Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Zilveren Ster 21 september t/m 23 september 2018

 
Profiel   

Wie o wie gaat er dit jaar weer naar Haaksbergen?

Aangezien het wedstrijdweekend verplaatst is ben ik al benieuwd wie er gaat, natuurlijk ook een gezellig topic om met elkaar te spreken en ideeën uit te wisselen!

Ik ben er zelf bij als het Z1 op zand is, of dat we tegen die tijd Z2 zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-18 10:04 



 
Profiel   

Ik zie het topic nu pas.

Zaterdagmiddag ben ik er om te jureren en zondagochtend om te rijden in de L1.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-18 17:42 



 
Profiel   

Wij gaan Z2 starten, ben benieuwd. Wordt ons debuut

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-18 19:16 



 
Profiel   

Ik start op vrijdag en zondag in het Z1. En op zondag voor het eerst in de B met m'n 'jonkie'.

Hebben jullie toevallig gezien welke klasses op zand worden verreden en welke op gras?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 20:00 



 
Profiel   

Ik had zo graag eindelijk willen starten daar maar paard staat geblesseerd.. Heel jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 20:00 



 
Profiel   

DWensink schreef
Ik start op vrijdag en zondag in het Z1. En op zondag voor het eerst in de B met m'n 'jonkie'.

Hebben jullie toevallig gezien welke klasses op zand worden verreden en welke op gras?


Z1, Z2 en ZZlicht zijn op zand, de rest op gras

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 08:28 



 
Profiel   

Zo voor mij zit het schrijven er op.
Heb 3 dagen geschreven in het Z2/ZZ licht/Z1 :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-18 14:12 



 
Profiel   

Wij waren gisteren om half 12 eindelijk thuis na een super leuk en gezellig weekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-18 06:46 



 
Profiel   

Hier helaas niet fijn kunnen rijden. Paard had vrij veel moeite met de bodem zondag.
1e proef begon het drafgedeelte nog wel fijn maar vanaf de galop was ze het vertrouwen wat kwijt.
179,5 en 175. Helaas, maar volgende keer weer beter :)

Zaterdag wel een leuke B groep gejureerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 20:47 



 
Profiel   

Op naar volgend jaar dan, hopelijk kan ik dan nog komen aangezien we nu Z2 reden en ik hopelijk tegen die tijd nog in het ZZ-Licht mag gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 08:26 



 
Profiel   

Ik ben al met al best tevreden over hoe de paarden liepen.
De merrie in het Z1 liep redelijke proeven. Eerste dag verklootte ik de 2e proef zelf door 3x verkeerd te rijden. Helaas werd ze in alle 4 proeven heel hectisch in de galop waardoor de contra en de eenvoudige wissels oliebol waren. Gelukkig de drafgedeeltes behoorlijk goed.
Heel trots op mn jonkie die voor t eerst mee ging in de B. Ondanks de gladde ringen hield hij zich redelijk goed en liep nog naar een 4e en 2e plek met 2 nette winstpuntjes.

Hopen dat het weer ons volgend jaar wat meer meezit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 12:09 



 
Profiel   

Ik heb zaterdag meegedaan, en zondag bij het L1 geschreven, was de 1ste keer schrijven voor mij.

Vond het erg leuk, en ben nu ook weer 2 winstpuntjes rijker. Helaas niet echt kunnen rijden zoals ik graag had gewild, maar dat komt het indoorseizoen wel weer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 12:15 



 
Profiel   

Ik heb in het Z2 4 winstpunten gereden, 1 op de vrijdag (aller eerste keer Z2) en 3 op de zondag waardoor ik ook finale mocht rijden.
Op zaterdag niet fijn gereden omdat zaterdag het meisje in de ring naast me met paard en al viel en ik daarna teveel spanning hield en haar daardoor niet meer helemaal fijn kreeg en dus ook teveel foutjes kreeg.
Dit was nu mijn 3e jaar en zeker dat ik volgend jaar weer terug kom, ik vind dit zo ontzettend leuk en gezellig!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 12:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen