Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hunter-Jumper Equitation Holland wedstrijd in Nijkerk (7-6)

 
Profiel   

Hunter-Jumper Equitation Holland, powered by Horses2fly, organiseert haar derde wedstrijd op zaterdag 7 op Stal Kraaij, Blokhuizersteeg 9 in Nijkerkerveen. Op vrijdag 6 juli zijn er clinics en oefenparcoursen.

Kom jij ook kennis maken met de Amerikaanse manier van rijden?

Afgelopen weekend vertelde topamazone Beezie Madden dat ze het initiatief van HJE Holland om het Amerikaanse rijden te integreren in Nederland omarmt .

"Een goede basis voor wie een goede springruiter wil worden, maar ook voor degene die niet hoog en snel wil springen en zijn of haar manier van rijden wil perfectioneren", vertelt ze.

Tijdens de wedstrijd op zaterdag 7 juli rijd je twee relatief lage en makkelijke parcoursen en kom je daarna met je paard terug in de ring voor de zadelrubriek, samen met alle andere deelnemers uit jouw groep. In elke groep wordt een kampioen en reservekampioen uitgeroepen!


Vrijdag 6 juli vanaf 10.00 uur
Clinics door Florence Wetzel
Oefenparcours. Oefen de lijnen die je tijdens de wedstrijd zal springen

Rubrieken zaterdag 7 juli
Short Stirrup Pony
Children's Hunter & Equitation met paard of D/E-pony
Adult Equitation met paard of E-pony (ruiters 18-50 jaar)
Adult Equitation met paard of E-pony (ruiters 50 jaar en ouder)
Adult Low Hunter met paard of E-pony
Baby Green Hunter met rijpaard of E-pony
Working Hunter met paard

Inschrijven kan hier https://www.hjeholland.nl/wedstrijden/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-18 08:46 



 
Profiel   

Jammer dat het zo ver voor ons is. Heb gekeken in Lichtenvoorde en het lijkt me zo gaaf om aan mee te doen. Mocht het ooit in de omgeving van Enschede komen, dan zou ik graag mee willen doen :j

Al moet mijn bijrijdpaard en ik wel samen over een hindernis gaan :')
Hij stopt me iets te graag..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-18 08:50 



 
Profiel   

@sterreke98, wat goed van je dat je bent wezen kijken. Stoppen is altijd vervelend, maar hij zal er vanuit de draf zelfs overheen kunnen en er altijd wat van leren :-) Zodra de komende wedstrijdlocaties bekend zijn, zullen we het hier op bokt.nl bekendmaken!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-18 20:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen