Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 178 van de 223 [ 5562 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 223  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen

 
Profiel   

Ik zie ook geen ijzers en ook geen filmpje waarop je ook maar iets van het betreffende paard kan vinden :') snap alle opmerkingen er onder ook wel dat ie zo lief kijkt. Haha meer kan je er ook niet van maken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 12:36 



 
Profiel   

Nee die staat niet op ijzers, dat heeft Dreamboy niet goed gezien.

Pas op met dit soort aannames!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 13:06 



 

Op de insta van PZB staat de tuiger wél op ijzers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 13:48 



 
Profiel   

Evamarie schreef
Op de insta van PZB staat de tuiger wél op ijzers.


Waar dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 14:01 



 
Profiel   

Evamarie schreef
Op de insta van PZB staat de tuiger wél op ijzers.


Waar zie jij dat? Ik zie hem ook zonder ijzers staan hoor, ja ook op insta.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 14:04 



 

In het filmpje, derde. Maar het zou ook kunnen dat ik het niet goed zie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 14:36 



 
Profiel   

Evamarie schreef
In het filmpje, derde. Maar het zou ook kunnen dat ik het niet goed zie.

Zie ik geen ijzers in. Wel dat de hoeven netjes uitgekrabd zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 14:39 



 
Profiel   

Dat is dus precies wat ik bedoel Evamarie, pas op met dit soort uitspraken/aannames.

Dat dier is recent bekapt en heeft hele witte randen qua hoeven, maar nergens ijzers te zien. Ook in de comment lees je dat hier op ingegaan wordt.

Maak het de modjes nou niet moeilijker dan ze het al hebben door dit soort ongefundeerde uitspraken hier neer te kwakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 14:48 



 

c_alsemgeest schreef
Dreamboy schreef
Op instagram komt die leuke tuiger weer voorbij. 3 jarig paard wat al zo lang daar staat. Wat mij op viel is dat dit dier rondom op ijzers staat terwijl er nog niets mee gedaan wordt. Best apart of ligt dat aan mij?

Als die echt uit het tuiger wereldje komt is het niet gek, ze worden vaak jong op de ijzers gezet als ze getuigd worden.
Inrijden ohz gebeurt vaak pas later, of helemaal niet.
Weet niet of deze dus wellicht wel betuigd is? En niet bereden?
Maar helemaal lekker vind in het dier inderdaad niet lopen.


Volgens mij doel je niet op mijn bericht. Zie quote, ik dacht het alleen ook te zien adhv de reactie v Dreamboy. Zij had het misschien ook niet goed gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 15:00 



 
Profiel   

Evamarie schreef
Op de insta van PZB staat de tuiger wél op ijzers.


Ze doelt wel op jouw bericht. Die anderen had ze al een bericht naar geschreven over aannames.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 15:02 



 

MyWishMax schreef
Evamarie schreef
Op de insta van PZB staat de tuiger wél op ijzers.


Ze doelt wel op jouw bericht. Die anderen had ze al een bericht naar geschreven over aannames.


Hier heb ik al uitleg op gegeven...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 15:04 



 
Profiel   

Het gaat niet om uitleg of niet, er wordt gevraagd geen ongefundeerde uitspraken of aannames op te schrijven hier. Gewoon letten op hoe je dingen schrijft en dat geldt ook voor jou ondanks uitleg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 15:21 



 
Profiel   

Daphne__ schreef
Maar dat paard staat toch helemaal niet op ijzers?


Nee klopt, leek zo te zijn maar als je goed kijkt zie je dat het niet zo is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 15:29 



 

MyWishMax schreef
Het gaat niet om uitleg of niet, er wordt gevraagd geen ongefundeerde uitspraken of aannames op te schrijven hier. Gewoon letten op hoe je dingen schrijft en dat geldt ook voor jou ondanks uitleg.


Iets verkeerd gezien hebben is nog wel even een wezenlijk verschil he, met het doen van aannames.
Dat weet elk normaal denkend mens....

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 15:38 



 
Profiel   

Jezus evamarie, waarom doe jij altijd zo moeilijk en geef je niet gewoon een x toe dat je erg goed bent in dingen blijven hangen om je gelijk te krijgen terwijl je het niet hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 15:52 



 
Profiel   

knollentuin schreef
Jezus evamarie, waarom doe jij altijd zo moeilijk en geef je niet gewoon een x toe dat je erg goed bent in dingen blijven hangen om je gelijk te krijgen terwijl je het niet hebt.


Het is mijn schuld. Ik heb als eerste de opmerking geplaatst dat het dier op ijzers loopt. Toen ik het filmpje nog een paar keer had bekeken zag ik dat het geen ijzers waren maar de witte lijnen in combinatie met de reflectie van de zon. Ik kon mijn opmerking toen niet meer verwijderen of wijzigen. Mensen kunnen zich vergissen maar om daar nu zo'n drama van te maken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:00 



 

Dreamboy schreef
knollentuin schreef
Jezus evamarie, waarom doe jij altijd zo moeilijk en geef je niet gewoon een x toe dat je erg goed bent in dingen blijven hangen om je gelijk te krijgen terwijl je het niet hebt.


Het is mijn schuld. Ik heb als eerste de opmerking geplaatst dat het dier op ijzers loopt. Toen ik het filmpje nog een paar keer had bekeken zag ik dat het geen ijzers waren maar de witte lijnen in combinatie met de reflectie van de zon. Ik kon mijn opmerking toen niet meer verwijderen of wijzigen. Mensen kunnen zich vergissen maar om daar nu zo'n drama van te maken...


Dankjewel

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:07 



 
Profiel   

Eens, maar de kritiek is ook niet helemaal ongegrond. Voor evamarie was het misschien beter geweest om in plaats van "de tuiger staat wél op ijzers", het anders te formuleren: "ik dacht dat ik de tuiger wel op ijzers zag staan". Dat is een hele andere statement. ;)

Ik denk zelf dat dit bedoeld werd m.b.t. voorzichtig zijn met je woorden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:08 



 
Profiel   

Zullen we dit nu verder laten rusten en doorgaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:16 



 
Profiel   

Sure. Het was maar advies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:17 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Verwijderd i.v.m. oneliner

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:44 



 
Profiel   

Ze hebben er nu een op staan die goed gekeurd is, zullen ze dan toch zelf aan het keuren gegaan zijn?? *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:03 



 
Profiel   

Wellicht een klinische keuring of een rapport van de vorige eigenaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:11 



 

Annemiekev schreef
Ze hebben er nu een op staan die goed gekeurd is, zullen ze dan toch zelf aan het keuren gegaan zijn?? *\o/*


Dan zullen ze dat wel benoemen neem ik aan, maar wie weet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:24 



 
Profiel   

Annemiekev schreef
Ze hebben er nu een op staan die goed gekeurd is, zullen ze dan toch zelf aan het keuren gegaan zijn?? *\o/*


Goedgekeurd voor recreatie.
Mag je eigenlijk op wedstrijd met een adoptiepaard?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 178 van de 223 [ 5562 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 223  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen