CH Ommen, 8-9, 15 t/m 18 april

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:03

ladyenpippi schreef:
Ooh sydney was jij dat?? haha die van jou schrok van die van mij heb daarna nog wel rond gekeken of ik jou zag maar heb je niet gezien. ma eigenlijk dus wel haha. ik ga nu bezig met de foto's


Jaa haha! Normaal let ik er wel op dat ik dan ff wegdraai, maar nu ff niet. Daarom rijd ik dus thuis in, hij is zo bang voor andere paarden. Met inrijden nu ook nog zo'n domme doos, komt ze uit een volte recht op mij af (zijkant) Sydney springt dus keihard opzij en zij rijd lekker door... Sommigen...

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:24

Haha dat jouw grote paard voor mijn pony bang is ach die van mij is ook meestal wel bang voor andere paarden vooral voor kleine A/B pony's

Sue_

Berichten: 5041
Geregistreerd: 02-04-05
Woonplaats: Dedemsvaart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 12:07

Jullie hebben beiden 's middags gereden, ofniet??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:10

Jeps, moest rond half 3, maar liep nog wat uit geloof ik... Hoe was het terrein smorgens dan?? Hoorde dat ie zaterdag nog wel goed gebleven was....

Sue_

Berichten: 5041
Geregistreerd: 02-04-05
Woonplaats: Dedemsvaart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:22

's morgens was het al onbegaanbaar. Mijn paardje (die gezegend is met redelijk veel knieactie) leek haast een tuiger.
Maar maandag was het wel de rest van de dag nog droog dus misschien was het toen alweer iets opgedroogd.

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:38

zaterdag vond ik het nog wel te doen daar. maar ik heb over 2 weken daar mijn schoolconcours hopen dat het niet zo erg is dan