Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Oefenwedstrijden.

 
Profiel   

Hallo allemaal!
Het lijkt mij heel leuk om te beginnen met wedstrijden te rijden en dus ook een startpas te kopen maar tot die tijd zou ik graag oefenwedstrijden willen rijden zowel springen en of cross (bb) en dressuur (b)

Weet misschien iemand in Noord-Holland een rijvereninging die ook oefenwedstrijden organiseert of clinics laat het dan zeker weten!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-18 19:40 



 
Profiel   

OWF Venhuizen organiseerd regelmatig oefenwedstrijden. In begin oktober is er één geloof ik. Je kan je aanmelden via de site. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-18 19:52 



 
Profiel   

amiraanouk schreef
OWF Venhuizen organiseerd regelmatig oefenwedstrijden. In begin oktober is er één geloof ik. Je kan je aanmelden via de site. :)


Bedankt voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-18 19:53 



 
Profiel   

Veel oefenwedstrijden komen ook op www.startlijsten.nl te staan is mijn ervaring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-18 19:56 



 
Profiel   

AmenteC schreef
Veel oefenwedstrijden komen ook op http://www.startlijsten.nl te staan is mijn ervaring.


Bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-18 20:01 



 
Profiel   

PSV West Friesland heeft in de zomer altijd een aantal (open) onderlinge wedstrijden, zowel springen als dressuur. En bij de Wiron zijn ze ook regelmatig :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 07:36 



 
Profiel   

Manege Nop komt binnenkort ook met een boscross, hoef je geen startpas voor te hebben, meer informatie komt later op Facebook, ze hebben 16 juni ook een springwedstrijd, heb je ook geen startpas voor nodig, inschrijfgeld is €10 en er is prijzengeld te winnen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 10:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen