1 en 2 april dodewaard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Petersburg
Berichten: 1118
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: ophemert-

1 en 2 april dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 12:32

De wedstrijd zit inmiddels vol ,en de tijden staan op startlijsten.nl

Iedereen die mee doet veel succes!!!!

Wie doen er allemaal mee??

Petersburg
Berichten: 1118
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: ophemert-

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 17:46

????

Strohalmpje

Berichten: 1210
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Lopik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:43

Ik niet want het was mij de vorige keer niet zo goed bevallen helaas :S

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:48

Zelfde voor mij eigenlijk...
Prima organisatie, maar de rest helaas iets minder...

Petersburg
Berichten: 1118
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: ophemert-

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 09:32

wat was er niet bevallen??

Dan kunnen we daar volgend jaar misschien mee rekening houden?

db1
Berichten: 1772
Geregistreerd: 20-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 10:14

Ik heb ook een aantal keer gestart, bij de andere vereniging die het organiseerd..... wat ik er van vind is dat alles goed geregeld is maar het losrijden vind ik persoonlijk niet fijn! Voor de B en de L kan ik wel op een stukje van 20 bij 10 losrijden maar voor het M en het Z gaat dat echt niet en dan mag je wel 10 min in de grote bak maar dat is voor mij echt te kort. Ik zie Dodewaard als fijne acco voor de jonge paarden, zeker ook omdat je 10 min de grote bak kan, dan hebben ze dat mooi ff gezien!! Maar met de paarden die verder zijn ga ik niet meer naar Dodewaard. Buiten is het vaak te nat/slecht om te kunnen losrijden dus daar heb je dan ook niets aan.

Verder vind ik het een fijne bodem, aardige mensen enz enz niets op aan te merken.

Strohalmpje

Berichten: 1210
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Lopik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 10:37

Voor mij geld ook vooral het inrijden... En de hele accomodatie kwam bij mij een beetje rommelig over...:S Ook vond ik dat er weinig parkeergelegenheid was. Toe ik er heb gereden moesten er zelfs trailers op de weg staan!! Ook hing er in de kantine een hele vieze lucht... En de mensen leken niet echt gemotiveerd om te helpen met het concours.. maarja Ik weet niet of dit altijd zo is hoor! Het kan natuurlijk ook zijn dat ik er net op een slechte dag was ofzo.. Maar het heeft bij mij geen goede indruk achter gelaten!

Petersburg
Berichten: 1118
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: ophemert-

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 11:13

Jammer dat je dat vond strohalmpje, momenteel hoor ik van iedereen super reacties, en het is er altijd erg gezellig! Wie weet als je nog een keer komt, dat je vind dat het anders is?'

Strohalmpje

Berichten: 1210
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Lopik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 13:26

wie weet, maar het is voor mij vrij ver rijden en aangezien ik zelf me rijbewijs nog niet heb krijg ik mn moeder waarschijnlijk niet meer zover.... maar zeg nooit nooit

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 13:55

Tsja ik vind ten eerste dat als je de tijd hebt om een wedstrijd te organiseren, dat je ook tijd hebt om even de boel op te ruimen binnen en buiten!
Overal, vooral buiten, lag rozooi aan de kant geschoven, zag er niet uit.
Slecht parkeren op hele grote keien en veel te weinig ruimte.
Buitenbak was niet in te rijden toen ik er was, en de boden zag er sowieso niet lekker uit. Binnen was het losrijden ronduit k*t, veel te klein. Leuk met een jong, fris paard Met zn 6en op een stukje losrijden van 20x15 kan écht niet! (niet eens toegestaan trouwens).
Ook inderdaad een ontzettende frituurlucht in de kantine....

Mr_PLH
Berichten: 1651
Geregistreerd: 13-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:15

Ik doe wel mee, zondag in de L2!
Vooral omdat alleen daar nog plaats was, de indoorwedstrijden zijn idd wat minder, maar als je hem losstapt en wat losdraaft op het kleine stukje, dan kun je daarna nog even "echt" goed losrijden in de ring zelf! Hebben ze dat ook gelijk gezien...
het parkeren is wel een ramp! grote keien, te weinig ruimte...
outdoorwedstrijden zijn wel super! Mijn paard vond alleen die juryhokjes vreselijk eng...

Ik hoop dat het goed gaat, hij is namelijk pas sinds zaterdag weer in training... Hij had een irritatie in de bovenste luchtwegen...

Petersburg
Berichten: 1118
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: ophemert-

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 14:26

Bettine schreef:
Tsja ik vind ten eerste dat als je de tijd hebt om een wedstrijd te organiseren, dat je ook tijd hebt om even de boel op te ruimen binnen en buiten!
Overal, vooral buiten, lag rozooi aan de kant geschoven, zag er niet uit.
Slecht parkeren op hele grote keien en veel te weinig ruimte.
Buitenbak was niet in te rijden toen ik er was, en de boden zag er sowieso niet lekker uit. Binnen was het losrijden ronduit k*t, veel te klein. Leuk met een jong, fris paard Met zn 6en op een stukje losrijden van 20x15 kan écht niet! (niet eens toegestaan trouwens).
Ook inderdaad een ontzettende frituurlucht in de kantine....



Dit is dan niet bij ons geweest want wij hebben nooit groepjes van 6!!!

Wij hebben altijd 3/4 groepjes.

Petersburg
Berichten: 1118
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: ophemert-

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 14:29

bedoel dn wel 3 a 4 in een groepje!!

nadina

Berichten: 1071
Geregistreerd: 07-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:31

Ik heb het binnenseizoen 4 x in dodewaard gestart (B, l1 en l2) en het is mij prima bevallen! Het is dat ik dit weekend naar Texel ga, anders had ik me zeker weer opgegeven Ik zou zeggen: tot het volgende binnenseizoen, haha

Petersburg
Berichten: 1118
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: ophemert-

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 14:33

Graag nadina!!
tot de volgende keer en een fijn weekend!!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:38

Jammer van die negatieve reacties. Ik zelf start altijd graag in Dodewaard (is wel een beetje afhankelijk van de organiserende vereniging) Tis soms wat troeperig op het parkeerterrein, maar de binnenbak is prima en ook met mijn Z paard heb ik genoeg aan 10 min. in de rijbaan (maar dat verschilt natuurlijk per combi). Helaas is de buitenbak soms wat minder, anders zou ik er sneller voor kiezen om daar te gaan losrijden. Wat ik vooral belangrijk vind is de sportieve sfeer, het is één van de weinige wedstrijden waar bijna iedereen elkaar succes wenst voor de proef. De kantine is niets op aan te merken, knus en je kunt er van alles krijgen.

db1
Berichten: 1772
Geregistreerd: 20-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:43

Ik ben er volgend jaar waarschijnlijk ook weer met mijn w'tje die loopt dan mee in het L!!

Wat ik ook fijn vind in Dodewaard, weet niet bij welke vereniging het is... maar als je prijs hebt dat je dan als je wilt je beker(tje) kunt ruilen voor het startgeld. Zoiets is misschien niet belangrijk maar geeft wel aan dat de mensen erg flexibel zijn!

Ik heb ook een keer gehad dat ik niet kon starten, paard was kreupel, was volgens mij vorig jaar en het secretariaat (dat was denk ik Petersburg.... aan de naam van haar paard te zien op startlijsten) ging daar heel soepel mee om, kon afmelden en hoefde geen startgeld te betalen, super, dat zie je ook niet overal meer!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:55

vossie schreef:
Ik ben er volgend jaar waarschijnlijk ook weer met mijn w'tje die loopt dan mee in het L!!

Wat ik ook fijn vind in Dodewaard, weet niet bij welke vereniging het is... maar als je prijs hebt dat je dan als je wilt je beker(tje) kunt ruilen voor het startgeld. Zoiets is misschien niet belangrijk maar geeft wel aan dat de mensen erg flexibel zijn!

Ik heb ook een keer gehad dat ik niet kon starten, paard was kreupel, was volgens mij vorig jaar en het secretariaat (dat was denk ik Petersburg.... aan de naam van haar paard te zien op startlijsten) ging daar heel soepel mee om, kon afmelden en hoefde geen startgeld te betalen, super, dat zie je ook niet overal meer!


Klopt ja, heb ik ook gehad, was heel fijn! Als je meer dan 50 bekers in de kast hebt staan hoef je er echt niet meer te hebben.

Petersburg
Berichten: 1118
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: ophemert-

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 14:58

s...it had ik een heel bericht is tie pleite druk ik denk op de verkkeerd knop!!

Mr_PLH
Berichten: 1651
Geregistreerd: 13-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:59

Petersburg schreef:
s...it had ik een heel bericht is tie pleite druk ik denk op de verkkeerd knop!!


das niet zo zo slim

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 15:06

Petersburg schreef:
Bettine schreef:
Tsja ik vind ten eerste dat als je de tijd hebt om een wedstrijd te organiseren, dat je ook tijd hebt om even de boel op te ruimen binnen en buiten!
Overal, vooral buiten, lag rozooi aan de kant geschoven, zag er niet uit.
Slecht parkeren op hele grote keien en veel te weinig ruimte.
Buitenbak was niet in te rijden toen ik er was, en de boden zag er sowieso niet lekker uit. Binnen was het losrijden ronduit k*t, veel te klein. Leuk met een jong, fris paard Met zn 6en op een stukje losrijden van 20x15 kan écht niet! (niet eens toegestaan trouwens).
Ook inderdaad een ontzettende frituurlucht in de kantine....



Dit is dan niet bij ons geweest want wij hebben nooit groepjes van 6!!!

Wij hebben altijd 3/4 groepjes.

Maar met groepjes van 3 of 4 kan het nog wel gebeuren dat je met z'n zessen los moet rijden!!
Ik moet mijn paard altijd minimaal 3 kwartier flink losrijden.
En dat kan gewoon niet op zo'n mini stukje.
Hij maaide iedereen aan de kant daar en vloog bijna de kantine in...

En daar buiten die troep moeten jullie écht wat aan doen hoor.
Of zijn die aan de kant geschoven wc potten buitenlangs decoratie?

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 15:27

Haha, @ Bettine, je moet er wel rekening mee houden dat voor kort er 3 verenigingen wedstrijden organiseerden op Wely, niet bij alle verenigingen was het even goed geregeld. Daarnaast zijn er ook nog pensionklanten ed. die het uiterlijk van het terrein beïnvloeden.

Petersburg
Berichten: 1118
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: ophemert-

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 15:27

jammer van die negatieve reactie(s)!!!


Ben blij met de positieve!!

Petersburg
Berichten: 1118
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: ophemert-

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 15:28

In elk geval ,de buiten baan is super om in het voorjaar te rijden als het weer ook mee zit! Vorige week met de wedstrijd ook nog buiten gestapt, en dat ging goed!!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 16:00

Maar het is wel waar dat hij meestal in de winter niet goed te gebruiken is, als dat zou worden veranderd zou dat echt in jullie voordeel werken.