Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Epplejeck Kür op muziek at Home

 
Profiel   

Ik was erg enthousiast toen ik het volgende tegenkwam op Facebook.

Epplejeck organiseert een wedstrijd Kur op muziek voor alle niveau’s die je thuis kunt voorbereiden en gaan rijden.
Ondanks dat je leuke prijzen kunt winnen word je ook beoordeeld door een officiële jury met feedback!
Een mooi moment voor mij en mijn paard om de volgende stap te maken in onze training.

Maarja, ik heb nog nooit een kur op muziek gereden, dus ben flink aan het brainstormen hoe ik mijn kur zal gaan indelen.

Hier de website met alle informatie:

https://www.weallride.nl/epplejeck-kur-muziek/

Ik ben erg benieuwd of er bokkers zijn die ook mee doen, en alle tips zijn ook welkom!

Benieuwd naar de reacties :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 23:30 



 
Profiel   

Heb geen tips en ook geen brainstormend idee maar wil je wel even zeggen hoe trots ik ben op jou en Calimero. Jullie gaan zo goed vooruit en ben het er ook zeker mee eens dat jullie klaar zijn voor deze volgende stap en dat dit een mooie aanvulling gaat zijn op jullie verdere training. Hij loopt nu lekker in balans dus gaat zeker goedkomen. Had geen betere plek voor mijn paard kunnen wensen als bij jou. De vooruitgang die jullie maken samen is meer als positief, dat mag zeker gezegd worden.

Dankje voor alles wat je voor hem doet <3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 23:51 



 
Profiel   

Super leuk!!! Haha ben benieuwd hoeveel george muziek er bij gaat zitten dus bij deze een tip, zoek iets speciaals. Qua indeling, kijk wat voor oefeningen je moet tonen, zorg voor een leuke indeling die bij je past. Denk ook aan het maximum aan tijd voor de kur. Heel veel succes en veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 23:56 



 
Profiel   

Kristy1998x schreef
Heb geen tips en ook geen brainstormend idee maar wil je wel even zeggen hoe trots ik ben op jou en Calimero. Jullie gaan zo goed vooruit en ben het er ook zeker mee eens dat jullie klaar zijn voor deze volgende stap en dat dit een mooie aanvulling gaat zijn op jullie verdere training. Hij loopt nu lekker in balans dus gaat zeker goedkomen. Had geen betere plek voor mijn paard kunnen wensen als bij jou. De vooruitgang die jullie maken samen is meer als positief, dat mag zeker gezegd worden.

Dankje voor alles wat je voor hem doet <3.


Ah super lief dankjewel kris <3


smit_ilse schreef
Super leuk!!! Haha ben benieuwd hoeveel george muziek er bij gaat zitten dus bij deze een tip, zoek iets speciaals. Qua indeling, kijk wat voor oefeningen je moet tonen, zorg voor een leuke indeling die bij je past. Denk ook aan het maximum aan tijd voor de kur. Heel veel succes en veel plezier!


Dankjewel! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 00:27 



 
Profiel   

Leuk, ben benieuwt wat je ervan gaat maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 20:17 



 
Profiel   

Ik ga ook meedoen.


Heb gisteren de protocollen bekeken. Denk dat ik voor bitloos ga en de meest makkelijke. Normaliter rijdt ik alleen buiten bitloos maar hij pakte van de week de dressuuroefeningen die ik buiten met hem oefen zo fijn op.

Ik begreep/begrijp alleen niet zo goed of je precies dat protocol moet volgen of dat je er nog dingen aan mag toevoegen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 09:50 



 
Profiel   

Ik vind het zelf een super leuk initiatief, en ben erg benieuwd om de kuren van alle bokkers te zien!

Ik weet niet nog niet of ik zelf mee zal doen. Ik vind het wel leuk om aan een eventuele kuur te oefenen, en het zwaarste niveau bevat precies de oefeningen die we net onder de knie beginnen te krijgen, dus dat zou wel een leuke test zijn.

Weet iemand tot wanneer je je kan inschrijven? Ik zie geen uiterlijke datum staan, alleen de openingsdatum.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 10:03 



 
Profiel   

Wat een leuk initiatief!

"Epplejeck Kür op muziek at home loopt van 15 april t/m 15 mei 2020"

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 10:14 



 
Profiel   

Ik vond het super leuk! Maar mijn bijrijdpaardjes staan op knappen, dus kan ik voorlopig nog niet op rijden.
Ben benieuwd wat anderen er van gaan bakken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 10:15 



 
Profiel   

Dayanara schreef
Ik ga ook meedoen.


Heb gisteren de protocollen bekeken. Denk dat ik voor bitloos ga en de meest makkelijke. Normaliter rijdt ik alleen buiten bitloos maar hij pakte van de week de dressuuroefeningen die ik buiten met hem oefen zo fijn op.

Ik begreep/begrijp alleen niet zo goed of je precies dat protocol moet volgen of dat je er nog dingen aan mag toevoegen?


Deze vraag kreeg ik ook van een kennis.

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, misschien even EJ een berichtje sturen?

In ieder geval succes iedereen!
Paardlief heeft 2 weken vakantie gehad ivm 2 weken quarantaine maar hij liep gister de eerste keer weer heel fijn en ga vandaag mijn proef oefenen.
Vond het wel lastig om zelf zo’n proef in elkaar te zetten maar het is gelukt!

Ook leuk iedereen die volgt! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 12:55 



 
Profiel   

Wat leuk dat er een topic over is! Ik ben nog nooit officieel gestart en we hebben B/L1 niveau, bitloos. Had nooit verwacht dat ik met dit paard nog eens een kür op muziek zou kunnen rijden. :o

Ik heb in de afgelopen twee dagen mijn kür geschreven. Had eerst een heel simpele en toen zag ik bij anderen dat ze heel interessante lijnen er in hadden gedaan, dus heb ik mijne helemaal omgegooid. Ben er heel enthousiast over! Nu het lastigste.. muziek vinden. Ik weet wel al dat ik muziek uit mijn eigen playlist er onder wil, maar ga nog even stoeien met het aantal beats per minute.

Dayanara schreef
Ik begreep/begrijp alleen niet zo goed of je precies dat protocol moet volgen of dat je er nog dingen aan mag toevoegen?

Ik denk dat het wel mag, maar misschien kom je dan met de tijd in de knoop. Je kan overigens We All Ride heel makkelijk een berichtje sturen via de chat op de site, daar reageren ze heel snel op. :j

Hoe maken jullie eigenlijk je proef? Ik heb alle onderdelen op stukjes papier opgeschreven en dat lopen husselen (dit was versie 1, haha):

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 13:23 



 
Profiel   

Oh wat leuk bedacht zo!
Ik ga dat onthouden :+

Zelf zeg ik al flink lang dat ik een efteling/Harry Potter kür wil. Al lijkt me voor draf of galop een pittiger nummer van bijvoorbeeld motley cru ook wel lachen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 14:42 



 
Profiel   

Wat super leuk!!
Lijkt mij heel leuk om mee te doen! Zal eens wat gaan bedenken, oefenen en dan misschien wel insturen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 15:49 



 
Profiel   

Nissima schreef
Wat leuk dat er een topic over is! Ik ben nog nooit officieel gestart en we hebben B/L1 niveau, bitloos. Had nooit verwacht dat ik met dit paard nog eens een kür op muziek zou kunnen rijden. :o

Ik heb in de afgelopen twee dagen mijn kür geschreven. Had eerst een heel simpele en toen zag ik bij anderen dat ze heel interessante lijnen er in hadden gedaan, dus heb ik mijne helemaal omgegooid. Ben er heel enthousiast over! Nu het lastigste.. muziek vinden. Ik weet wel al dat ik muziek uit mijn eigen playlist er onder wil, maar ga nog even stoeien met het aantal beats per minute.

Dayanara schreef
Ik begreep/begrijp alleen niet zo goed of je precies dat protocol moet volgen of dat je er nog dingen aan mag toevoegen?

Ik denk dat het wel mag, maar misschien kom je dan met de tijd in de knoop. Je kan overigens We All Ride heel makkelijk een berichtje sturen via de chat op de site, daar reageren ze heel snel op. :j

Hoe maken jullie eigenlijk je proef? Ik heb alle onderdelen op stukjes papier opgeschreven en dat lopen husselen (dit was versie 1, haha):

[ [url=m/j2EcCr.jpg]Afbeelding[/url] ]


Slim dit!

Ik ga ook eens puzzelen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 17:44 



 
Profiel   

Haha dank je, vond het zelf ook wel handig bedacht van mezelf :)) Ik raakte anders totaal het overzicht kwijt.

Heb inmiddels een heel lijstje aan nummers die ik in theorie (qua beats per minute) zou moeten kunnen gebruiken. Waaronder 'Oops I did it again' van Britney Spears _O-

Hoe vinden jullie geschikte muziek? En letten jullie er ook op dat het rechtenvrij is zoals aanbevolen of maakt dat voor jullie niet zo uit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 18:01 



 
Profiel   

Wat een super leuk idee! Ik lees ook mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 18:41 



 
Profiel   

Nissima schreef
Haha dank je, vond het zelf ook wel handig bedacht van mezelf :)) Ik raakte anders totaal het overzicht kwijt.

Heb inmiddels een heel lijstje aan nummers die ik in theorie (qua beats per minute) zou moeten kunnen gebruiken. Waaronder 'Oops I did it again' van Britney Spears _O-

Hoe vinden jullie geschikte muziek? En letten jullie er ook op dat het rechtenvrij is zoals aanbevolen of maakt dat voor jullie niet zo uit?



Alle nummers moeten rechtenvrij zijn. Staat helemaal uitgelegd op de site van We All Ride hoe je dat kunt vinden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 18:42 



 
Profiel   

Op deze pagina bedoel je, toch?
https://www.weallride.nl/ej-kur-op-muzi ... es-muziek/

Missschien ligt het aan mij, maar ik vind dat niet heel duidelijk. Behalve dat ik dan via Facebook stories zou kunnen controleren of de muziek die ik wil gebruiken, rechtenvrij is?
De Android app die ze in die link opnoemen is alleen voor het editen van je video (dus de muziek eronder zetten), als ik het goed begrijp. Dus niet voor het vinden van rechtenvrije muziek. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 19:42 



 
Profiel   

Ik heb de proef geschreven, morgen ga ik hem rijden :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 21:25 



 
Profiel   

Hoe ging het met het rijden van je kür, Dayanara? :D

Ik denk dat ik mijn muziek heb. Weet nog niet wat ik er van vind als ik alles met elkaar moet mixen maar heb in ieder geval voor elke gang een passend nummer naar mijn smaak. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-20 16:53 



 
Profiel   

Wel leuk zeg! Ik kan nu niet rijden dus helaas. Lijkt me we leuk als ze dit soort dingen ook voor lange teugelen doen bijvoorbeeld, ze zijn al wel lekker inclusief met bitloos en neckrope super leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-20 17:07 



 
Profiel   

Ik heb me vandaag ook ingeschreven, super leuk om een keer te doen!

Gebruiken jullie echt alleen rechtenvrij muziek? Die keuze is namelijk best beperkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-20 20:35 



 
Profiel   

kwii schreef
Wel leuk zeg! Ik kan nu niet rijden dus helaas. Lijkt me we leuk als ze dit soort dingen ook voor lange teugelen doen bijvoorbeeld, ze zijn al wel lekker inclusief met bitloos en neckrope super leuk!


Ik heb contact met ze gehad, deze ronde gaat het helaas nog niet door, maar in de volgende kür worden lange lijners en menners verwelkomd!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-20 20:50 



 
Profiel   

fenijro_tani schreef
kwii schreef
Wel leuk zeg! Ik kan nu niet rijden dus helaas. Lijkt me we leuk als ze dit soort dingen ook voor lange teugelen doen bijvoorbeeld, ze zijn al wel lekker inclusief met bitloos en neckrope super leuk!


Ik heb contact met ze gehad, deze ronde gaat het helaas nog niet door, maar in de volgende kür worden lange lijners en menners verwelkomd!
[ [url=m/YEFvZ8.png]Afbeelding[/url] ]



Ohh!! dat is super gaaf!! Ik ga eens kijken of ik een bak in de goede formaten uit kan zetten, dan kan ik vast een beetje oefenen met echte dressuurfiguren :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-20 20:51 



 
Profiel   

Ik heb gekeken of ik mee wilde doen. Maar ik rij nu M1, travers (M2/Middenzware kur) kan ik nog niet goed genoeg, maar wijken is ook niet ons favoriete onderdeel (Laag kür) :+ dilemma’s..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-20 20:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen