Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 179 van de 200 [ 4984 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 200  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Spelfouten op VN? Feedback voor de NR? Laat het hier weten!

 
Profiel   

Maar waarom moet je het proberen? Of is het artikel over het overleden paard zonder toestemming geplaatst óf zelf herschreven?

Ik vind het jammer dat je keer op keer niet ingaat op de vragen die er zijn. Dan hoeft dit topic ook niet, als je zo zeer selectief reageert.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 19:48 



 
Profiel   

Ik probeer uit te leggen hoe het gegaan is maar blijkbaar wordt dat niet begrepen.
Eerder plaatsten we wel uitslagen (zeker als het door gebruikers wordt doorgegeven) en dat werd bijna niet bekeken dus daar zijn we mee gestopt. Ook omdat gebruikers toen aangaven dat ze vonden dat we teveel nieuws plaatsten.

Ongelukken en ander groot nieuws betreffende de rensport wordt altijd wel goed bekeken dus daar zijn we niet mee gestopt.
Hopelijk is het zo duidelijk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 19:52 



 

Constitution Hill die nog altijd ongeslagen de Champion Hurdle op Cheltenham op zijn naam schrijft en Honeysuckle die toch nog even een Grade 1 - haar dertiende - wint in haar laatste race zijn nou niet bepaald wat gemiddelde uitslagen van een Class 5 handicap op Wolverhampton. Dit zijn twee giganten van de sport met bijzondere verhalen, zeker in het geval van Honeysuckle, Rachael Blackmore en Henry de Bromhead. Jammer dat er wordt gedaan alsof daar niet meer in zit dan de uitslagen copy-pasten van de Racing Post.

Dat is dus wel degelijk groot nieuws, maar het enige "grote nieuws" dat ik voorbij zie komen met betrekking tot de rensport, naast dus één enkel onbekend paard dat ingeslapen moest worden, zijn de genoemde schandalen of overtredingen. Dan rijst inderdaad de vraag die prugelpiet stelt: wil je je profileren als nieuwsplatform of als roddelplatform? Want je laatste reactie neigt eerder naar dat tweede: maakt niet uit wat het is, als het maar sensationeel is.

Ik vind het ook jammer dat we gaan van "die sites mogen we niet gebruiken" naar "mensen lezen geen uitslagen." Dat is namelijk ook totaal het punt niet. Niemand verwacht
4:10 Cheltenham, 14 Mar 2023
Close Brothers Mares' Hurdle (Registered As The David Nicholson Mares' Hurdle) (Grade 1) (GBB Race)
1. Honeysuckle
2. Love Envoi
3. Queens Brook
4. Echoes In Rain
5. Brandy Love
te lezen in een topic, want daarvoor kun je eender welke website raadplegen. Maar wil je de sensatieverhalen posten die de sport in een kwaad daglicht zetten, dan moet daar imo ook wat tegenover staan aan de positieve aspecten van de sport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 20:35 



 
Profiel   

Ik zag net dit topic: [VN] Natuurmonumenten saneert opnieuw ruiterpaden Nationaal Park Veluwezoom
Er is een petitie gestart door de TS van het topic op BRT en die is inmiddels ruim 1400x getekend. Is het mogelijk om deze ook in het bericht op VN te vermelden?
Link naar de petitie: https://petities.nl/petitions/behoud-de ... ?locale=nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 18:47 



 
Profiel   

Linkjes naar petities mogen niet op VN vermeld worden, die moeten op [LN], daarom hebben we het niet in het artikel opgenomen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 18:58 



 
Profiel   

Maar er kan toch wel genoemd worden dat er een petitie is gestart door lokale ruiters/een bokker? Dat wordt wel vaker gedaan bij petities.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:01 



 
Profiel   

[VN] Natuurmonumenten saneert opnieuw ruiterpaden Nationaal Park Veluwezoom

Waarom niet even aangeven dat een bokster een petitie gestart is en een linkje erbij naar die petitie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:47 



 
Profiel   

Wij mogen geen petities op de voorpagina vermelden, dat mag alleen op LN.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:49 



 
Profiel   

Wat me zojuist opviel:

het artikel over jockey Adrie de Vries is via het persoonlijke account van een lid van de nieuwsredactie geplaatst. In plaats van via het account van de nieuwsredactie, zoals te doen gebruikelijk??

Niet dat ik er wakker van lig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:51 



 
Profiel   

De nieuwsredactieleden mogen zelf kiezen onder welk account ze het nieuws plaatsen. Meestal wordt het nieuws wat in zijn geheel overgenomen wordt van een andere site geplaatst onder het nieuwsredactie account en artikelen welke ze zelf geschreven hebben onder het eigen account.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:00 



 
Profiel   

Firelight schreef
De nieuwsredactieleden mogen zelf kiezen onder welk account ze het nieuws plaatsen. Meestal wordt het nieuws wat in zijn geheel overgenomen wordt van een andere site geplaatst onder het nieuwsredactie account en artikelen welke ze zelf geschreven hebben onder het eigen account.


Weer wat geleerd, dank je voor je razendsnelle antwoord :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:17 



 
Profiel   

Graag gedaan! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 22:07 



 
Profiel   

In [VN] Toen Sam begon met paardrijden ging hij meteen achterstevoren zitten staat de naam Chameur in het artikel maar Charmeur bij de foto terwijl het om hetzelfde paard gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 09:54 



 
Profiel   

Ik heb het aangepast, dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 10:00 



 

[VN] Resistentie tegen wormmiddelen aangepakt, Britse werkgroep opgericht
"branche-overschrijdende" zou "overkoepelende" moeten zijn, dit is geen Nederlands. "Resistentie tegen wormen" en even verderop "resistentie tegen parasieten" is gewoon volledig foute informatie. Het gaat om resistentie tegen ontwormingsmiddelen. Als paarden resistent zouden zijn tegen wormen, zouden we deze werkgroep (of ontwormingsmiddelen) niet nodig hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 22:41 



 
Profiel   

Hierin heb je gelijk Mkango. Het woord "overkoepelende" kon ik tijdens het vertalen even niet opkomen, vandaar dat ik een ander woord had gebruikt. Over de wormmiddelen had ik zelf even beter kunnen nadenken. Ik heb het gelijk aangepast in de tekst. Dankjewel voor het meedenken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 22:46 



 
Profiel   

In het topic ´nog 500 dagen tot OS in Parijs´ staat bij de foto´ s telkens Tokio 2023 vermeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 12:34 



 
Profiel   

Dat klopt niet inderdaad. De spelen in Tokio waren een paar jaar geleden al, ik ga even de jaartallen corrigeren. Scherp gezien, dankjewel voor het doorgeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 13:55 



 
Profiel   

bij verschillende artikels staat dat verkeerd hoor.

Hier:
Michèle George is Belgisch "Paralympiër van het jaar 2022"
Paradressuur op het paralympische programma voor Los Angeles 2028
FEI Awards uitgereikt: Charlotte Fry Best Athlete
Atleten Moderne Vijfkamp blij met nieuw onderdeel zonder paarden
Masterclasses van grote namen tijdens London International Horseshow
Brons met gouden randje voor Frank Hosmar en Alphaville N.O.P.
Bijgeloof onder ruiters op vrijdag de dertiende
WK Herning zonder enkele grote namen
Clooney verlaat stallen Martin Fuchs
Ludger Beerbaum en Mila onklopbaar in LGCT Grand Prix Mexico
Meer Jessica zijn...
Vertraging voor Schut-Kery en Sanceo in teamkwalificatie
Operatie van Twentytwo des Biches goed verlopen na beenbreuk in Parijs
Steffen Peters voor het eerst sinds Tokio op CDI Thermal 2022
Madeleine Winter – Schulze legt So Unique vast voor Isabell Werth

Volgens nieuwsredactie werden de OS in Tokyo zowel in 2020 als 2022 gehouden...
Jaarlijks evenement!


Laatst bijgewerkt door foxy80 op 29-03-23 14:38, in het totaal 5 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 14:17 



 
Profiel   

Je hebt gelijk, foxy80. Goed dat je dit aankaart! Ik ga even een 'heads-up achter de schermen neerleggen dat we daar wel even scherper op gaan letten. Dankjewel voor het meedenken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 14:32 



 
Profiel   

Fijn! Want zo maar even 15 nieuwsberichten in 2022 met deze fout - foei nieuwsredactie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 14:38 



 
Profiel   

Een terechte foei ook, zeker weten. Ik heb intussen achter de schermen ook de rest van de NR hierop gewezen, we zullen beter gaan opletten. Fijn dat je ons daarin scherp houdt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 14:41 



 
Profiel   

Geen schrijffout, maar de link boktbeheerbulletin van maart werk niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 14:22 



 
Profiel   

Vreemd, bij mij doet hij het wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 14:52 



 
Profiel   

[VN] Evenementenkalender april .

Geen spelfout, maar volgens mij stond die van maart bovenaan als sticky, als dit tussen de berichten blijft staan zijn we hem straks zomaar kwijt, dan zakt hij naar pagina 2 etc...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 15:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 179 van de 200 [ 4984 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 200  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen