Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Horsefood dresuurtalent 2018

 
Profiel   

Best goed. Ze vond het heel eng. Galoppeerde heel fijn maar de draf en stap waren wat strak en de draf kan ruiger. Dus daar wat punten laten liggen. Wel als middenmoter door naar de finale dus we oefenen rustig door. De finale is pas 2 april dus ik heb nog even. Zit er hier pas weer 4 weken op en dan is het wel een puppy die pas voor de 3e keer mee is maar ze wil alles voor me doen en dat gevoel is geweldig.

Wat jij zegt snap ik wel, ik heb ook niet de illusie dat we ook maar kans maken in se bovenste helft te eindigen in de finale.
Ik vind het gewoon een hele mooie manier om kilometers te maken. Lekker met meer in de ring en ik mag geen B meer starten dus dit is een mooi begin.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-18 08:14 



 
Profiel   

Iris , zo ging ik ook naar de finale , zou voor de mijne de 3e keer worden ik mag ook geen B meer starten .
Maar schrok echt wel van het geweld wat daar rond liep hahaha.. leken geen 3 jarige paarden maar echt al voor het plaatje 5 jarigen .. J.oo.p van U.yter.t heeft me nog het baantje in begeleid :')
Je doet het goed hoor gewoon lekker gaan en km maken... je parkeert daar op een groot grasveld vlak naast het spoor , dat vond de mijne wel spannend , het losrijden is in de binnenhal waar ook de proef verreden wordt dus dat is fijn . Heel veel succes , jullie kunnen het je hebt een heel goed paard .

Dit waren wij in de finale ;)
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-18 08:50 



 
Profiel   

Ook een fijn paard zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-18 08:53 



 
Profiel   

xx_Irisje schreef
Ook een fijn paard zeg!


Dank je wel , hij doet het erg leuk .. we starten volgende week voor de eerste keer Z2 .. ben benieuwd ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-18 14:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen