Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

Grand Prix en World Cup Horseback Archery in Hongarije!

 
Profiel   

Afgelopen weekend heb ik in Hongarije wedstrijden gereden. Om me goed voor te bereiden trainde ik de dagen ervoor met Christoph Némethy uit Hongarije, Ali Ghoorchian uit Iran en Dimitar Trukanov uit Bulgarije.

Tijdens de wedstrijd reed ik op Centúrió. Een heel lieve en snelle ruin. Ik deelde hem met Martin Imbert, een van de beste horseback archers van dit moment, uit Frankrijk.

Hongaarse track: een Nederlands en persoonlijk record van 152,71 punten en een plek in de Hungarian Extreme (de finales die op zondag gereden werden). Bronzen medaille bij de junioren.

Koreaanse track: ik eindigde op de 11e plek dus net geen plaats in de finales. Wel een zilveren medaille bij de junioren.

Poolse track: 12e plek en zilveren medaille bij de junioren.

Junioren overall: 2e plek, zilver!

Hungarian Extreme: 7e plaats!

Ik ben heel tevreden met de resultaten! Over een maand naar Gauchoux om te trainen met Mihai Cozmei en de Gauchoux Open te rijden. Hopelijk in augustus terug naar Hongarije voor de junioren wedstrijden. Half september is het EK in Polen maar daar moet ik eerst nog een kwalificatie wedstrijd voor rijden, 7 juli. Dus daarna weet ik pas of ik naar Polen ga.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 20:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen