Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Britt Dekker mag internationaal starten met George

 
Profiel   

Instagram
Sport

[ img ]
Foto: Instagram Britt Dekker


Via Instagram laat Britt Dekker weten dat zij voldoende punten heeft behaald om op Prix St. George niveau aan de start te verschijnen met haar PRE George. Dit betekent dat zij nu ook aan internationale wedstrijden deel mag nemen.

"Ongelooflijk dat George en ik zo ver zijn gekomen," schrijft de tv-presentatrice en amazone op haar pagina. "De komende maanden zullen we ons gaan voorbereiden voor dit nieuwe hoofdstuk in ons leven. Ik kan niet wachten om samen met George van start te gaan met dit avontuur. Ons volgende doel is het hoogste niveau van de dressuur behalen, namelijk de Grand Prix. Vandaag voelt als een stap dichterbij naar dit doel. George, bedankt dat je altijd aan staat. Je maakt mijn dromen waar en ik zal voor altijd van je houden." In haar bericht bedankt ze ook haar trainer Coen van der Vlugt voor alle uren van training.

Over de locatie van de foto voegt Britt nog toe: "hier staan we voor de plek waar alles begon, ook al werden we een beetje raar aangekeken vond ik dit een leuke plek voor deze foto op dit speciale moment! Zo alleen nog even de tuinman bellen, George vond dat hij wel een stukje plant had verdiend…."
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 16:30 



 
Profiel   

Heerlijk dit. Blij mens, blij paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 17:18 



 
Profiel   

Ze moet wel nog eerst even 2 x 65 procent rijden op een kaderwedstrijd voordat ze echt internationaal mag starten. Maar wel leuk voor haar! Zet de PRE ook weer op de kaart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 17:24 



 
Profiel   

lianne125 schreef
Ze moet wel nog eerst even 2 x 65 procent rijden op een kaderwedstrijd voordat ze echt internationaal mag starten. Maar wel leuk voor haar! Zet de PRE ook weer op de kaart.

Dit inderdaad. Eerst voldoen aan de eisen daarvoor. Maargoed dat moet met zo’n kanon wel lukken en ik mag het natuurlijk niet zeggen maar je kunt er ook de jury op uitzoeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 17:45 



 
Profiel   

Ontzettend leuk voor haar! :D Leuk ook dat ze die locatie voor de foto heeft uitgezocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 17:52 



 
Profiel   

Dorine92 schreef
lianne125 schreef
Ze moet wel nog eerst even 2 x 65 procent rijden op een kaderwedstrijd voordat ze echt internationaal mag starten. Maar wel leuk voor haar! Zet de PRE ook weer op de kaart.

Dit inderdaad. Eerst voldoen aan de eisen daarvoor. Maargoed dat moet met zo’n kanon wel lukken en ik mag het natuurlijk niet zeggen maar je kunt er ook de jury op uitzoeken

Er zullen ook juryleden zijn die haar de punten niet gunnen, omdat ze op een pre rijdt én niet uit 'het paardenwereldtje' komt.
Wat mij betreft: van harte gegund aan iemand die niet met dubbele agenda's leeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 18:09 



 
Profiel   

Ik vind t superleuk voor ze. George lijkt me ook een heerlijk paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 18:30 



 
Profiel   

Dorine92 schreef
lianne125 schreef
Ze moet wel nog eerst even 2 x 65 procent rijden op een kaderwedstrijd voordat ze echt internationaal mag starten. Maar wel leuk voor haar! Zet de PRE ook weer op de kaart.

Dit inderdaad. Eerst voldoen aan de eisen daarvoor. Maargoed dat moet met zo’n kanon wel lukken en ik mag het natuurlijk niet zeggen maar je kunt er ook de jury op uitzoeken


Zelf zeker ervaring mee? wat een zure opmerking....

Van harte gegund voor Britt, ze werkt er hard genoeg voor en ze is ontzettend blij met haar paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 19:20 



 
Profiel   

Dorine92 schreef
lianne125 schreef
Ze moet wel nog eerst even 2 x 65 procent rijden op een kaderwedstrijd voordat ze echt internationaal mag starten. Maar wel leuk voor haar! Zet de PRE ook weer op de kaart.

Dit inderdaad. Eerst voldoen aan de eisen daarvoor. Maargoed dat moet met zo’n kanon wel lukken en ik mag het natuurlijk niet zeggen maar je kunt er ook de jury op uitzoeken


Zo ga jij ook zeker op wedstrijd? Waar de mond vol van is….

Britt,… van harte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 19:48 



 
Profiel   

Dorine92 schreef
lianne125 schreef
Ze moet wel nog eerst even 2 x 65 procent rijden op een kaderwedstrijd voordat ze echt internationaal mag starten. Maar wel leuk voor haar! Zet de PRE ook weer op de kaart.

Dit inderdaad. Eerst voldoen aan de eisen daarvoor. Maargoed dat moet met zo’n kanon wel lukken en ik mag het natuurlijk niet zeggen maar je kunt er ook de jury op uitzoeken

Anomien schreef
Zo ga jij ook zeker op wedstrijd? Waar de mond vol van is….

Britt,… van harte!

Blijkbaar.. maar nu begrijp ik wel beter dat er mensen zijn die rijden als een krant, maar wel hun winstpunten hebben behaald :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 19:51 



 
Profiel   

MarliesV schreef
Heerlijk dit. Blij mens, blij paard.

Ik vind het vooral leuk zoals George kijkt "let niet teveel op mijn baasje, die doet weer eens raar" :')


Gefeliciteerd en succes in de LT.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 19:52 



 
Profiel   

Toch tof, iemand die zo veel positieve reclame maakt voor onze passie?
Voor mij mag er ook een Britt Dekker opstaan in België.

Ik gun haar alle succes.
Bekende Nederlander zijn zal wel een mes zijn dat aan 2 kanten snijdt bij de jury´s.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 21:53 



 
Profiel   

Ja hoor, die plant heeft George gewoon verdiend! :Y) <:) ('Wie zoet is krijgt lekkers', ja toch?)
Knappe 'knol' en wat leuk voor zijn amazone.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 22:03 



 
Profiel   

senna21 schreef
Dorine92 schreef
Dit inderdaad. Eerst voldoen aan de eisen daarvoor. Maargoed dat moet met zo’n kanon wel lukken en ik mag het natuurlijk niet zeggen maar je kunt er ook de jury op uitzoeken

Er zullen ook juryleden zijn die haar de punten niet gunnen, omdat ze op een pre rijdt én niet uit 'het paardenwereldtje' komt.
Wat mij betreft: van harte gegund aan iemand die niet met dubbele agenda's leeft.

Klopt, ik weet ook wel juryleden die echt goed gereden onderdelen van pre’s echt laag punten (“ik hou niet van dat gekrabbel” was het antwoord op mijn vraag waarom er een 6 gegeven werd voor een kaarsrechte mooi doorgesprongen wissel). Best interessant om in je eigen klasse, wanneer je niet meedoet, op te geven om te schrijven, kan het iedereen aanraden.
Voor iedereen die mij aanvalt dat ik zuur ben... ik reageer enkel op de daarvoor genoemde opmerking dat dat ook mijn gedachte was. Je kunt nog niet zeggen dat je internationaal mag starten voordat je aan de eisen hebt voldaan. Vervolgens nuanceer ik dat door te zeggen dat het wel goedkomt, en zo niet, dat het dan alsnog wel goedkomt bij de meeste mensen
Maar het is natuurlijk altijd leuker om te zeggen dat iemand een zuur talentloos jaloers kreng is :+
@Anomien wedstrijdpaard is inmiddels overleden dus rij geen wedstrijden meer
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 03:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen