Forums » Bokt Nieuws » [VN] Voorpagina Nieuws |
Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95 |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 4 van de 8 [ 186 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende |
Plaats een nieuw onderwerp |
Britt Dekker Nederlands Kampioen dressuur voor Iberische paarden |
---|
Ayasha | |
![]() |
Elisa2 schreef Als het paard beter gereden werd dan zou er wel meer verzameling gezien geweest te zijn. Dat mist echt voor het niveau, in de appuyementen schaart hij nauwelijks. Uiterst correct, maar wel zesjes inderdaad. George loopt typisch, weet ook niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Maar zeker met het muziekje er onder swingt hij wel. Meer verzameling dan ‘hij loopt typisch maar het swingt wel met een muziekje.’ ? ![]() George schaart niet in zijn appuyementen. |
Laatste bericht |
![]() |
Sansevieria | |
![]() |
CharleyT schreef rien10 schreef Helaas ben je bij veel mensen EN juryleden uitgel*lt. Inderdaad, bij mij is ze uitgekakelt(om het netjes te verwoorden. Nr. 2 loopt als een lieve brave B/L pony zijn rondjes en doet de oefeningen. Oogt vriendelijk maar is in mijn ogen net aan een 6jes proef als het nivo Z is. En dat zegt een jury die niet bekend/berucht is om zijn zure manier van punten geven. Ben dan wel geen jury, maar zie ik ook zo. Ja, er was bij het binnenkomen en halthouden een duidelijke communicatiefout bij Britt, maar met de rest van de proef zal ze daar de punten weer op ingehaald hebben. Blijft natuurlijk een jury sport en om echt objectief te oordelen zou je beide proeven live/ter plaatse moeten kunnen zien, of twee filmpjes vanuit dezelfde hoek. Die kan ik nu niet zien, dus blijft imo speculeren. |
![]() |
Cayenne | |
![]() |
Ayasha schreef George schaart niet in zijn appuyementen. Hij schaart wel degelijk, zowel in draf als in galop. Misschien niet gigantisch, maar hij schaart zeker wel. |
![]() |
Ayasha | |
![]() |
Cayenne schreef Ayasha schreef George schaart niet in zijn appuyementen. Hij schaart wel degelijk, zowel in draf als in galop. Misschien niet gigantisch, maar hij schaart zeker wel. Niet meer dan nummer twee iig in draf. En gebaseerd op hoeveel ruimte hij kan pakken in de passen is dat veelzeggend over hoe goed hij werkelijk verzameld is. |
![]() |
Cayenne | |
![]() |
Net zeg je nog dat hij niet schaart en nu niet meer dan nummer twee?
Je spreekt jezelf tegen.. |
![]() |
Elisa2 | |
![]() |
Hij schaart veel meer dan nummer twee, daar zal hij zeker zijn punten op pakken.
|
![]() |
CharleyT | |
![]() |
Elisa2 schreef Hij schaart veel meer dan nummer twee, daar zal hij zeker zijn punten op pakken. Mee eens, en een proef win je niet op een wel of niet meer of minder scharen dan nummer 2. Discussie die waarschijnlijk heel lang door suddert ![]() |
![]() |
Cantodea11 | |
![]() |
Heeft iemand een filmpje van Romy dan ben nu wel nieuwsgierig geworden
|
![]() |
Ineke2 | |
![]() |
Cantodea11 schreef Heeft iemand een filmpje van Romy dan ben nu wel nieuwsgierig geworden Die staat al in dit topic. |
![]() |
Cantodea11 | |
![]() |
Ineke2 schreef Cantodea11 schreef Heeft iemand een filmpje van Romy dan ben nu wel nieuwsgierig geworden Die staat al in dit topic. Ja Instagram maar die werkt niet bij mij |
![]() |
Alenthe05 | |
![]() |
De proeven werden gejureerd door GP juryleden.
Level 1: M2/Z1 nivo maar je mag vliegende wissels laten zien, SB, Wijken Level 2: Z2 nivo, je mag vliegende wissels laten zien, SB, Appuyement, Keertwendingen Level 3: FEI junioren, ZZL/ ZZZ nivo Level 4: Prix St Georges Level 5: Inter 1/2 Level 6: GP Je mag zelf kiezen in welke klasse je uitkomt, wat het beste bij je paard past. Ieder zijn mening, ik heb echt hele mooie kuren gezien van prachtige paarden. George is een ruig dier, snap dat Britt en vele er gek van zijn. Vond Romy haar kur echt een verhaal vertellen, heel sereen. Maar dat is een persoonlijke mening. We gaan zien hoe iedereen het in Parijs gaat doen! Het is iig een hele leuke ervaring die ik al eens heb mogen meemaken. |
![]() |
rien10 | |
![]() |
Thanks voor de uitleg Alenthe. En houd je er niet van? Dan kijk je niet.
|
![]() |
Elisa2 | |
![]() |
Alenthe, ik denk niet dat Romy en Britt op hetzelfde niveau reden?
Klopt dat? |
![]() |
nevica | |
![]() |
Beide level 3. |
![]() |
Marocje | |
![]() |
Cantodea11 schreef Heeft iemand een filmpje van Romy dan ben nu wel nieuwsgierig geworden Je kan ook op haar YouTube kanaal kijken voor filmpjes. Snuitable heet het. Ik vind Romy een mooi mens en zeer vriendelijk rijden/omgaan met haar dieren. (Filmpje van haar Z1 proef: proef begint na 20 minuten) |
![]() |
Elisa2 | |
![]() |
Oke dankjewel! Dacht dat het niveau verschilde maar dat is dus niet zo.
Lusitano,s zijn goed vertegenwoordigd. |
![]() |
Doubtless | |
![]() |
CharleyT schreef de collega's die gejureerd hebben zijn zeer ervaren en deskundige mensen. Dat wordt hier toch sterk in twijfel getrokken. Al vraag ik me af hoeveel bokkers met kritiek zelf in aanmerking komen om “zeer ervaren en deskundige juryleden” genoemd te worden? |
![]() |
Elisa2 | |
![]() |
Ik heb even bij Romy op haar YouTube kanaal gekeken maar zij heeft dus een paar maanden geleden voor het eerst winst? gereden in het Z1.
Britt rijdt volgens mij ergens in de subtop, pr St Georg oid. Dus er zit wel degelijk een groot niveau verschil tussen en dat is ook wat ik zie. |
![]() |
c_alsemgeest | |
![]() |
Elisa2 schreef Ik heb even bij Romy op haar YouTube kanaal gekeken maar zij heeft dus een paar maanden geleden voor het eerst winst? gereden in het Z1. Britt rijdt volgens mij ergens in de subtop, pr St Georg oid. Dus er zit wel degelijk een groot niveau verschil tussen en dat is ook wat ik zie. Inderdaad PSG, best gek dat je dan nog aan een Lvl3 wedstrijd mee mag doen. Bij andere vergelijkbare ras/type wedstrijden ben je uitgesloten als je subtop rijdt. |
![]() |
Ayasha | |
![]() |
Cayenne schreef Net zeg je nog dat hij niet schaart en nu niet meer dan nummer twee? Je spreekt jezelf tegen.. Ik vind nog steeds dat hij niet schaart maar daar ga ik niet eindeloos over discussiëren. Als je vindt dat hij zelfs meer schaart dan tik ik uit want dan zien we gewoon twee verschillende proeven. Dan gaan we niet tot elkaar kunnen komen dus dan is agree to disagree beter lijkt me. De tijd dat ik ruzie maakte over dit soort dingen ligt achter me. Mijn mening staat. Je kan het er mee eens zijn. Of niet. Even goede vrienden. Ik ga er van uit dat beide ruiters trots en blij zijn op/met hun dieren en dat ze gewoon gaan genieten van wat nog komt. ![]() ![]() |
![]() |
Dorine92 | |
![]() |
Ik heb verder niet het geduld gehad om het filmpje te bekijken of hij schaart... maar al zou hij niet scharen en gewoon in een diagonaal lijntje naar de overkant lopen... een proef bestaat uit meer dan alleen 2 draf appuyementen en 2 galop appuyementen. Ik heb paarden de Grand Prix zien lopen terwijl ze niet eens series konden springen. Of geen piaffe konden. En dan nog winst rijden
|
![]() |
Ayasha | |
![]() |
Dorine92 schreef Ik heb verder niet het geduld gehad om het filmpje te bekijken of hij schaart... maar al zou hij niet scharen en gewoon in een diagonaal lijntje naar de overkant lopen... een proef bestaat uit meer dan alleen 2 draf appuyementen en 2 galop appuyementen. Ik heb paarden de Grand Prix zien lopen terwijl ze niet eens series konden springen. Of geen piaffe konden. En dan nog winst rijden Ja maar toen ik reageerde waren de volledige filmpjes er nog niet dus dat waren de momenten die ik kon vergelijken. ![]() |
![]() |
Cantodea11 | |
![]() |
Vind wel dat er niveau verschil zit tussen de twee maar weet natuurlijk niet hoe dat in elkaar steekt bij zo’n wedstrijd
|
![]() |
karijn | |
![]() |
Suliko schreef fransje23 schreef Is de azijn weer in de aanbieding? Wat een gezuurpruim! Superleuk voor Britt! Uiteraard gaat de media ermee aan de haal! Niets tegen Britt en leuk voor haar dat ze eerste is geworden. Ik gaf als eerste een kritische reactie, maar dat kwam puur voort uit dat ik het raar en zonde vind dat er als nieuwsbericht enkel aandacht wordt besteed aan Britt en haar instagrampost, en er volledig voorbij wordt gegaan aan de rest van het evenement en deelnemers die ook hun stinkende best hebben gedaan en namens Nederland naar Parijs gaan. Als er zulke evenementen in de nieuwsberichten voorbij komen, worden er meestal meer aspecten en deelnemers belicht. Britt kan er niets aan doen dat enkel zij wordt uitgelicht, het is dus kritiek op hoe het nieuws gebracht is. Een bokker heeft haar instagrampost als nieuws ingezonden (ook daar ligt geen schuld), terwijl de 2e plaats, Romy Huisman, er net zo goed een instagrampost aan gewijd heeft. Het had mijn inziens beter verwerkt kunnen worden in een daadwerkelijk nieuwsbericht waar andere ‘minder bekende’ mensen ook de ruimte krijgen voor hard werk. Dit is best een interessant punt. Het betreft inderdaad een ingezonden bericht van een bokker. Misschien kan de nieuwsredactie hier wat mee? Als je een dergelijk bericht krijgt met een link dus naar een instagrampost, om dan ook eens verder te kijken naar andere deelnemers en eventueel hyperlinks toe te voegen in je nieuwspost? |
![]() |
Skessa_ | |
![]() |
Er is inmiddels al een ander topic geopend: [VN] Iberische dressuurkampioenschappen verreden in Exloo
En als je klachten hebt over de nieuwsredactie of dingen die beter kunnen is ook een apart topic voor: [VN] Feedback nieuwsberichten |
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 4 van de 8 [ 186 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Bokt Nieuws » [VN] Voorpagina Nieuws |
Inloggen |