Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 56 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Opdringerige konikpaarden Oostvaardersveld geslacht

 
Profiel   

Ibbel schreef
Misschien hadden ze beter Zebra's kunnen uitzetten. Die zijn toch iets herkenbaarder voor mensen als 'wilde dieren'.

Zebra's (en zeker de hengsten) zijn Agressief met hoofdletter A. In de dierentuinen stapt de verzorger daar ook echt niet bij in. Dat zou dus ook voor mensen die zich netjes aan de regels houden ronduit gevaarlijk zijn. Niet voor niets dat zebra's niet tot de domesticabele diersoorten behoren.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 01:39 



 

mrie schreef
Mindim schreef

Er zijn dan nog altijd een boel mensen die daar dan schouderophalend over doen en stug doorvoeren, vrees ik.


Nee, daar is toch meer respect voor dit soort uitlatingen. Je gaat niet naar een wildpark om dan de dood van die mooie beesten te veroorzaken. Het is namelijk niet bepaald een loos dreigement.
Ik denk dat de mensen hier er lak aan zouden hebben en dat het tot hevige protesten zou leiden als het dreigement uitgevoerd zou worden. Terwijl het aan de mensen en de "schijt aan" cultuur in nederland ligt.


Oh ik denk dat je me verkeerd begrijpt of ik heb het onduidelijk neer gezet. Ik bedoel dat mensen in nederland daar dan nog steeds schouderophalend over zouden doen, men doet hier gewoon waar men zin in heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 02:21 



 
Profiel   

tamary schreef
Ibbel schreef
Misschien hadden ze beter Zebra's kunnen uitzetten. Die zijn toch iets herkenbaarder voor mensen als 'wilde dieren'.

Zebra's (en zeker de hengsten) zijn Agressief met hoofdletter A. In de dierentuinen stapt de verzorger daar ook echt niet bij in. Dat zou dus ook voor mensen die zich netjes aan de regels houden ronduit gevaarlijk zijn. Niet voor niets dat zebra's niet tot de domesticabele diersoorten behoren.


In de grootheidswaan omtrent de oostvaardersplassen zijn er al weleens vergelijkingen gemaakt met het krugerpark. In dat licht misstaan zebra's zeker niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 02:29 



 
Profiel   

Ibbel schreef
DuoPenotti schreef
Als mensen nu ook eens wolven gaan aaien...


Kans is nog aanwezig ook, dat mensen dat gaan proberen.
"Kijk eens wat een band ik met deze wolf heb" - "het zijn toch net honden hè"
Bokito-achtige overmoed. Het gaat een keer gebeuren, en dan gaat het een keer mis ook.


Vooral als die mensen de film "Dances with Wolfs" of de moderne versie van Junglebook hebben gezien....
Zooooo schattig, die wolven....

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 05:57 



 
Profiel   

Ja en als we er hier dan semi agressieve dieren tussen plaatsen, dan gaat er weer iemand huilie huilie doen als het fout gaat.

Een maand terug ofzo, nieuwsbericht over een of andere vrouw die wilde koeien (weet niet meer welke soort) met jong op het pad zag liggen.
Ging er toch langs want anders omlopen dit dat, te veel moeite, zus zo.
Ja dat ging niet zo goed.
Vervolgens stapt ze naar de rechter want die koeien moeten maar weg.

Maar dit gedrag zie je bij een deel van de Nederlanders overal in terug.
Je hebt hier een tunnel waar om de zoveel tijd op vrijdag of zaterdagnacht een auto op zijn kop ligt. Tunnel moet maar aangepast worden, nee wat dacht je er van om een taxi te nemen als je gedronken hebt.

Hoe komt het dat (niet alle) Nederlanders zo zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:38 



 
Profiel   

tamary schreef
Ibbel schreef
Misschien hadden ze beter Zebra's kunnen uitzetten. Die zijn toch iets herkenbaarder voor mensen als 'wilde dieren'.

Zebra's (en zeker de hengsten) zijn Agressief met hoofdletter A. In de dierentuinen stapt de verzorger daar ook echt niet bij in. Dat zou dus ook voor mensen die zich netjes aan de regels houden ronduit gevaarlijk zijn. Niet voor niets dat zebra's niet tot de domesticabele diersoorten behoren.


Uiteraard dan niet meer toegankelijk voor mensen maken. Als je dat doet terwijl er paarden lopen gaan mensen er alsnog in.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 56 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen