Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 44 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Draver gestolen, mishandeld en verdronken: 2 arrestaties

 
Profiel   

Wat de eigenaresse al zei, het was een schat van een dier. Alleen zo'n lief dier laat zich pakken en mishandelen. En dan met een gebroken heup nog met een auto moeten gaan meeracen. Je zou willen dat hij een etterbak had gepakt die hem eraf gemikt zou hebben.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:38 



 
Profiel   

Nek omdraaien is een passende straf voor die twee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:39 



 
Profiel   

Hoe gestoord moet je zijn om zoiets te doen?! Arm dier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 07:49 



 
Profiel   

Vreselijk
Mijn hart huilt voor dit arme dier en de eigenaresse

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 08:52 



 
Profiel   

Geen woorden voor, arm dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:03 



 
Profiel   

Wat een shockerend voorval..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:27 



 
Profiel   

Vreselijk dit , niet te begrijpen ook ..
Hoe kun je dit bedenken en ook nog eens uitvoeren , arm paard Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:37 



 
Profiel   

Zieke zieke zieke geest.

Met een gebroken been aan een auto vastmaken en laten rennen tot ie er bij neervalt….

Is toch niet te geloven dit…..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:01 



 
Profiel   

Wat voor een debiel ben je dan?

Zelf laten meerennen naast een auto en daarna verzuipen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:57 



 
Profiel   

De ernst van deze mishandeling maakt me misselijk. Arm dier, hartverscheurend voor de eigenaresse.
Wat een wrede mensen bestaan er. Hoop dat deze gasten nooit meer in de buurt van een dier mogen komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:04 



 
Profiel   

Ik word hier misselijk van. Het zou je paard maar zijn. Oh gadver….. verschrikkelijk |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:07 



 
Profiel   

Verschrikkelijk, arm arm paard |( |( .
De twee daders, hopelijk hoge straf,

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:28 



 
Profiel   

De jongen is 17. Hij gaat niet berecht worden volgens volwassenen. Die oudere wel, maar die was niet de hoofddader. Maar ik hoop wel dat de jongen in jeugd-detentie terechtkomt en dat hij niet met een taakstraf erafkomt. En als het dan een taakstraf is, dan paarden en dieren verzorgen. Empathie kweken. Maar volgens mij is het hopeloos als je zo jong al zo bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:31 



 
Profiel   

Monique1963 schreef
De jongen is 17. Hij gaat niet berecht worden volgens volwassenen. Die oudere wel, maar die was niet de hoofddader. Maar ik hoop wel dat de jongen in jeugd-detentie terechtkomt en dat hij niet met een taakstraf erafkomt. En als het dan een taakstraf is, dan paarden en dieren verzorgen. Empathie kweken. Maar volgens mij is het hopeloos als je zo jong al zo bent.

Nou, liever niet dat die bij dieren in de buurt mag komen, ook niet als straf :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:44 



 
Profiel   

die twee gasten moeten maar ergens op een zwarte lijst. Nu is het tegen dieren, maar dit zijn psychopaten in wording als ze het niet al zijn. Walgelijke zieke geesten... Bah ik word hier misselijk van...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:47 



 
Profiel   

Jeeeetje dan spoor je toch echt helemaal niet!

Zo erg dit, alleen al de gedachte aan wat dit arme paard mee heeft moeten maken word ik kotsmisselijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:49 



 
Profiel   

Dilan93 schreef
Nou, liever niet dat die bij dieren in de buurt mag komen, ook niet als straf :=


Ja, toch wel. Als hij bij een taakstraf goed begeleid wordt, dat hij leert dieren te verzorgen, aaien en waarderen, en mogelijk zelfs leuk vinden, dan kan dat voorkomen dat hij later in zijn leven mensen mishandelt of verkracht of weet ik wat en dan kan dat een opstap voor zijn leven zijn. Dan kan hij empathie en respect leren. Iets wat hij in zijn verdere leven ook naar mensen toe nodig zal hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:50 



 
Profiel   

Wat is de bron van dit verhaal? Niet omdat ik twijfel aan de echtheid, maar ik zou graag het origineel willen lezen en delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 13:25 



 
Profiel   

Spicaloosa schreef
Wat is de bron van dit verhaal? Niet omdat ik twijfel aan de echtheid, maar ik zou graag het origineel willen lezen en delen.


bijvoorbeeld https://www.selmatimesjournal.com/2022/ ... -incident/

Het is meer nieuwsberichten geweest. Selma is een stad.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 14:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 44 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen