dat ze gediskwalificeerd is. Wat is er gebeurd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 14:28 



 
Profiel   

Queen123 schreef
Iemand de finale van de U25 gekeken? Jessica Poelman stond bovenaan in de kur maar ik zie dat ze gediskwalificeerd is. Wat is er gebeurd?

Uitgesloten vanwege de bloedregel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 15:10 



 

manubres schreef
Ik vond Edward en Toto niet heel prettig om naar te kijken. Ze hebben het steeds dat hij het evenbeeld is van zijn vader...Wat betreft uiterlijk misschien, maar persoonlijk vind ik dat Totilas veel makkelijker door een proef liep dan Toto. Ik heb steeds bij Toto het idee dat hij het niet echt met plezier doet. Ook het gevoel van een twee-eenheid zoals bij Totilas voel ik niet tussen Edward en Toto.
Ik vond Edward wel een leuke jas aan hebben! <3


weinig flatteus de foto op horses, heeft weinig uitstraling

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 15:22 



 
Profiel   

Ik vind die jas op n Efteling kostuum lijken. Maar hij moet er blij mee zijn, niet ik :D

Ik hoop, dat Dinja mee mag naar de OS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 17:59 



 
Profiel   

Dinja met hermes lijkt nu na het nk wel redelijk zeker van een plek voor de OS, 81% in de kur en maar net onder HP. Dus dan krijg je Edward, HP en Dinja. Wie word dan 4? Emmelie Scholtens denk ik niet, met welk paard moet ze gaan nu Desperado niet fit is. Marlies v Baalen met Go Legend? Of misschien Adelinde met Governor (al waren die dit weekend niet in goede vorm).

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 18:07 



 
Profiel   

Volgens mij gaat het tussen Dinja en Marlies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 18:41 



 
Profiel   

Er moeten in rotterdam wel hele rare dingen gebeuren wil Dinja niet naar Tokyo gaan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 18:54 



 
Profiel   

Dat denk ik ook ja. Ik hoop eigenlijk niet dat Alex het best mogelijke team neer wil zetten, een soort concept OS team. Het zou namelijk veel interessanter zijn om zowel Marlies als Dinja (en misschien zelfs adelinde) in de 5* te laten lopen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 20:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen