Dressuurreglement EU vs US

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Movement

Berichten: 1535
Geregistreerd: 01-07-10

Dressuurreglement EU vs US

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-24 22:43

Hallo allemaal!

Hopelijk staat dit hier goed, zo niet, mijn excuus daarvoor.
Ik ben op zoek naar de verschillen en gelijkenissen van dressuur tussen de EU en de US. Dit gaat om zowel het leren dressuur rijden als de wedstrijden.

Op dit moment speel ik Red Dead, maar dan op een server vol met andere paardenliefhebbers. Samen met iemand anders willen wij binnen het spel dressuurlessen geven en wedstrijden organiseren, alleen komt zij uit de US en ik uit de EU. Zelf heb ik ook al online gekeken en ben ik nog steeds op zoek naar informatie, maar ik dacht, bokt kan mij misschien ook wel helpen! We proberen namelijk zoveel mogelijk de gelijkenissen te vinden en op die manier dingen binnen het spel te organiseren zodat de spelers niet verward raken door de verschillen in dressuur termen en reglement.

Stephanie_W

Berichten: 228
Geregistreerd: 28-02-09
Woonplaats: Nog net niet op de rug van knollie

Re: Dressuurreglement EU vs US

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 23:55

Wat een leuk idee. Succes ermee! Ik kan je helaas niet helpen.

Furst
Berichten: 603
Geregistreerd: 15-06-17
Woonplaats: Vlaams-Brabant, Belgiƫ

Re: Dressuurreglement EU vs US

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 00:48

Zo, ik wist niet dat er servers waren voor mensen die van paarden houden op RD. Is dan toch RDO he?

Bowo
Berichten: 2814
Geregistreerd: 11-04-18

Re: Dressuurreglement EU vs US

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 01:56


Movement

Berichten: 1535
Geregistreerd: 01-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-24 02:44

Furst schreef:
Zo, ik wist niet dat er servers waren voor mensen die van paarden houden op RD. Is dan toch RDO he?


Het heeft de functies van RDO, maar het is op RedM, de server heet The Rift Trails: https://www.rifttrails.com/


Bowo schreef:
memberlist.php?mode=viewprofile&u=30027

Ik zou Bokker _Christine eens vragen.
En je kunt ook eens proberen op Reddit in the Equestrian sub, die weten dat soort dingen waarschijnlijk ook wel


Bedankt, ga ik doen!