Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Epplejeck Kür op muziek at Home

 
Profiel   

Nissima: haha oeps maar dan is het in ieder geval wel van goede kwaliteit! Hier gaat het uploaden wel alleen blijft hij dan steeds staan op "is aan het verwerken"
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 08:35 



 
Profiel   

Ooh, ja daar ben ik dus niet aan toegekomen met mijn verkeerde bestandsformaat _O- Ging meteen over naar: "Het bestand is niet toegestaan".
Wel vreemd hoor dat het bij jou op "is aan het verwerken" blijft hangen. Zeker als je drie verschillende devices en dus browsers hebt gebruikt. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 08:40 



 
Profiel   

Nou het is nu eindelijk gelukt hoor ik ben helemaal blij ☺️. Maar ik hoop dat de wedstrijden weer snel op 1 juni mogen beginnen want dit kost wel ontzettend veel tijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 08:47 



 
Profiel   

Ah super dat het toch nog gelukt is! Ging het nu wel gewoon snel?

Ik zie nu pas aan je onderschrift dat ik je op insta volg :)) Zo'n leuk paard heb je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 10:43 



 
Profiel   

Jaa ging nu stukken beter!
Haha ja ik zag het net inderdaad! Dankjewel jij hebt ook een heel leuk paard! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 11:17 



 
Profiel   

Ik heb mijn kür ook zojuist ingestuurd! Wat een gedoe nog, converteren, toen was ie te groot, moest ik nog een of ander oud videobewerkingsprogramma van onder het stof halen _O- Maar het is gelukt. Zit nu al in spanning :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 12:51 



 
Profiel   

Oehh spannend! Wat fijn dat het alsnog gelukt is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 12:56 



 
Profiel   

Ik ben niet gediskwalificeerd *\o/*

Wel net geen voldoende proef gereden, maar dat is niet heel verrassend. Heel fijn commentaar er weer bij:

[ img ]

Lengtebuiging is heel erg lastig voor ons, dus dat zal voorlopig nog een werkpunt blijven en ook nog wel op de protocollen terugkomen. Qua activiteit was deze iets minder omdat het al de zesde poging was :') Pivopodje werkte niet mee en uiteindelijk is de staleigenaar zo lief geweest om te filmen.

Begrijpen jullie wat er precies bedoelt wordt met: "Probeer zoveel mogelijk de draf en de stap en de galop achter elkaar af te werken"?

We reden er overigens zo bij, en ik was bang dat de rok niet mocht:

[ img ]

Aangezien we nog een halve maand hebben, ga ik gewoon een beetje sleutelen aan de proef die ik heb en hem nog een keer rijden. Wil ook misschien meer richting een thema gaan qua muziek en aankleding. :o
En volgende keer toch maar wel de staart wassen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 22:43 



 
Profiel   

Wat fijn dat commentaar ook! En niet een hele gekke score. Ik heb helaas nog geen beoordeling.

Die opmerking kan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden. Namelijk dat je de oefeningen zo op elkaar afstemt dat je alles goed kan laten zien. Dus bijvoorbeeld eerst het draf gedeelte en daar alles uithalen. Dan het stukje stap en tot slot de galop. Dat je daar één lijn in kan houden.

Jullie zien er trouwens leuk uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 08:05 



 
Profiel   

Jeeej de beoordeling is er 65% :D
Commentaar is heel fijn beschreven kunnen we ook weer van leren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 12:05 



 
Profiel   

_Lobke_ schreef
Jeeej de beoordeling is er 65% :D
Commentaar is heel fijn beschreven kunnen we ook weer van leren!

Gefeliciteerd!!! *\o/*


_Lobke_ schreef
Die opmerking kan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden. Namelijk dat je de oefeningen zo op elkaar afstemt dat je alles goed kan laten zien. Dus bijvoorbeeld eerst het draf gedeelte en daar alles uithalen. Dan het stukje stap en tot slot de galop. Dat je daar één lijn in kan houden.

Aha.. dus dat liever dan draf, dan galop, dan stap, dan galop en dan weer draf? Dat leek mij namelijk juist wel een leuke variatie, maar ik weet niets van kürs maken dus misschien dat het dan te rommelig wordt. Qua muziek was het ook heel lastig wat ik er nu van had gemaakt, heb concessies moeten doen en drafstukjes op stap- en galopmuziek moeten doen. :')

Heb nog veel te leren, maar vind het wel enorm leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 12:21 



 
Profiel   

Had je via insta al gesproken Lobke, maar super score! Super fijn!

Ik heb ondertussen vorige week onze derde "gewone" proef ingestuurd voor We all ride in de klasse zwaar, en ondanks dat ik een compleet onderdeel vergeten ben te rijden, hadden we alsnog 60,29% *\o/* Ons doel was om 60% te rijden, dus erg blij mee! Ook erg leuk commentaar en fijne tips en wat we bij de KNHS nog nooit gehoord hebben en nu wel al 2 keer onderaan ons protocol hebben gehad: "Goed paard" :D Heel fijn om dat eens te horen haha.

Mijn plan is om morgenavond onze kür eindelijk te gaan filmen zodat ik hopelijk woensdagavond de muziek eronder kan zetten. Ik heb alleen nog geen idee of de kür niet te lang is... Dus zit nog te overwegen om er wat onderdelen uit te halen... Heb er nu 4 vliegende wissels in zitten, wat misschien een beetje veel van het goede is aangezien 1 wissel vaak wat lastiger gaat.

Hoe gaat t met de küren van degenen die daaraan meedoen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-20 14:21 



 
Profiel   

Ik denk dat ik zometeen nog een keer ga proberen. Heb een nieuwe geschreven natuurlijk, maar nog niet gereden. Enige is dat ik weer met rijrok wil maar die is wol (en dus heel warm) en het is hier ineens volop zomerweer _O-

Heb ook nog geen nieuwe muziek bedacht en het is altijd maar weer afwachten wat de pivopod doet :)) Heb ook nog niet opnieuw ingeschreven.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-20 14:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen