Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Texelweekend 2020

 
Profiel   

As zaterdag start de inschrijving weer!
Zijn er nog meer mensen die voor het weekend naar Texel afreizen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 07:34 



 
Profiel   

Jaaaa ik heb me zojuist ingeschreven voor de vrijdags en zaterdags dressuur :j Jij al ingeschreven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-20 07:12 



 
Profiel   

Ik net ook voor de vrijdag en zaterdag!
Welke klasse start je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-20 07:44 



 
Profiel   

Wij willen ook graag gaan met een klein clubje, altijd superleuk dat Texelweekend, maar vind het wel echt heel prijzig geworden. 175 euro voor 2 overnachtingen voor je paard, pfff. Waar stallen jullie je paard? We willen het liefst dat ze om de wedstrijden heen hun benen in een paddock of liefst weiland kunnen strekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-20 07:58 



 
Profiel   

Ik heb me vanmorgen ook ingeschreven. Wij gaan met een hele groep.
Ik stal naast de manege bij Leonie, daar kunnen ze ook even in de paddock. Maar daar is al weer vol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-20 08:25 



 
Profiel   

Nimber schreef
Ik net ook voor de vrijdag en zaterdag!
Welke klasse start je?

Ik start L2 nu, daar ook voor opgegeven, maar misschien tegen die tijd (als t nog veranderd kan) wel M1

martinev schreef
Wij willen ook graag gaan met een klein clubje, altijd superleuk dat Texelweekend, maar vind het wel echt heel prijzig geworden. 175 euro voor 2 overnachtingen voor je paard, pfff. Waar stallen jullie je paard? We willen het liefst dat ze om de wedstrijden heen hun benen in een paddock of liefst weiland kunnen strekken.

Nou is echt heel duur geworden! Wij hebben het geluk dat we ze bij kennissen van een stalgenootje op de wei mogen hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-20 11:35 



 
Profiel   

wij hebben een stal bij t paarden hotel. 75 euro van donderdag t/m zondag stal met weide.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-20 16:02 



 
Profiel   

Nimber schreef
wij hebben een stal bij t paarden hotel. 75 euro van donderdag t/m zondag stal met weide.

Dat is niet duur! Goed geregeld :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-20 16:48 



 
Profiel   

Dat zijn mooie prijzen inderdaad!! Goed geregeld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-20 19:07 



 
Profiel   

Ik zat er klaar voor om me gelijk in te schrijven toen t 7uur werd
Ik start vrijdag zaterdag en zondag M2 en vrijdag en zaterdag ook nog BB 80cm springen :D
Ik heb er zin in! Omdat Texel echt ons eiland is maken we er een midweek van. Mijn paard staat lekker in de wei bij t paardenhotel en wij huren voor die dagen hun caravan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 11:17 



 
Profiel   

Oh leuk dan zijn we” stalgenootjes”

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 14:20 



 
Profiel   

Haha, ik zat er ook om 7 uur klaar voor! Ik start vrijdag en zaterdag B. Eerste wedstrijd in ik denk 4 jaar bijna voor mij en eerste voor, en met dit paard. Zondag heb ik vrij gehouden voor een strandrit. Wij gaan van donderdag tot en met maandag. Ik heb er zin in.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 00:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen