Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

NK dressuur 2021

 
Profiel   

Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat misschien Vincent van Gasselt een kans zou krijgen om mee te mogen naar de OS. Niet omdat ik denk dat hij de grootste kans heeft op een medaille of de hoogste scores maar wel omdat hij (het meest?) vriendelijk en harmonisch rijdt van de Nederlandse ruiters. Lijkt mij wel interessant om te zien hoe daar internationaal op beoordeeld zou worden. Niet dat ik daarmee iets af wil doen aan de anderen maar de Nederlandse rijstijl ligt al zo onder druk, zowel in binnen als buitenland. Overigens ziet het beeld er bij Marlies ook wel vriendelijk uit maar ik ken/volg haar niet goed :?
Mag de reserve ruiter wel starten voor de individuele medailles?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 10:36 



 
Profiel   

E4D schreef
Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat misschien Vincent van Gasselt een kans zou krijgen om mee te mogen naar de OS. Niet omdat ik denk dat hij de grootste kans heeft op een medaille of de hoogste scores maar wel omdat hij (het meest?) vriendelijk en harmonisch rijdt van de Nederlandse ruiters. Lijkt mij wel interessant om te zien hoe daar internationaal op beoordeeld zou worden. Niet dat ik daarmee iets af wil doen aan de anderen maar de Nederlandse rijstijl ligt al zo onder druk, zowel in binnen als buitenland. Overigens ziet het beeld er bij Marlies ook wel vriendelijk uit maar ik ken/volg haar niet goed :?
Mag de reserve ruiter wel starten voor de individuele medailles?

Nee, die mag alleen starten als er iemand uitvalt in de landenwedstrijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 10:44 



 
Profiel   

E4D schreef
Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat misschien Vincent van Gasselt een kans zou krijgen om mee te mogen naar de OS. Niet omdat ik denk dat hij de grootste kans heeft op een medaille of de hoogste scores maar wel omdat hij (het meest?) vriendelijk en harmonisch rijdt van de Nederlandse ruiters. Lijkt mij wel interessant om te zien hoe daar internationaal op beoordeeld zou worden. Niet dat ik daarmee iets af wil doen aan de anderen maar de Nederlandse rijstijl ligt al zo onder druk, zowel in binnen als buitenland. Overigens ziet het beeld er bij Marlies ook wel vriendelijk uit maar ik ken/volg haar niet goed :?
Mag de reserve ruiter wel starten voor de individuele medailles?


Die heb ik anders dit weekend ook behoorlijk met zijn handen in zien werken op sommige momenten. Dus hij rijdt net zo vriendelijk als de rest.

En voor Marlies kan ik alleen maar respect hebben met haar thuissituatie en dan deze proeven neerzetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 11:21 



 
Profiel   

FriesWytske schreef
E4D schreef
Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat misschien Vincent van Gasselt een kans zou krijgen om mee te mogen naar de OS. Niet omdat ik denk dat hij de grootste kans heeft op een medaille of de hoogste scores maar wel omdat hij (het meest?) vriendelijk en harmonisch rijdt van de Nederlandse ruiters. Lijkt mij wel interessant om te zien hoe daar internationaal op beoordeeld zou worden. Niet dat ik daarmee iets af wil doen aan de anderen maar de Nederlandse rijstijl ligt al zo onder druk, zowel in binnen als buitenland. Overigens ziet het beeld er bij Marlies ook wel vriendelijk uit maar ik ken/volg haar niet goed :?
Mag de reserve ruiter wel starten voor de individuele medailles?


Die heb ik anders dit weekend ook behoorlijk met zijn handen in zien werken op sommige momenten. Dus hij rijdt net zo vriendelijk als de rest.

En voor Marlies kan ik alleen maar respect hebben met haar thuissituatie en dan deze proeven neerzetten.


Ik heb de beelden van het NK niet gezien dus in dat geval heb ik niks gezegd. Maar denk dat mijn punt over harmonische en vriendelijke ruiters duidelijk is :j Weet niet wat er bij mij Marlies speelt maar hoop dat haar thuissituatie snel verbeterd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 11:55 



 
Profiel   

Heel veel respect voor Marlies inderdaad... zal moeilijk zijn en de komende tijd niet makkelijker worden. :(:)

Qua v Gasselt.
Ik vind hem ook een hele prettige ruiter om naar te kijken.
Maar ik denk te veel foutjes in vergelijking met Dinja.
Qua compleet plaatje zou ik persoonlijk eerder voor Dinja en Hermès kiezen.
Maar gelukkig ben ik geen bondscoach, dus ik kan lekker op de bank kijken en commentaar leveren :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 12:02 



 
Profiel   

Gewist, niet relevant en misschien ongepast. Excusez moi :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 12:15 



 
Profiel   

Ik moet zeggen dat ik niet zo'n fan ben van Marlies haar rijden, het lijkt altijd zo alsof ze er veel voor moet doen. Werkt ook aardig in aan de voorkant, waardoor de aanleuning niet zo mooi open is als de zou willen.

Dinja ben ik wel echt fan van, echt tof dat ze in zo'n korte tijd zo'n opmars heeft gemaakt bij de senioren en nu een grote kans heeft om mee te gaan naar de OS
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 13:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen