Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Epplejeck Kür op muziek at Home

 
Profiel   

kwii schreef
fenijro_tani schreef

Wel leuk zeg! Ik kan nu niet rijden dus helaas. Lijkt me we leuk als ze dit soort dingen ook voor lange teugelen doen bijvoorbeeld, ze zijn al wel lekker inclusief met bitloos en neckrope super leuk!


Ik heb contact met ze gehad, deze ronde gaat het helaas nog niet door, maar in de volgende kür worden lange lijners en menners verwelkomd!
[ [url=m/YEFvZ8.png]Afbeelding[/url] ]



Ohh!! dat is super gaaf!! Ik ga eens kijken of ik een bak in de goede formaten uit kan zetten, dan kan ik vast een beetje oefenen met echte dressuurfiguren :')[/quote]

Ja echt super leuk! Worden wij niet ruiters ook ergens in betrokken :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-20 22:19 



 
Profiel   

Nissima schreef
Hoe ging het met het rijden van je kür, Dayanara? :D

Ik denk dat ik mijn muziek heb. Weet nog niet wat ik er van vind als ik alles met elkaar moet mixen maar heb in ieder geval voor elke gang een passend nummer naar mijn smaak. :)


Ja ging goed! Althans mijn dikkop tinker wordt na de galop erg sterk maar dat heeft met de kür verder niets te maken. Maar hij klopt wel :))

Nu het rijtechnische verbeteren en dan kan ie ingestuurd.

Zit alleen idd met het stukje rechtenvrije muziek

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-20 22:57 



 
Profiel   

fenijro_tani schreef
Ik heb contact met ze gehad, deze ronde gaat het helaas nog niet door, maar in de volgende kür worden lange lijners en menners verwelkomd!
[ [url=m/YEFvZ8.png]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk dit! Ik doe het zelf beide niet, maar echt top dat ze het meenemen in de volgende ronde.


Dayanara schreef
Ja ging goed! Althans mijn dikkop tinker wordt na de galop erg sterk maar dat heeft met de kür verder niets te maken. Maar hij klopt wel :))

Nu het rijtechnische verbeteren en dan kan ie ingestuurd.

Zit alleen idd met het stukje rechtenvrije muziek

Gaaf! Ik ben zo benieuwd naar jullie kürs en ben ook heel enthousiast over de mijne. Ik heb mijn kür nog niet kunnen rijden in verband met de regen (alleen buitenbak), en ik kan maar 2x per week naar stal. Ik ga morgen weer en hopelijk kan ik dan oefenen en misschien meteen al opnemen :D Heb net gisteren mijn pivopod binnen gekregen dus die gaat meteen voor de vuurdoop.

Wat de muziek betreft snap ik het ook nog niet goed. Alle nummers die ik wil gebruiken kan ik vinden in Facebookstories, maar dat houdt toch niet in dat ze rechtenvrij zijn, of wel? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-20 11:12 



 
Profiel   

Je kunt ook even zoeken in de audio library van youtube, dat is sowieso rechtenvrij en kan je zo downloaden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-20 11:55 



 
Profiel   

kwii schreef
Je kunt ook even zoeken in de audio library van youtube, dat is sowieso rechtenvrij en kan je zo downloaden :D

Oh super, dank je wel voor de tip!

Ik heb vandaag gefilmd, maar ben echt heel erg ontevreden. Niet over mijn paard, die deed het braaf, maar ik heb vandaag voor het eerst de pivopod uit geprobeerd en het was geen succes. -:(-
Je kan daarmee een gezicht, een persoon of een paard tracken. Bij het tracken van het paard vond ie de paarden in de paddock naast de bak en bleef ie een hele tijd daar op hangen, in plaats van mijn paard te volgen. Het volgen van persoon en dan dichterbij de C ging wel goed, alleen als ik te snel langs de C kwam niet. Als 'ie verder weg van de C staat dan raakt ie me kwijt aan de andere kant van de bak. Moet nog even de ideale plaatsing zien te vinden, dus.

Vervolgens de staleigenaresse gevraagd te filmen, maar die heeft heel enthousiast lopen zoomen dus je zit praktisch nooit 3/4 van de bak. Ook onbruikbaar filmmateriaal, dus :')

Ik ga woensdag of donderdag het nog eens proberen, heb me ook opgegeven voor het Hoefslag@Home proefje, dus dan ga ik eerst die maar eens rijden zodat ik die voor donderdagmiddag in kan sturen. En als het dan nog niet lukt zal ik mijn staleigenaresse nog eens moeten vragen en haar uitleggen wat de regels zijn, maar voel me al zo bezwaard om het überhaupt te vragen :=

Hoe doen jullie dat? Vragen jullie een stalgenoot om te filmen? Staan jullie op stal met andere mensen die proefjes opnemen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-20 19:37 



 
Profiel   

Ik vraag mijn bijrijdster om te filmen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-20 23:42 



 
Profiel   

Ik doe ook mee. Maar of mijn muziek rechtenvrij is. Heb het zelf in elkaar gezet uit stukken van The Lion king

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 20:20 



 
Profiel   

SsSimonee schreef
Ik doe ook mee. Maar of mijn muziek rechtenvrij is. Heb het zelf in elkaar gezet uit stukken van The Lion king

Oh klinkt heel gaaf! Ik ben zeer benieuwd!

Bij mij stond het even op een lager pitje want heb eerst een proefje voor Hoefslag@Home gereden. Ga aankomende week proberen er nog eentje op te nemen en hopelijk volgend weekend dan mijn kür. We mogen nu gelukkig weer vaker naar stal dus dan zal het wat makkelijker worden (ik ging maximaal 2x in de week). :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 23:57 



 
Profiel   

Wat gebruiken jullie om de muziek te maken en onder de video te zetten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-20 00:16 



 
Profiel   

Ik wil ook heel graag meedoen maar ik moet me er nog wel even goed in verdiepen.

Nissima: Wat leuk! Ging het goed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-20 18:30 



 
Profiel   

Ik heb mijn kür ingestuurd en wacht op de uitslag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-20 19:58 



 
Profiel   

_Lobke_ schreef
Ik wil ook heel graag meedoen maar ik moet me er nog wel even goed in verdiepen.

Nissima: Wat leuk! Ging het goed?

Heb hem vandaag gereden! Ze ging superfijn vandaag en heb er echt een goed gevoel over. Nog even de muziek eronder en dan insturen :D

En ja, leuk, doe mee!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-20 21:59 



 
Profiel   

ik heb hem nog niet gereden ga ik wrs zeterdag of begin volgende week doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 07:49 



 
Profiel   

Wat leuk, hier een topic over!
Ik heb inmiddels al 2 "gewone" proeven in de klasse zwaar ingestuurd voor de Hoefslag@home competitie, voor vrijdag nog een keer een "gewone" proef insturen en ben van plan ook een kür in te sturen!

Zit alleen echt nog heel erg met die muziek.. Via Facebook stories kan ik mijn muziek gewoon vinden, via de youtube audio library niet... Hoe streng zijn ze daarin?

Ben benieuwd naar je uitslag SsSimonee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 09:47 



 
Profiel   

Nissima: wat goed zeg! Heb je nog tips?
Cindy 1993: wat leuk volgens mij volg ik jou ook op insta. Vond je die proefjes in klasse zwaar wat te doen?

Dit lijkt trouwens ook wel goed
https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... inden.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 17:57 



 
Profiel   

cindyy_1993 schreef
Ben benieuwd naar je uitslag SsSimonee!


Ik zelf ook.
Opzich liep paardlief fijn.
Maar heel spectaculair was het ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 18:48 



 
Profiel   

Lobke wat toevallig! Ik vind de proef redelijk te doen.. Zitten wel wat lastige onderdelen in, maar we komen er wel redelijk doorheen. Hij moet alleen echt een stuk meer bergopwaarts.
De nieuwe proeven echter.... Daarvan is de klasse zwaar echt niet te doen gewoon voor een Z1 paard Appuyeren in galop van K/F naar X, met op G een vliegende wissel... Serieus 20 meter om bij de X te komen :') Nou dat gaat die van mij echt niet redden, we rijden nog Z1 en daarin wordt het galopappuyement nog niet gevraagd dus dat zit er ook nog niet helemaal op... Ik zit dus te overwegen om voor de komende periode een klasse lager te starten omdat er dus gewoon teveel onhaalbare oefeningen in zitten.

Wel goed dat ze weer kijken of kleinschalige wedstrijden weer door kunnen gaan! Voor mij helaas geen optie, aangezien mijn paard de trailer niet op gaat xD

SsSimonee heb je al feedback gekregen? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 11:25 



 
Profiel   

_Lobke_ schreef
Nissima: wat goed zeg! Heb je nog tips?

Waarover zou je tips willen? :D Het lastigste vond ik het uitzoeken van de muziek. De proef zelf schrijven is echt superleuk om te doen, beetje vogelen met de figuren en er wat speciaals van maken. Om dan vervolgens je zelf in elkaar geflanste proef te gaan rijden voelt echt goed!

Net als voor Cindy zijn voor mij kleinschalige wedstrijden geen optie, daarom ben ik zo blij met de WeAllRide competities. KNHS Online wedstrijden vind ik ook wel interessant, maar dan moet ik lid worden van de KNHS en nog een vereniging, en dat is allemaal totaal waardeloos voor mij. Plus dat het nog maar te bezien valt of ze er na de crisis mee doorgaan. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 12:33 



 
Profiel   

Cindy_1993: jaa ik zag de nieuwe proeven voor de klasse zwaar ook. Dat gaan wij denk ik ook niet redden, gezien de vliegende wissels er uberhaubt niet zo goed opzitten. De ene keer springt ze de wissels wel en de andere keer niet of veel te laat met de nodige onbalans. In galop appuyeren zijn we ook wel eens mee bezig, maar dat gaat ook nog niet lekker.
Ik ben bezig mijn filmpje van vandaag in te sturen, maar jemig dat is nog best wel een dingetje. Hij staat steeds op 100 procent, maar verder gebeurd er niet zoveel...
Had jij dat ook?

Nissima: Ja precies ik zat er aan te denken om eerst de muziek uit te kiezen en op basis daarvan dingen in de proef te veranderen/afstemmen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 18:40 



 
Profiel   

_Lobke_ schreef
Nissima: Ja precies ik zat er aan te denken om eerst de muziek uit te kiezen en op basis daarvan dingen in de proef te veranderen/afstemmen.

Goed idee! Ik heb nu galop-draf-stap vrij snel na elkaar en dat wordt qua muziek echt een rotzooi, dus heb een stukje draf met galopmuziek moeten doen. Vind mijn proef wel nog steeds heel tof!

Goed dat je het uploaden opnoemt, ik moet de mijne ook nog insturen _O- maar ik durf niet. := Denk echt dat we gediskwalificeerd gaan worden vanwege mijn kleding (heb niet-standaard kleding aan gedaan omdat ik iets tofs wilde)..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 19:37 



 
Profiel   

Nou jeetje ik ben echt niet te spreken over we all ride. Wat een tijdverspilling zeg! Het uploaden 50mb duurt even maar daarna moet je uren wachten op het verwerken. En zelfs na 3 uren is het niet gelukt. Ik heb het via de laptop, computer en mobiel geprobeerd. De chat is wel snel maar konden mij niet helpen. Wat mij betreft is we all ride echt een no go. Wel ontzettend jammer want het klinkt zo leuk om online een proefje te rijden.

Nissima: dus wellicht is hier jouw probleem ook mee opgelost :p maar ik denk niet dat ze je anders gediskwalificeerd vanwege kleding

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 20:41 



 
Profiel   

Mijn feedback was heel netjes. Kon mij er ook goed in vinden. Had 62% en jury zei dat de kur erg netjes was en dat we een leuke combinatie zijn. Maar dat paardlief eigenlijk overal zijn balans mist. En wat op de voorhand loopt. En daar ben ik het ook mee eens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 06:15 



 
Profiel   

Oh jeetje Lobke wat vervelend. Ik heb tot nog toe nooit problemen gehad met uploaden, ging altijd vrij snel. Ben nu mijn kür aan het uploaden, en dat gaat redelijk. Die is wel wat groter dan de filmpjes van mijn gewone proefjes. Het is je nu dus nog niet gelukt om je proef in te sturen of wel?

SsSimone: prima score toch! De feedback bij WeAllRide is eigenlijk altijd heel prettig, positief geschreven en je kunt er echt verder mee. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 06:59 



 
Profiel   

Nissima: is het jou gisteren nog gelukt om je kür erop te zetten? Mij is het helaas nog steeds niet gelukt om mijn proefje erop te zetten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 08:03 



 
Profiel   

Het duurde inderdaad mega lang. Gisterenavond bleef hij hangen op 60%, vanmorgen wel gelukt tot 100% na 40 minuten :wow: maar mijn filmpje is niet in een formaat wat ze accepteren (was er al bang voor, maar eigenwijs). Dus ik moet hem even converteren en dan nogmaals uploaden.

Normaal gesproken duurt het uploaden van een filmpje echt nog geen 10 minuten :=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 08:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen