Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Brabantse Kampioenschappen 28 en 29 juli 2018

 
Profiel   

Hoi!!

Er was nog geen topic over de regiokampioenschappen van Brabant, dus heb ik deze even aangemaakt. Mijn vereniging organiseert dit jaar de Brabantse Kampioenschappen en we hebben hier veel zin in! Er is het afgelopen jaar veel werk in gaan zitten, dus we kijken hier al geruime tijd naar uit.

Wie van Bokt doet er mee?

Zelf kom ik aan de start in de M2 dressuur (paarden).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-18 09:39 



 
Profiel   

Bij ons wordt 3 juli pas de definitieve selectie bekend gemaakt.
De laatste selectiewedstrijden moeten nog gereden worden.
Dochter zit nog in de race, maar heeft nog wel een top 10 resultaat nodig. Start dan in L2 dressuur (paarden)
Wel jammer dat het weer midden in de vakantie wordt georganiseerd, dan zeggen toch, met name bij de ponyjeugd, veel geplaatsten af en heb je meestal niet de allerbesten aan de start. Kunnen jullie als organisatie natuurlijk niets aan doen.

Veel succes met organiseren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-18 10:01 



 
Profiel   

Ah leuk! Daar komt een hoop bij kijken!

Zoals het er nu naar uitziet rijdt een lesklantje van mij mee in de b pony's.

En ikzelf zal starten in de paradressuur grade 5. Maar enkel als veldvulling :')
We zijn namelijk nog niet toe aan dat niveau, maar om de proef te laten slagen wil ik toch graag starten :) ik heb me in de eerste selectie al weten te plaatsen, maar zal komende zaterdag ook nog starten in volkel in de introductory tests a en b.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-18 10:14 



 
Profiel   

Wat leuk, Keshia, dat je meedoet aan het eerste paradressuur regiokampioenschap!!

Nog even spannend dan Amke1305!

Wij wilde het ook liever niet midden in de vakantie, maar de regio heeft dit zo beslist, ook in verband met de afstand (aantal weken) tot de hippiade.

Bij ons wordt zaterdag de laatste selectie gereden (in Volkel trouwens), maar ik ben door de resultaten van de overige selecties al zeker (kringkampioen geworden).

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-18 10:30 



 
Profiel   

Ja ik vind het heel leuk dat ze dit initiatief hebben opgezet! Al zullen we waarschijnlijk 45-50 % rijden :') kunnen we toch maar zeggen dat we er de eerste keer bij zijn geweest! Haha.. we hebben onze zinnen gezet op grade proeven volgend jaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-18 10:36 



 
Profiel   

keshia schreef
Ja ik vind het heel leuk dat ze dit initiatief hebben opgezet! Al zullen we waarschijnlijk 45-50 % rijden :') kunnen we toch maar zeggen dat we er de eerste keer bij zijn geweest! Haha.. we hebben onze zinnen gezet op grade proeven volgend jaar :)

Leuk! Vindt het toch stoer dat je dat doet en misschien valt het hartstikke mee met de score!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-18 10:42 



 
Profiel   

Verdeling startplaatsen is bekend: http://www.knhsregiobrabant.nl/upl/webs ... aatsen.pdf

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-18 06:34 



 
Profiel   

Inmiddels nog slechts een ruime week tot aan de regiokampioenschappen! Ik heb er zin in en het wordt erg mooi weer!

Waarschijnlijk zullen de startlijsten morgen op de website van de regio gepubliceerd worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-18 13:42 



 
Profiel   

Even een vraagje aan Merelv: overal lees ik dat het entreegeld verrekend gaat worden etc. Maar nergens op de site of via google kan ik weer vinden of er entreegeld betaald dient te worden door bezoekers en zo ja hoeveel. Kun jij daar antwoord op geven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-18 04:45 



 
Profiel   

keshia schreef
Even een vraagje aan Merelv: overal lees ik dat het entreegeld verrekend gaat worden etc. Maar nergens op de site of via google kan ik weer vinden of er entreegeld betaald dient te worden door bezoekers en zo ja hoeveel. Kun jij daar antwoord op geven?

Ik weet dat bezoekers entreegeld moeten betalen, maar de hoogte is niet door ons vastgesteld maar de KNHS. Ik weet dus niet precies hoeveel. Andere jaren was het 3 euro p.p

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-18 05:42 



 
Profiel   

De aangepaste tijden zijn gepubliceerd. Wat een klus moet dat zijn geweest! Petje af voor de regio en de organisatie +:)+
Was de entree de laatste paar jaar niet € 5,- ?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-18 07:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen