Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Het Doorgeefstokje van de maand: maart 2023 IMANDRA

 
Profiel   

* Bokt Nieuwsredactie
Bokt Community

En het stokje is weer aan een nieuwe Bokker doorgegeven deze maand! IMANDRA is de gelukkige!

[ img ]
Foto: xNavatu


1. Waarom heb je je (bijna) 13-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
We hadden een leuk fotografenclubje waarmee we vaak meetings organiseerden. Om leuke modellen te vinden, zijn we op een gegeven moment overgestapt naar Bokt!

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt (quote erbij plakken)
IMANDRA @ [RT-HAW] Sam (v. kennedy) @ wedstrijd bitloos L1
IMANDRA schreef
Misschien dat je benen een tikkeltje nog naar voren mogen, verder: Mooie houding en mooi paard :D!


Tja, je moest aan het aantal berichten komen hè? :))

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Haha volgens mij valt het mee. 5/10?

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Ik vind discussies (te) leuk, dus als je op het Mens & Maatschappij gedeelte meeleest, ben je me vast eens tegengekomen. *Iets met lange epistels als ik écht begaan was met het onderwerp :))*

5. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Veel verschillende, maar zeker ook interessante meningen. Andere visies op de wereld, maatschappij. Een plek waar je altijd je vragen kan stellen, ongeacht het onderwerp.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had? (verklaar nader )
Zeker! Ik heb vroeger heel hard geroepen dat ik later een eigen paard zou hebben en intensief zou blijven paardrijden. Want stoppen met paardrijden zou ik nóóit doen.
[ img ]
Maisie. Foto: xNavatu


Inmiddels rijd ik al een paar jaar geen paard meer (druk studentenleven waarbij ik zowat het hele land door ben gereisd, geen geld). Misschien dat ik het nog eens ga oppakken, maar voorlopig andere dingen aan mijn hoofd.

* Heb je huisdieren en zo ja wat voor?
Ik heb een kat (Nano, een HTK kat) en een hond (Maisie, Australian Shepherd).

8. Vraag van Mizora: Waar komt je interesse van het wetenschappelijk benaderen vandaan?
Ik ben altijd al iemand geweest die graag dingen uitzoekt. Nuances belangrijk vind. Feiten. Op een gegeven moment ben ik de master Communicatiewetenschap gaan doen waarbij ik écht leerde hoe onderzoeken in de (sociale) wetenschap werken. Wat de principes zijn waarop wetenschap is gebaseerd. Sindsdien vind ik het ontzettend interessant om het ook op die manier te benaderen.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen? (We zouden het hierbij leuk vinden als je iemand kiest die je niet (goed) kent.)
Shadow0

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Negeer het ondemocratische principe ervan, maar wat zou jij doen en implementeren als jij een jaar de vólledige macht had in Nederland?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:34 



 
Profiel   

O! Wat een briljante doorgeefvraag :))

Met de combinatie fotograaf en kat had ik overigens ook wel een plaatje van Nano verwacht, hoor. Leuk om wat meer over je te lezen. Want ja, inderdaad opgevallen bij NM :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:52 



 
Profiel   

Zeker een goede doorgeefvraag. Kunnen we zelfs een aparte rubriek van maken. Ik stel je bijdragen in mens en maatschappij erg op prijs!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 18:12 



 
Profiel   

Prrrr schreef
O! Wat een briljante doorgeefvraag :))

Met de combinatie fotograaf en kat had ik overigens ook wel een plaatje van Nano verwacht, hoor. Leuk om wat meer over je te lezen. Want ja, inderdaad opgevallen bij NM :j


Hihi lekker tegenstrijdige vraag ook hè :))

Dit is Nano! Die spoort niet helemaal :')

[ img ]
Zo heeft ie best lang liggen rondkijken en zelfs geslapen

[ img ]

[ img ]

@Mysa: thanks! Dat is altijd leuk om te horen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 19:42 



 
Profiel   

:)) Mooi model :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 19:49 



 
Profiel   

Leuk om je wat beter te leren kennen :j !

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 19:50 



 
Profiel   

Leuk dit!

Ik wil je een compliment maken voor je goede posts in bepaalde discussies, zoveel geduld (en fatsoen) daar ben ik jaloers op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 19:57 



 
Profiel   

Wat leuk Bellatrix en Imandra!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 12:33 



 
Profiel   

Leuk om te lezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:03 



 
Profiel   

Leuk om te lezen. Ben het vaak inhoudelijk niet met je eens, maar waardeer je moeite om epistels ( zoals je het zelf noemt :') ) te schrijven zeker!

De doorgeefvraag is hilarisch :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:22 



 
Profiel   

Leuk om wat meer beeld van je te krijgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:21 



 
Profiel   

Leuk om te lezen, interessante studie doe je. Maar ik zie zo wel dat jij ook met fotograferen een leuke boterham kunt verdienen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 20:30 



 
Profiel   

Leuk om te lezen en ik waardeer je posts (en de onderbouwing van je mening) altijd enorm!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 08:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen