Wie gaan er naar de Koudbloeden wedstrijd in Uden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anouk97x

Berichten: 663
Geregistreerd: 07-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 22:09

Over een weekje is het zover
Wanneer is de startlijst online?

Hananass

Berichten: 91
Geregistreerd: 02-03-16

Re: Wie gaan er naar de Koudbloeden wedstrijd in Uden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 18:31

Ik zie net dat de startlijsten online staan!

izzie

Berichten: 609
Geregistreerd: 09-09-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 09:25

ik ben er ook weer bij. *\o/*
2 proeven in de L1 met mijn haflinger.
Heb er heel veel zin in!

evelina1984

Berichten: 31
Geregistreerd: 19-06-13
Woonplaats: Breda

Re: Wie gaan er naar de Koudbloeden wedstrijd in Uden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 07:05

Tot morgen allemaal.

amke1305
Berichten: 62
Geregistreerd: 27-06-14

Re: Wie gaan er naar de Koudbloeden wedstrijd in Uden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 12:15

Net teruggekomen van de wedstrijd. Voor het eerst meegedaan, wat een relaxed sfeertje hangt daar. Top!
Helaas viel het resultaat tegen, maar ja daar kan de organisatie niets aan doen.

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 19:19

@amke1305 jammer dat je resultaat tegen viel :\ :o maar idd altijd relax & gezellig hier :o :D 8-)

Nu weer ff geduld tot de wedstrijd in oktober ;)

amke1305
Berichten: 62
Geregistreerd: 27-06-14

Re: Wie gaan er naar de Koudbloeden wedstrijd in Uden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 19:43

Dan komen we weer! Dochterlief vond het zo leuk om al die 'andere' paarden te zien rijden en een keer niet 'het meisje met de fries' te zijn.
Nu nog de proef goed doorkomen... blijven oefenen zullen we maar zeggen!

Maar goede sfeer en veel mooie paarden gezien. En respect voor de amazone met de belgische knol (wat een gevaarte en wat bleef ze knap zitten in de galop). Minder respect voor de volwassen vrouw op de shetlander. Sorry, maar dat begrijp ik dus echt niet.

MallyBelly

Berichten: 3530
Geregistreerd: 23-12-08

Re: Wie gaan er naar de Koudbloeden wedstrijd in Uden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 19:45

Wat was het weer een prachtige dag! Thuis gekomen met 2 oranje lintjes, 1 paarse en een beker!
Onze stal-hulp/verzorgster (11jarig meisje) was helemaal blij, eerste wedstrijd en meteen 2x eerste!

anouk97x

Berichten: 663
Geregistreerd: 07-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 19:55

[quote="amke1305"]Dan komen we weer! Dochterlief vond het zo leuk om al die 'andere' paarden te zien rijden en een keer niet 'het meisje met de fries' te zijn.
Nu nog de proef goed doorkomen... blijven oefenen zullen we maar zeggen!

Maar goede sfeer en veel mooie paarden gezien. En respect voor de amazone met de belgische knol (wat een gevaarte en wat bleef ze knap zitten in de galop). Minder respect voor de volwassen vrouw op de shetlander. Sorry, maar dat begrijp ik dus echt niet

Ze heeft wel super nette punten gereden en vind haar ook super vriendlijk rijden en respectvol.[
/quote]

Nikitaxx
Berichten: 81
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 20:07

amke1305 schreef:
Dan komen we weer! Dochterlief vond het zo leuk om al die 'andere' paarden te zien rijden en een keer niet 'het meisje met de fries' te zijn.
Nu nog de proef goed doorkomen... blijven oefenen zullen we maar zeggen!

Maar goede sfeer en veel mooie paarden gezien. En respect voor de amazone met de belgische knol (wat een gevaarte en wat bleef ze knap zitten in de galop). Minder respect voor de volwassen vrouw op de shetlander. Sorry, maar dat begrijp ik dus echt niet.


Heeft u haar uberhaupt zien rijden? En heeft u haar protocol gezien? Ze reed werkelijk waar super netjes en vriendelijk, haar pony liep de proef (zoals de jury zei) "moeiteloos" en ze gaven een erg "harmonieus beeld".
En aangezien u erover begint: haar resultaten vielen álles behalve tegen, dus ik ga ervan uit dat ze betere punten had dan uw dochter? "De volwassen vrouw op de shetlander" rijdt niet zomaar 210 en 194,5 punten

Bent u naar haar toe gelopen om uw mening te geven of haar er iets over te vragen wellicht? Ik vind het zo ontzettend laag om te proberen iemand op internet naar beneden te halen en vraag me echt af waar dat voor nodig is..

anouk97x

Berichten: 663
Geregistreerd: 07-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 20:15

Nikitaxx schreef:
amke1305 schreef:
Dan komen we weer! Dochterlief vond het zo leuk om al die 'andere' paarden te zien rijden en een keer niet 'het meisje met de fries' te zijn.
Nu nog de proef goed doorkomen... blijven oefenen zullen we maar zeggen!

Maar goede sfeer en veel mooie paarden gezien. En respect voor de amazone met de belgische knol (wat een gevaarte en wat bleef ze knap zitten in de galop). Minder respect voor de volwassen vrouw op de shetlander. Sorry, maar dat begrijp ik dus echt niet.


Heeft u haar uberhaupt zien rijden? En heeft u haar protocol gezien? Ze reed werkelijk waar super netjes en vriendelijk, haar pony liep de proef (zoals de jury zei) "moeiteloos" en ze gaven een erg "harmonieus beeld".
En aangezien u erover begint: haar resultaten vielen álles behalve tegen, dus ik ga ervan uit dat ze betere punten had dan uw dochter? "De volwassen vrouw op de shetlander" rijdt niet zomaar 210 en 194,5 punten

Bent u naar haar toe gelopen om uw mening te geven of haar er iets over te vragen wellicht? Ik vind het zo ontzettend laag om te proberen iemand op internet naar beneden te halen en vraag me echt af waar dat voor nodig is..

Hier ga ik helemaal mee in..

amke1305
Berichten: 62
Geregistreerd: 27-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 20:17

Ja, ik heb haar zien rijden, twee keer zelfs en nee ik vond het niet mooi.
Maar dat is mijn mening en die komt dus niet overeen met de jury. Dat kan. En dat respecteer ik.

En mijn dochter hoeft u hier niet bij te halen.

Als ik iemand op de tenen heb getrapt, mijn excuses; ik kruip weer onder de meeleessteen.
Zo'n discussie verdient de organisatie niet.

Nikitaxx
Berichten: 81
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 20:38

amke1305 schreef:
Ja, ik heb haar zien rijden, twee keer zelfs en nee ik vond het niet mooi.
Maar dat is mijn mening en die komt dus niet overeen met de jury. Dat kan. En dat respecteer ik.

En mijn dochter hoeft u hier niet bij te halen.

Als ik iemand op de tenen heb getrapt, mijn excuses; ik kruip weer onder de meeleessteen.
Zo'n discussie verdient de organisatie niet.


U bent begonnen met die discussie toch? of waarvoor diende uw opmerking dan? Oh en u haalde, bij uw verhaal over uw ervaring van vandaag met uw dochter, de 'volwassen vrouw met de shetlander' erbij. Ik gebruik gewoon de elementen uit uw eigen verhaal.

De organisatie verdient deze discussie inderdaad niet, al helemaal niet aangezien juist de organisatie ontzettend enthousiast was over deze combinatie!

Hananass

Berichten: 91
Geregistreerd: 02-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:20

Ook wij (mijn moeder en ik) hebben een geslaagde dag gehad. We vonden de sfeer op de wedstrijd prettig en gezellig. Is voor mij weer een keer wat anders :D Jurering was streng, maar voor mij wel rechtvaardig :P Wij komen zeker een keer terug!

kelly534

Berichten: 253
Geregistreerd: 21-11-12
Woonplaats: in dat huis tussen die 2 andere huizen

Re: Wie gaan er naar de Koudbloeden wedstrijd in Uden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:47

Ook ik heb lekker kunnen rijden ( ja de "volwassen mevrouw met de shetlander"), en voor zover ik heb meegemaakt vond in de sfeer heel lekker en ontspannen, veel mooie friezen, haffies en andere koudbloeden gezien!
Mijn punten had ik zelf niet verwacht, ik had veel lager gegokt, en dat ik 3e en 1e ben geworden al helemaal niet, want heb hele goede combinaties in mijn klasse gezien,

Over het geen respect hebben voor het feit dat ik met mijn shetlander een wedstrijdje rijdt kan ik alleen maar op zeggen, ik kwam vandaag niet om respect of begrip van iemand te krijgen, ik kwam vandaag daar voor mezelf, denk als menig ander wat vandaag kwam, verder is voor mij de mening van iemand de me een keer heeft zien rijden niet zo belangrijk, veel belangrijker vind ik de mening van de jury, en die was bij beiden zeer positief. en nogmaals ik reed vandaag niet op indruk te maken op mensen, ik reedt echt voor mijzelf en te zien wat voor punten we nou eigenlijk rijden, hoop trouwens dst iedereen voor zichzelf reedt vandaag en niet voor de mening van de andere deelnemers.

Nogmaals ik heb heerlijk gereden, de sfeer was top! En wou de mensen die vooral mijn pony een complimentje heeft gegeven bedanken!
En natuurlijk de gene met wie ik mee heb kunnen rijden! <3

Nikitaxx
Berichten: 81
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Arnhem

Re: Wie gaan er naar de Koudbloeden wedstrijd in Uden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 22:00

Hahaha, graag gedaan hoor Kelly! <3
Ik vond het ook goed geregeld allemaal, ondanks het onwijs vroege opstaan heb ik een leuke dag gehad :D

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Re: Wie gaan er naar de Koudbloeden wedstrijd in Uden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 22:27

Ja t was super vandaag! Leuke sfeer en alles goed georganiseerd!

Ik heb je idd ook zien rijden kelly534 wat een super leuke pony heb je

Was helemaal happy met mn lila paarse zweep als prijs

anouk97x

Berichten: 663
Geregistreerd: 07-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 22:28

kelly534 schreef:
Ook ik heb lekker kunnen rijden ( ja de "volwassen mevrouw met de shetlander"), en voor zover ik heb meegemaakt vond in de sfeer heel lekker en ontspannen, veel mooie friezen, haffies en andere koudbloeden gezien!
Mijn punten had ik zelf niet verwacht, ik had veel lager gegokt, en dat ik 3e en 1e ben geworden al helemaal niet, want heb hele goede combinaties in mijn klasse gezien,

Over het geen respect hebben voor het feit dat ik met mijn shetlander een wedstrijdje rijdt kan ik alleen maar op zeggen, ik kwam vandaag niet om respect of begrip van iemand te krijgen, ik kwam vandaag daar voor mezelf, denk als menig ander wat vandaag kwam, verder is voor mij de mening van iemand de me een keer heeft zien rijden niet zo belangrijk, veel belangrijker vind ik de mening van de jury, en die was bij beiden zeer positief. en nogmaals ik reed vandaag niet op indruk te maken op mensen, ik reedt echt voor mijzelf en te zien wat voor punten we nou eigenlijk rijden, hoop trouwens dst iedereen voor zichzelf reedt vandaag en niet voor de mening van de andere deelnemers.

Nogmaals ik heb heerlijk gereden, de sfeer was top! En wou de mensen die vooral mijn pony een complimentje heeft gegeven bedanken!
En natuurlijk de gene met wie ik mee heb kunnen rijden! <3.

Helemaal gelijk in kel, en je mag er super trots op zijn met zulke mooie punten !

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Re: Wie gaan er naar de Koudbloeden wedstrijd in Uden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:17

Een laatkomertje... de eigenaresse van mijn bijrijdpaard is gaan rijden in Uden, met haar fries. Ze reed in de B en ze heeft in de 2e proef afgegroet helaas... en ze was vantevoren dr cap vergeten :+ dankjewel voor de persoon die zijn/haar cap heeft uitgeleend aan haar! :)F

Ze was zelf veeeel te gespannen en ze had het gevoel dat paardje lief eronderuit liep en geen stuur had... terwijl de protocol anders vertelde! En zoals ik de foto's zag (kon er zelf helaas niet bij zijn) liep ze aardig goed! Tijdens de 2e proef zag ze gewoon van gekkigheid de letters niet meer...

Wat ik heb gehoord was dat het een hele fijne wedstrijd was met een hele aangename sfeer! Echt jammer dat ik niet mee kon ;(

horsieslii
Berichten: 3518
Geregistreerd: 08-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 17:31


Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:51

horsieslii schreef:
Het was een erg leuke dag!
De foto's die ik heb gemaakt zijn te vinden op de Facebook pagina.
https://m.facebook.com/SeasonsPhotographynl/


Ja! De door jou gemaakte foto's heb ik dus gezien! Echt gave foto's hoor top gedaan *\o/*