Op zoek naar koudbloedenwedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kim_97

Berichten: 931
Geregistreerd: 23-02-13

Op zoek naar koudbloedenwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-15 20:51

Hallo bokkers,

ik weet niet of dat mijn vraag hier goed staat, anders alvast mijn excuses!

Ik rijd nu sinds 2 jaar regelmatig een koudbloedenwedstrijd met mijn haflinger. Dit gaat de laatste tijd erg goed en ook heb ik stiekem zelf de smaak te pakken en daarom ga ik vanaf januari officieel starten met een startpas. Tot die tijd wil ik graag nog een aantal keer onderling starten. Hier in de buurt in Uden worden een aantal keer per jaar koudbloeden wedstrijden georganiseerd die mee te rijden zijn zonder startpas en zonder knhs lid. Helaas beginnen deze wedstrijden volgend jaar pas weer.

Nu ben ik opzoek naar koudbloedenwedstrijd waar ik als recreant aan kan deelnemen tot aan december hier in de buurt. (Noord-oost brabant, noord-Limburg of Zuid-gelderland.)

Ik heb heel internet al afgezocht maar ik kan helaas niks vinden hier in de buurt.

Nu is mijn vraag of iemand van jullie misschien een koudbloedenwedstrijd weet die de komende tijd gepland staat? :)

Poosje81
Berichten: 21195
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: Op zoek naar koudbloedenwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 20:53

Eind november heeze bij meulendijks, Nsvt wedstrijd, staat op startlijsten.

carpediem007
Berichten: 48
Geregistreerd: 04-03-15

Re: Op zoek naar koudbloedenwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 08:29


Daniekvm

Berichten: 95
Geregistreerd: 04-11-10
Woonplaats: Beek en Donk

Re: Op zoek naar koudbloedenwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:19

Nsvt organiseert altijd leuk wedstrijden! Ik zelf start in brabant en zowel de koudbloedenwedstrijden in Uden als in geldrop zijn super leuk!