2e wedstrijd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
andiamo97

Berichten: 348
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Rotterdam

2e wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 12:11

Ik heb afgelopen zondag mijn 2e (onderlinge) wedstrijd gereden met mijn kanjer. Ik ben voorlopig onderling aan het starten met hem totdat ik genoeg 'ervaring' op gedaan heb om een startkaart aan te vragen. De 1e x was ik op het nippertje 1e geworden en afgelopen zondag was ik weer eerste! Er werd heel streng gejureerd, hoorde ik. Dus ik hoopte maar dat ik een winstpunt had. Ook omdat ik een groot paard heb en het soms heel erg moeilijk is om hem recht onder me te houden. Hij wil nog wel is slingeren enzo. Gelukkig had ik 158 punten. Niet echt super hoog, maar er was inderdaad erg laag gejureerd. De nummer 2 had 148 punten. En de nummer 4 had pas iets van 129 punten. Dus dit keer voelde ik me iets fijner met mijn 1e plaats. Ik win liever overtuigend als dat ik maar met één puntje verschil win.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:25

Starte je nieuwe of oude proeven?

Netjes dat je weer 1e bent geworden.
Gefeliciteerd daarmee!

andiamo97

Berichten: 348
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 09:28

Nee gewoon de oude proeven. De nieuwe ga ik rijden zodra ik mijn startkaart heb. Dit was puur onderling, als oefening. Ik wil goed voorbereid zijn voordat ik mijn startkaart aan ga vragen. Dan stroom ik (hopelijk) zo door de B heen. Het lijkt me heel vervelend als dat erg lang duurt.