Wedstrijd 1 x 3de en 2 winstpunten:D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
juffie25
Berichten: 315
Geregistreerd: 30-12-04
Woonplaats: ergens

Wedstrijd 1 x 3de en 2 winstpunten:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 12:42

Hallo allemaal..

Ik ben zo blij. gister had ik een wedstrijd met mijn paardje in Bunschoten in de B. het ging een poosje geleden niet zo heel goed met mijn wedstrijden ze was heel druk en onrustig. maar de laatste tijd met trainen ging het weer super goed. Dus ik reed gister om 10 voor half 10 mijn eerst proefje. ik was super zenuwachtig want mijn vriend ging voor het eerst mij voorlezen dus was wel een beetje bang dat het niet goed ging.. maar hij deed het super. we hadden in de eerste proef wat kleine foutjes. daarna moest ik mijn 2de proef rijden die ging echt super goed. ze was ook super rustig en ik ook!!! en toen moesten we natuurlijk 2 uur wachten voor de prijs uitrijking was. Ik had ondertussen me paardje even naar huisgebracht.. (mijn paardje staat namelijk daar in de buurt) ook heb ik nog even snel een ander paardje gereden. en om 11 uur op naar de wedstrijd. om half 12 was de prijs uitrijking. In de eerste proef had ik 180 punten ik was echt super blij want ik dacht dat ik net geen winstpunt had.. maar het was dus net wel en toen de 2de proef daar was ik 3de geworden.. ik sprong zowat een gat in de lucht ik had het echt niet verwacht. ik had nog nooit eerder met dit paard een prijs gehaald dus ik was helemaal de weg kwijt.. owja mijn punten waren 187 ook iets om trots op te zijn!! ik heb er helemaal zin in en ik hoop dat ik nog meer puntjes binnen ga slepen!!

groetjes heidy en mijn toppertje Triantha

Lientjee

Berichten: 12376
Geregistreerd: 23-10-05
Woonplaats: Baarle-Nassau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:44

Gefeliciteerd met je winstpunten! goed hoor!
Verder veel succes nog..

juffie25
Berichten: 315
Geregistreerd: 30-12-04
Woonplaats: ergens

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 12:53

thanks:D

SETEFURII
Berichten: 3257
Geregistreerd: 06-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:55

heb je ook foto's? lijkt me super gaaf en je mag best trots zijn!!

juffie25
Berichten: 315
Geregistreerd: 30-12-04
Woonplaats: ergens

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 13:21

ik heb geen foto's van de wedstrijd maar wel van gewoon rijden die zijn ook wel tof!! laat maar ff weten als je ze wil zien dan stuur ik ze wel ff naar je mail ofzo.. owja moet je ook ff je mail geven;)

miss_penny
Berichten: 65
Geregistreerd: 16-04-06
Woonplaats: Zuidwolde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 14:18

Gefeliciteerd! Fijn dat het nu weer beter gaat.