Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Tuigpaardendag Twente 4 april 2020

 
Profiel   

Hoi allemaal!

Voor ons schoolexamen moeten wij helpen bij de marketing en PR van de Twentse Tuigpaardendag op 4 April 2020 in Ambt-Delden. Het is een ontzettend leuk team maar wij lopen een beetje tegen het probleem aan dat het nogal lastig is om dit bij de jongere doelgroep onder de aandacht te brengen. Heeft iemand misschien nog leuke tips of ideeën om dit op een creatieve manier bekender te maken? Wij zijn al druk bezig op Facebook maar helaas zijn er veel mensen in de categorie 65+ die geen Facebook hebben en hier dus niet van op de hoogte zijn. Ook hebben we posters en flyers maar ook dat ziet niet iedereen. Mocht iemand een leuk idee hebben dan horen wij het graag! Geef ook zeker onze Facebook even een like! Stichting Tuigpaarden Twente.


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-20 12:42 



 
Profiel   

jeugdrubriek organiseren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-20 12:44 



 
Profiel   

kimwilliam schreef
jeugdrubriek organiseren?


Tot nu toe hebben wij helaas nog niet echt 'jeugd' gevonden die ook echt fanatiek hiermee bezig zijn. Wel een leuk idee inderdaad maar daar gaan we helaas niet genoeg deelname voor hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-20 12:51 



 
Profiel   

tuigpaard onder het zadel? in de tuigpaardensport trekt het niet echt de jeugd ook door de kledij misschien dat de kinderen meer onder het zadel actief zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-20 12:55 



 
Profiel   

Tsja de meeste oudere mensen lezen natuurlijk gewoon de krant, maar advertentie daarin is natuurlijk niet gratis. Flyers inbrievenbus kan ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 03:44 



 
Profiel   

RTV Oost benaderen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 06:29 



 
Profiel   

WeCo schreef
RTV Oost benaderen?

dat kan nog wel eens een goeie zijn, dankje voor de tip

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 15:57 



 
Profiel   

En radio, dat luisteren oudere mensen ook toch wel vaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 18:47 



 
Profiel   

Als ik je opening lees (terwijl ik afstudeer met een soortgelijk project bij een sportbond) zie ik dat je twee hele verschillende doelgroepen benoemt, die je bijna niet in hetzelfde hokje gaat vinden.. De jongeren, en de 65+ zonder Facebook.

Die hebben beiden hele andere kanalen en een kern van interesse (waarom het ze wel of niet raakt of interesseert), tone-of-voice en communicatieritme ("snel en flitsend" vs kalm en duidelijk.) Is het misschien iets om met beiden doelgroepen in gesprek te gaan? En dan niet via een enquête, maar echt face to face.. Dan kom je sneller tot een juiste marketing en een goede storytelling in plaats van losse mediamiddelen inzetten als hagel.. (Niet banketstaaf bedoelt overigens! Als ik nu niet fulltime afstudeerde had ik gevraagd op er een plek was voor een communicatie-multimedia project. Ik hou van ditsoort uitdagingen!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 09:17 



 
Profiel   

John donck even benaderen en vragen of hij wat wilt rondvertellen in ruil voor gratis deelname . Mond op mond reclame werkt bij de oude garde nou eenmaal het beste .

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 10:18 



 
Profiel   

Advertentie plaatsen in de IdS(KWPN ledenblad) bericht ook laten plaatsen onder het regio nieuws(Tuigpaarden regio Oost)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 10:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen