Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

WK Herning: Dressuuramazones Van Liere en Zweistra beginnen sterk

 
Profiel   

Vanavond samenvatting op Eurosport.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 13:26 



 
Profiel   

Via Clipmyhorse kun je de livestream gratis bekijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 14:12 



 
Profiel   

Dat is niet waar de livestream is alleen voor premium leden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 14:15 



 
Profiel   

Ik was te enthousiast. De eerste 2-5 minuten kun je bekijken voordat je zo’n pop-up krijgt met de vraag of je premium lid wilt worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 14:18 



 
Profiel   

Laurie schreef
Lalala12468 schreef
Ondanks alle foutjes die erin slopen bij de Nederlandse dames (behalve bij Dinja dan) heb ik wel echt van ze genoten. Wat een potentie hebben titanium en indian rock zeg.
De kwalificatie is binnen en ze hebben laten zien dat ze eraan komen met de jonge paarden.

En wat een waanzinnig paard is glamourdale. Schitterend dier en heel sterk gereden door Fry ook.

Vamos Amigos scoorde vandaag wel terecht hoger op een aantal dubbeltellers, maar ik heb ook echt genoten van Glamourdale <3

Wat een waanzinnig goede proef en een ongelooflijk staaltje rijkunst van Lottie!


Ben ik niet geheel met je eens. Ik vind de negens die ze voor de piaffes kreeg niet terecht.
Ik weet niet zo zeker wie van de twee ik beter vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 16:21 



 
Profiel   

De proef van Dufour was absoluut de betere van de twee. De piaffes waren uit het boekje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 16:22 



 
Profiel   

Al denk ik wel dat Glamourdale uiteindelijk (over een jaar of twee) wel het betere paard gaat zijn, nu was de proef van Vamos Amigos constanter en de betere imo

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 17:51 



 
Profiel   

Individueel brons voor Dinja, keurige proef. Zilver voor Dufour en goud voor Fry.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 18:53 



 
Profiel   

Wat goed van Dinja van Liere en wat leuk dat ook Emmelie de kür mag rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 19:01 



 
Profiel   

Zeker! Indian Rock is ook echt wel een mooi dier. Hoop dat volgend jaar Gal wel weer gaat starten, en dat Minderhoud weer alles dit heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 19:03 



 
Profiel   

Tazzey schreef
De proef van Dufour was absoluut de betere van de twee. De piaffes waren uit het boekje.


Dat ben ik niet met je eens.
Achter de loodlijn, zonder dalende croupe, met vlagen ontzettend ongelijk in het achterbeen. Dat zou ik niet omschrijven als uit het boekje.
Ik vind zijn passages vaak prachtig, maar de piaffes ben ik geen fan van. Doet me een beetje denken aan de piaffes van Verdades..

De enige reden dat Fry niet twee keer eerste is geworden in de special én Grand Prix is waarschijnlijk doordat de score van Umbach nu wel meegerekend werd..

Overigens vond ik het niet onterecht dat Cathrine op 1 eindigde in de GP. Ik begrijp het. Ik vond in de special dat ze er ook erg hard aan werkte om hem netjes voor de loodlijn te houden, en daar slaagde ze redelijk in. Helaas ging dat in de galoptour weer wat minder. Maar ondanks dat stelt ze Vamos Amigos erg mooi en harmonieus (en ontzettend mooi recht) voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 10:35 



 
Profiel   

Tja meningen verschillen. Ik vond de piaffes erg mooi en correct. Fry vind ik geen fijne amazone, ze zal haar handen vast vol hebben aan Glamourdale maar ik vind het geen fijn plaatje. Vamos is ook geen makkelijk dier volgens mij maar ik vind dat Dufour dat toch een stuk prettiger oplost. Ik kan me wel vinden in de uitslagen van beide dagen. In de special stond Vamos er iets minder aan dan de dag ervoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 10:51 



 
Profiel   

Tazzey schreef
Zeker! Indian Rock is ook echt wel een mooi dier. Hoop dat volgend jaar Gal wel weer gaat starten, en dat Minderhoud weer alles dit heeft.


Nou dat hoop ik eigenlijk niet, ik geniet nu meer van deze amazones en hun rijderij.

Daarnaast was een talentvolle paarden zijn er bij, Vamis Amigos, Glamourdale, Indian Rock, Dante Weltino...ik geniet alleen al van het talent van die paarden. :)

Ik heb er een paar gezien in de Grand Prix, hoop de kur te kunnen kijken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 11:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen