Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 66 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Galoppade 2019 (Overijsselse kampioenschappen)

 
Profiel   

Ik vind het een moedig en verstandig besluit. :j
Zo voorkom je twijfels en trek je één lijn, waarbij welzijn voor mens én dier voor gaat.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 13:41 



 
Profiel   

Inderdaad! Hopelijk wordt het verplaatst naar volgend weekend. Of op verschillende avonden volgende week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 13:53 



 
Profiel   

Ben heel benieuwd wat ze gaan doen met verplaatsen.. Mijn vrachtwagen moet naar de garage voor apk dus aankomende week wordt lastig met vervoer..
Helemaal aflassen zal toch ook wel niet? We zullen toch wel een kans krijgen ons te plaatsen. Oor de hippiade?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 14:11 



 
Profiel   

Verstandig besluit. Het zijn niet alleen de ruiters en de paarden die het warm krijgen. Maar ook de vrijwilligers en officials.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 14:32 



 
Profiel   

In mijn ogen het enige besluit wat ze konden nemen.
Met het door laten gaan (ook met aangespaste starttijden) krijgen ze talloze afmeldingen en kan de wedstrijd financieel gewoon niet uit. Het zou mij daarom inderdaad ook niet verbazen als ze het helemaal afblazen.
Het blijft mij wel verbazen dat mensen met dit weer nog wedstrijden willen rijden en de dieren willen vervoeren... iets met eigen belang ofzoiets denk ik 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 14:42 



 
Profiel   

Hopemyday met de aangepaste starttijden zou mijn paard om 9uur weer op stal staan. Tuurlijk is het dan ook wel warm maar echt niet zo extreem dat hij er slechter van wordt. Je hoeft niet meteen te doen alsof je dan een dierenbeul bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 14:56 



 
Profiel   

Buxy schreef
Hopemyday met de aangepaste starttijden zou mijn paard om 9uur weer op stal staan. Tuurlijk is het dan ook wel warm maar echt niet zo extreem dat hij er slechter van wordt. Je hoeft niet meteen te doen alsof je dan een dierenbeul bent.


@Buxy het ging niet over jou paard. Het is juist heel fijn dat jou paard dan weer met 9 uur op stal staat! Alleen zijn er meerdere wedstrijden die tot 12.00 door gaan en zijn er mensen die hun paarden verder moeten vervoeren.
Als je een weloverwogen keuze maakt met "zo laat verwacht ik weer terug te zijn, voor de hitte" zoals jij dat deed dan is dat absoluut geen probleem maar als mensen zeggen "hij kan wel tegen een beetje hitte en ik wil mij per se plaatsen" dan ben je niet verantwoord bezig en zet je je eigen belang voor de gezondheid van het paard.

Het ligt dus ietsje genuanceerder dan dat je benoemd. (Iets algemener vooral)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 15:01 



 
Profiel   

Bedankt voor je toelichting! Dan heb ik het idd wat te persoonlijk opgevat!
Verder ben ik jet met je standpunt eens hoor! Om 12.00 uur zou ik ook echt niet meer gaan starten!

Maar momenteel hangt (ook bijvoorbeeld op Facebook) een beetje de sfeer van als je nu paard rijd ben je een dierenbeul.

Je moet goed nadenken bij wat je doet en verstandige keuzes maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 15:13 



 
Profiel   

Buxy schreef
Bedankt voor je toelichting! Dan heb ik het idd wat te persoonlijk opgevat!
Verder ben ik jet met je standpunt eens hoor! Om 12.00 uur zou ik ook echt niet meer gaan starten!

Maar momenteel hangt (ook bijvoorbeeld op Facebook) een beetje de sfeer van als je nu paard rijd ben je een dierenbeul.

Je moet goed nadenken bij wat je doet en verstandige keuzes maken!

Helaas hebben lang niet alle ruiters dit inzicht, en soms moet je dieren tegen hun eigenaren in bescherming nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 15:19 



 
Profiel   

Zie nu het topic, ik vind het verstandig dat ze het aflassen maar had me er zeker wel op verheugd om te starten. Als de tijden waren geweest als eerst wat ik ook zeker niet gegaan. Nu met een starttijd van 08.00 en daarna direct weer weg was ik wel gegaan.
Mij lijkt wel dat ze het zullen verplaatsen naar zaterdag en/of zondag of door de weeks. Helemaal niet doorgaan lijkt mij niet kunnen ivm plaatsen voor hippiade. Volgend weekend ook niet ivm galoppade voor de pony's.

We zullen vandaag/morgen wel horen wat het besluit wordt. En laten we eerlijk zijn, ze kunnen het nooit voor iedereen goed doen, ik denk dat ze al genoeg moeite en inzet hebben laten zien door de maatregelen die tot nu toe gedaan zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 15:43 



 
Profiel   

De zaterdag is nu ook afgelast. Alles wordt nu verzet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 21:41 



 
Profiel   

Prima oplossing zo! Mijn starttijd is nu rond 18.45 uur in ring 2 donderdag :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 17:06 



 
Profiel   

Wij mogen om 19.10 even kijken of we alles kunnen regelen voor donderdag

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 17:16 



 
Profiel   

Ik mag vrijdagavond maar moet eigenlijk werken. Hoop dat ik vrij kan krijgen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 20:49 



 
Profiel   

Hier ook alles op vrijdag middag/avond. Degene die ook op mijn paard start heeft gelukkig ook vrij kunnen krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 21:33 



 
Profiel   

Wij zijn weer thuis, paard heeft veel geleerd :) Ze vond het erg spannend op het losrijterrein met heel veel paarden tegelijk. Opzich best een fijne proef kunnen rijden, de overgangen van galop naar draf waren wat tegen de hand. bij de ene jury 193,5 en een 5e plek bij de andere helaas een wat tegenvallende 181 wat totaal op de 10e plek uit komt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 21:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 66 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen