Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 175 van de 223 [ 5563 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 223  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen

 
Profiel   

Dreamboy schreef
Art_Ificious schreef
Kleine update,
De zaak rond mijn paard is bij deze afgerond. Ik heb schriftelijk toestemming gekregen tot euthanasie mits een verklaring van een dierenarts verstuurd kan worden.


Goed nieuws! Aan de andere kant belachelijk dat het nodig is. Er is geen dierenarts die een gezond paard laat inslapen dus een kopie van de rekening zou genoeg moeten zijn. En wie betaald het inslapen dan? Het is tenslotte hun paard.

Die kosten neem ik wel op mij.

Vind het trouwens ook jammer dat ze nooit reageerden op de mails die ik in 2022 nog gestuurd heb (augustus en november). Eén bevatte zelfs foto's van hem en hoe de stand van zijn benen verergerd is.

Anyway. Ik ga een dierenarts contacteren later vandaag.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 08:53 



 
Profiel   

Art_Ificious schreef
Kleine update,
De zaak rond mijn paard is bij deze afgerond. Ik heb schriftelijk toestemming gekregen tot euthanasie mits een verklaring van een dierenarts verstuurd kan worden.


Art_Ificious schreef
Die kosten neem ik wel op mij.

Vind het trouwens ook jammer dat ze nooit reageerden op de mails die ik in 2022 nog gestuurd heb (augustus en november). Eén bevatte zelfs foto's van hem en hoe de stand van zijn benen verergerd is.

Anyway. Ik ga een dierenarts contacteren later vandaag.


Heel veel sterkte :(:) .
Echt heel jammer dat het nodig was, maar blijkbaar is dit topic toch nog ergens goed voor geweest, het paard wordt verder lijden bespaard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 09:18 



 
Profiel   

Art_Ificious schreef
Anyway. Ik ga een dierenarts contacteren later vandaag.

Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 09:24 



 

Heeft PZB toch contact gezocht?

Onbegrijpelijk dat dit zo lang heeft geduurd.

Gelukkig dat er eindelijk actie wordt ondernomen je paard waardig te laten gaan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 09:36 



 
Profiel   

Ik vind het enorm shockerend dat dit paard al sinds maart 2020 zo slecht staat als het enige wat dit tegenhield hun toestemming was.

Wat een vreselijk triestig verloop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 09:46 



 
Profiel   

Zo hèhè! Eindelijk duidelijkheid! Sterkte de komende tijd Art

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 10:23 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Eerder in dit topic is, zoals jullie ook recent nog hebben benoemd, aangegeven dat het niet de bedoeling is om de casus van Art_Ificious verder te bespreken. Op de afgelopen pagina's is dat verhaal toch weer aan de orde geweest. De zaak rondom haar paard is nu afgerond, dus willen we jullie bij deze verzoeken die zaak definitief te laten rusten. Mochten jullie Art_Ificious sterkte willen wensen, dan kan dat via een persoonlijk bericht.

Ervaringen uit de eerste hand zijn in dit topic toegestaan. Het is echter niet de bedoeling om vervolgens aan de haal te gaan met zulke ervaringen, omdat dit vaak speculaties betreft en/of verder gaat in berichten die niet uit de eerste hand zijn. Zoals jullie weten is dat niet toegestaan op Voorpagina Nieuws en zijn we daar scherp op. We hopen in deze op jullie begrip, alvast bedankt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 10:26 



 
Profiel   

Zo nav een pb begrijp ik dat eigen ervaringen ook niet meer verteld mogen worden

Triest echt heel triest

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 16:26 



 
Profiel   

Wacht even, waarom is dit? Kan iemand dit uitleggen? Ervaringen uit eerste hand mogen toch altijd op bokt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 16:28 



 
Profiel   

Earth schreef
Wacht even, waarom is dit? Kan iemand dit uitleggen? Ervaringen uit eerste hand mogen toch altijd op bokt?

Jij weet dat ik uit eigen ervaring vertel
Maar mag dus niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 16:30 



 
Profiel   

Earth schreef
Wacht even, waarom is dit? Kan iemand dit uitleggen? Ervaringen uit eerste hand mogen toch altijd op bokt?


Staat in de mod opmerking dat ervaringen uit de eerste hand zijn toegestaan. Verder wordt hier best veel toegelaten in een topic vorm die hier eigenlijk niet voor bedoeld want van origine is dit een nieuwstopic.
Misschien is het beter om dit topic te verhuizen naar een plek op bokt waar discussie beter past.
Ik weet niet of dat kan, maar dat is aan de mods.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 16:32 



 
Profiel   

Babootje schreef
Earth schreef
Wacht even, waarom is dit? Kan iemand dit uitleggen? Ervaringen uit eerste hand mogen toch altijd op bokt?


Staat in de mod opmerking dat ervaringen uit de eerste hand zijn toegestaan. Verder wordt hier best veel toegelaten in een topic vorm die hier eigenlijk niet voor bedoeld want van origine is dit een nieuwstopic.
Misschien is het beter om dit topic te verhuizen naar een plek op bokt waar discussie beter past.
Ik weet niet of dat kan, maar dat is aan de mods.

Goede suggestie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 17:35 



 
Profiel   

Echwel schreef
Zo nav een pb begrijp ik dat eigen ervaringen ook niet meer verteld mogen worden

Triest echt heel triest


Vreemd. Ik heb toch ook ervaringen hier gedeeld, en niets gehoord dat het niet mag. Zal dan wellicht toch zijn met hoe iets gebracht is wat evt problemen kan geven?

@modteam is idd en ervaringentopic wellicht handiger om daarin verder te gaan Ipv nieuwstopic? Dit is wel verwarrend zo wat wel en niet mag…

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:05 



 
Profiel   

Wel goed om het op het openbare forumgedeelte te houden lijkt me, dan kunnen niet-bokkers het ook vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 23:27 



 
Profiel   

upendo schreef
Wel goed om het op het openbare forumgedeelte te houden lijkt me, dan kunnen niet-bokkers het ook vinden.


Ah ik wist niet dat daar verschil in zat. Dan is hier zeker logischer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 07:49 



 
Profiel   

upendo schreef
Wel goed om het op het openbare forumgedeelte te houden lijkt me, dan kunnen niet-bokkers het ook vinden.

Was mij niet bekend, Ja idd dat is belangrijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 09:43 



 
Profiel   

We waarderen dat jullie hierin meedenken! Het topic zou op een andere plek kunnen passen, maar dat brengt verschillende "problemen" met zich mee. Ten eerste zou het verplaatsen van een topic niet ineens betekenen dat er meer toegestaan is qua reacties. Ook dan zijn speculaties, aannames en verhalen van horen zeggen niet toegestaan. Daarnaast zou het topic bij verplaatsing zeer waarschijnlijk onder een ander moderatorteam gaan vallen. Inmiddels zijn wij als A2-team goed ingelezen in deze zaak en kennen we dit topic van voor naar achter. Dat helpt ook bij het modereren ervan, dus het lijkt ons handiger om dat binnen het A2-team te houden :j Het topic kan en mag gewoon op Voorpagina Nieuws blijven, aangezien het topic zich op een logische manier heeft ontwikkeld en blijft ontwikkelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 22:15 



 
Profiel   

maar de ervaringen uit 1e hand, waarom. ogen die hier dan niet? Als mrnsen ervaringen hebben met pzb, kunnen ze daarvoor dan een eigen topic openen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 10:38 



 
Profiel   

Eigen ervaringen mogen zeker gewoon gedeeld worden. Ervaringen over bijvoorbeeld een stalgenootje die een paard heeft geadopteerd zijn geen eigen ervaringen en die mogen niet. Op heel Bokt gelden deze regels, zeker niet alleen op VN. We zijn met dit topic wel veel strenger omdat we het open willen houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 10:43 



 
Profiel   

Muiz schreef
Eigen ervaringen mogen zeker gewoon gedeeld worden. Ervaringen over bijvoorbeeld een stalgenootje die een paard heeft geadopteerd zijn geen eigen ervaringen en die mogen niet. Op heel Bokt gelden deze regels, zeker niet alleen op VN. We zijn met dit topic wel veel strenger omdat we het open willen houden.

Nee mij is letterlijk gepbt dat mijn post is leeggehaald omdat ik zou speculeren, terwijl het wel degelijk bij ons gebeurd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 10:59 



 
Profiel   

Muiz schreef
Eigen ervaringen mogen zeker gewoon gedeeld worden. Ervaringen over bijvoorbeeld een stalgenootje die een paard heeft geadopteerd zijn geen eigen ervaringen en die mogen niet. Op heel Bokt gelden deze regels, zeker niet alleen op VN. We zijn met dit topic wel veel strenger omdat we het open willen houden.


Maar het is wel een aanscherping natuurlijk. Want eerder kon dat wel gewoon gemeld en is dat wel behulpzaam geweest bij het vinden van de mensen die het aangaat, klachten hebben maar zelf niet op bokt zitten. Of hun verhaal niet durven vertellen. Het zou wel fijn zijn als er een centraal punt blijft voor het melden van dit soort gevallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 11:12 



 
Profiel   

Muiz schreef
Ervaringen over bijvoorbeeld een stalgenootje die een paard heeft geadopteerd zijn geen eigen ervaringen en die mogen niet.

Maar dat is toch raar?
Ik was met iemand mee naar PZB (betrof een paard voor diegene) en dat is verwijderd omdat het niet voor mij betrof en dus geen ervaring was uit 1ste hand?!
En kreeg gelijk te horen dat ik mij niet meer negatief mocht uitlaten over PZB en dat ervaringen (indien uit 1ste hand) neutraal gebracht behoren te worden volgens de regels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 11:20 



 
Profiel   

Brainless schreef
Muiz schreef
Ervaringen over bijvoorbeeld een stalgenootje die een paard heeft geadopteerd zijn geen eigen ervaringen en die mogen niet.

Maar dat is toch raar?
Ik was met iemand mee naar PZB (betrof een paard voor diegene) en dat is verwijderd omdat het niet voor mij betrof en dus geen ervaring was uit 1ste hand?!
En kreeg gelijk te horen dat ik mij niet meer negatief mocht uitlaten over PZB en dat ervaringen (indien uit 1ste hand) neutraal gebracht behoren te worden volgens de regels.

Als je er bent geweest gaat het jou toch aan? Of moet je hoofdrolspeler zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 14:34 



 
Profiel   

Ik zou jullie willen vragen om met specifieke zaken (in de zin van verwijderde berichten en PB's die je hebt ontvangen van een moderator) via een privébericht bij mij of één van de andere A2-moderatoren aan te kloppen. We kunnen hier dan samen naar kijken. In dit topic kunnen we namelijk niet ingaan op individuele gevallen.

Ervaringen uit de eerste hand zijn toegestaan. Dat betekent dat het jou overkomen is of dat jij er zelf bij aanwezig was toen het gebeurde. Mocht je iets schrijven uit eigen ervaring, zorg er dan voor dat duidelijk uit je bericht blijkt dat dit een eigen ervaring is. Op die manier voorkomen we zoveel mogelijk dat er berichten verwijderd moeten worden, die eigenlijk wel een eigen ervaring waren. Het verschil tussen "De winkel accepteert geen contant geld" (hier wordt gezegd dat de winkel dit nooit doet) en "Ik wilde contant betalen in de winkel, maar dit werd niet geaccepteerd" (hier wordt gezegd dat de winkel het in jouw ervaring niet deed) lijkt misschien klein, maar is in topics als deze een wezenlijk verschil.

We proberen dit topic zo goed mogelijk te modereren, maar dat is van tijd tot tijd voor ons ook een uitdaging. We hopen dan ook op jullie begrip, ook als je het misschien niet helemaal eens bent met onze beslissing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 15:00 



 
Profiel   

helder Nadja Nadja. Mijn opmerking was overigens ook een oprechte vraag. Want ik besef dat het niet nakkelijk is om op deze manier te modereren.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 16:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 175 van de 223 [ 5563 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 223  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen