laatste F5 proef gereden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

laatste F5 proef gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 19:45

nou gisteravond heb ik dus mijn laatste F5 proef gereden,op naar F6!
eind december ben ik begonnen in de F4 die ik beiden gewonnen heb,en eigenlijk steeds op hetzelfde paard.
nu werd ik voor gisteravond op een ander paard ingedeeld,en bang dat ik was voor dat paard,hij toont enorm groot,is erg sterk,en kan ook nog weleens behoorlijk uit zijn bol gaan.
op het punt gestaan van afzeggen,maar toch maar gegaan.
en ik heb een 1e prijs gewonnen,met 215 punten.
niet super hoog misschien,maar ik was zo trots dat ik voor mezelf kon bewijzen dat ik het ook met een ander paard kan,en dan nog wel een voor wie ik echt wel een beetje bang was...........ik zit hier helemaal te stralen,ik ben er echt super blij mee

OemmiejO
Berichten: 14218
Geregistreerd: 29-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 19:49

gefeliciteerd!! Leuk hoor!!

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6038
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 19:53

heey ik heb 5 maart f5b proef gereden en daarbij had ik 211 punten op een manege pony die wat versleten is waardoor ik ook blij was dat ik de enigste was op die pony,, ik moet 8 april de f6 rijden en dat doe ik op een ander paard alleen word die misschien verhuurt dus moet ik me 2e keus rijden en dat is dezelfde als die ik in de f5b heb gereden,, maar hoop niet dat ze verhuurt word,,
maar super gedaan,, ik hbe nou 2 keer proef gereden en niet hoger gekomen dan 5e,, maar ga zo door kan je nog lekker ver