Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 50 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Zilveren ster 2017

 
Profiel   

Wij hebben vandaag ons eerste puntje in het L2 gereden, andere proef was minder. Dus al met al erg tevreden! :)

Grasbodem was trouwens ook echt heel goed, viel me reuze mee.
Paard vond het eerst heel spannend op stal daar, maar uiteindelijk stond hij wel redelijk rustig te eten. Is altijd al echt een stresskip, dus die kan mooi veel leren dit weekend.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 20:33 



 
Profiel   

Elysa, ik heb begin september in langeveen alweer (stiekem) L1 gestart. Daar toen 1 winstpunt mee mogen nemen dus was dik tevreden gelijk weer. Zondag start ik ook L1. Blijf daar nu ook gewoon. De punten in de B zeiden genoeg voor ons.

Gefeliciteerd glenstorm! Mooi gedaan voor eerste keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 20:36 



 
Profiel   

Succes morgen Shelly!

Even profiel gespiekt, nu herken ik je idd haha. Ja pessoa is alweer ruim 6 jaar geleden verkocht.

Super glenstorm!

Ik ben ook tevreden. Losrijden was een ramp vanmorgen. met 9 stuks in een 20x40 losrijden is geen succes. 1e proef ging opzich best fijn maar wel teveel fouten er nog in. wissel van contra naar contra ging totaal mis wat een 1 opleverde. en zo wel meer teveel rommels. Daar 197. 2e proef werd ze wat laks ook wat teveel foutjes nog. Daar 204.

Vanmiddag een hele leuk groep B gejureerd. Veel leuke combinaties in de ring gehad :D
Morgenochtend nog even mee groomen met mijn buurvrouw in de Z1.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 18:13 



 
Profiel   

Wel nog mooi een puntje toch Melissa!

Hier vandaag ook fijn gereden. Losrijden was even drama, bijna achterover geklapt. Hij heeft wel vaker van die uitspattingen, maar nu ging hij wel heel hoog.
Proeven nog wel iets gespannen maar eigenlijk wel heel tevreden. Ging al veel beter dan gisteren. Eerste proef 194,5 en zelfs onverwachts nog een 4e prijs, tweede proef 183. Dus al met al echt heel erg blij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 19:36 



 
Profiel   

Nice Melissa!!

Ik heb gisteren het Z1 geschreven, vandaag het Z2/ZZ licht en morgen schrijf ik het Z1/Z2.
Daarna is het wel weer even genoeg :')

Wat losrijden voor het Z, dat was echt krap. Wat ik eerder altijd deed was op gras het grootste deel losrijden en daarna naar de zandbanen.

Gefeliciteerd glenstorm!

En alle anderen met winstpunten en prijs ook top!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 19:40 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de winstpunten en prijzen allemaal!

Ik zoek zo mijn bed op. Moet morgen kwart over 6 al op stal staan... huilen is dat half 9 starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 21:19 



 
Profiel   

Wij zouden mee doen in de M2 maar ging helaas niet door. Hebben gisteren in de B en L2 geschreven en helpen een stalgenootje .

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 07:52 



 
Profiel   

Ik ben weer terug.

Wel tevreden met de punten op de omstandigheden na. Paard waar hij mee opgegroeid was startte tegelijk met mij en die reed in de B. De ring naast mij. Dus al zijn aandacht was daar. Dus was wel lastig. Nog wel 1 mooie winstpunt mee kunnen nemen. De eerste net niet op echt 0,5 punt na. Verder wel tevreden zaten ook fijne stukken tussen. Alleen jammer dat hij zo op dat paard reageerde.

[ img ]
Lekker grasjes Haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 12:26 



 
Profiel   

Nette punten Glenstorm!

Martine zelf niet gereden dit weekend?
Dat is idd een optie al vind ik op gras losrijden en dan verder op zand ook niet ideaal.

Shelly een mooie wp!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 12:27 



 
Profiel   

Netjes allemaal.

Wij zijn nu onderweg naar haaksbergen om naar Daily Diamond te kijken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 13:39 



 
Profiel   

lucifertje schreef
Wij zouden mee doen in de M2 maar ging helaas niet door. Hebben gisteren in de B en L2 geschreven en helpen een stalgenootje .


Ik heb je inderdaad gemist! Wat is er aan de hand? :oo

Melissa, ik zoek de kleine cc's nog maar even op. M'n mafkees kan daar toch niet bij meelopen :')
Tel daarbij op dat ik teveel mensen ken en me dan druk maak over "wat vindt de kant ervan?!"
:roll: _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 15:08 



 
Profiel   

Shelly mooi weer een winstpunt erbij dus!
Lucifertje, waarom heb je niet gestart? Heb je L2 geschreven? Dan heb je bij mij geschreven namelijk

Mijn liep vandaag naar 183 en 194 dus heel tevreden. Alweer L2+5 na dit weekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 16:02 



 
Profiel   

Goed gedaan glenstorm. Mooi is dat van zo'n weekend lekker punten erbij!

Ik zag nog fotografen. Zouden deze van sterruiters zelf zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 16:12 



 
Profiel   

Martine schreef
lucifertje schreef
Wij zouden mee doen in de M2 maar ging helaas niet door. Hebben gisteren in de B en L2 geschreven en helpen een stalgenootje .


Ik heb je inderdaad gemist! Wat is er aan de hand? :oo

Melissa, ik zoek de kleine cc's nog maar even op. M'n mafkees kan daar toch niet bij meelopen :')
Tel daarbij op dat ik teveel mensen ken en me dan druk maak over "wat vindt de kant ervan?!"
:roll: _O-


Voorbereiding voor de M2 was niet helemaal optimaal. Willen liever meteen een goede ervaring dan half mee doen ;) We hebben wel op het terrein rondgesjouwd maar weinig mensen gezien dit keer.


glenstorm schreef
Shelly mooi weer een winstpunt erbij dus!
Lucifertje, waarom heb je niet gestart? Heb je L2 geschreven? Dan heb je bij mij geschreven namelijk

Mijn liep vandaag naar 183 en 194 dus heel tevreden. Alweer L2+5 na dit weekend!


Ik heb gisteren idd de L2 geschreven, proef 11!

Shelly, volgens mij heb ik vanochtend zien rijden! Zag er netjes uit hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 17:44 



 
Profiel   

Lucifer, zou heel goed kunnen. Die bonte valt niet te missen Haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 18:03 



 
Profiel   

Nee idd! Glennstorm, ik heb even in je profiel gespiekt en idd, Tinky Winky valt niet te missen. Met name door de naam :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 18:48 



 
Profiel   

Wij zijn alweer even terug uit Haaksbergen.

Naar de Z kür gekeken waar er echt goed gereden werd, alleen waarvan ik de uitslag niét helemaal begrijp, en natuurlijk genoten van Daily Diamond, wat een paard! :D
Imposant viel ook niet te missen met zijn spectaculaire bewegingen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 18:59 



 
Profiel   

Lucifertje, ah dan heb je ook zijn mooie actie gezien op het voorterrein. Maar inderdaad wel een opvallende naam. Had niet verwacht daar prijs te rijden, maar wel echt blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 19:11 



 
Profiel   

Jammer lucifertje...
Volgende keer beter! Wanneer kom je weer deze kant op?
Ik was laatst bij jou op stal met Eté maar man wat een eind rijden!! :')

Wat begrijp je niet Change?
Of wat had jij anders willen zien.

Fijn dat er goed gereden is! :D



Laatst bijgewerkt door Dyonne op 19-09-17 08:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Persoonlijke naam eruit gehaald.


Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 19:17 



 
Profiel   

Martine schreef
Jammer he...
Volgende keer beter! Wanneer kom je weer deze kant op?
Ik was laatst bij jou op stal met Eté maar man wat een eind rijden!! :')

Wat begrijp je niet Change?
Of wat had jij anders willen zien.

Fijn dat er goed gereden is! :D


Wij zijn inmiddels al ruim een jaar verhuisd naar een andere stal he :) Moet je je voorstellen dat we voorheen helemaal naar Limburg moesten, dat is pas een eind :o Denk dat we in januari weer richting Haaksbergen gaan om Lucifer op te zoeken :)


glenstorm schreef
Lucifertje, ah dan heb je ook zijn mooie actie gezien op het voorterrein. Maar inderdaad wel een opvallende naam. Had niet verwacht daar prijs te rijden, maar wel echt blij mee!


Ja jury en ik zeiden nog tegen elkaar dat we ons hart vast hielden maar je deed het goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 19:24 



 
Profiel   

Er was een stel paarden die fijn liep en echt een goede proef lieten zien! :j

Er was ook een enkeling die onnatuurlijk zwaaide met de voorbenen (net een tuiger zoals wij dan zeggen) maar waar het zoeken was naar een achterbeen, en één of twee daarvan eindigden in de prijzen.

En al die ander fijn gereden paarden niet. Is dat dan omdat de namen van die amazones niet groot genoeg zijn of om die paarden de benen niet achter de oren hadden?

Ik kijk er regelmatig van op hoe er wordt gekeken en gepunt. 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 19:25 



 
Profiel   

Lucifertje ik was er zelf ook wel van geschrokken. Hij gaat wel vaker als een stuiterbal en vrijdag ging hij ook stuiterend richting de ring. Maar dit had hij nog nooit gedaan, hij was voor mijn gevoel ook echt zijn balans kwijt. Ik ben eigenlijk nooit bang met paard, maar vond dit toch wel eng. Gelukkig ging het goed..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 20:50 



 
Profiel   

Super eng idd, ik heb het met die van mij ook 1x gehad op concours dat we bijna klapten. Heel naar gevoel. Gelukkig is het goed gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 20:59 



 
Profiel   

Ik ben dit jaar voor het eerst geweest met twee paarden en ook op stal/overnachtingen gedaan en echt mega goed bevallen! Erg leuk concours en top georganiseerd.
Volgend jaar weer :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 14:13 



 
Profiel   

Martine schreef
lucifertje schreef
Wij zouden mee doen in de M2 maar ging helaas niet door. Hebben gisteren in de B en L2 geschreven en helpen een stalgenootje .


Ik heb je inderdaad gemist! Wat is er aan de hand? :oo

Melissa, ik zoek de kleine cc's nog maar even op. M'n mafkees kan daar toch niet bij meelopen :')
Tel daarbij op dat ik teveel mensen ken en me dan druk maak over "wat vindt de kant ervan?!"
:roll: _O-

Heel herkenbaar Martine, was ook de reden waarom ik me eerst niet had ingeschreven. Maargoed als de wedstrijd ervoor afgelast wordt moet je wat he :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 20:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 50 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen