Forums » Bokt Nieuws » [VN] Voorpagina Nieuws |
Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95 |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 200 van de 204 [ 5092 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 Volgende |
Plaats een nieuw onderwerp |
Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen |
---|
Nyaleti | |
![]() |
Lynn kan jij het echt nog halen voor die prijs?
Als ik online kijk staat er een doos 60tabletten voor 150 euro. In de praktijk zal het dan minimaal voor €200 euro liggen vermoed ik zo. |
Laatste bericht |
![]() |
Lynn_Nikita | |
![]() |
_San87_ schreef Volgens mij is dat tegenwoordig al 2 euro voor 1 mg pil. Afhankelijk waar je het koopt, nog meer. De Pergoquin is volgens mij goedkoper en heeft dezelfde werkzame stof. Is alleen als je een doosje van 200 stuks koopt ineens een flink bedrag maar daar doe je dan ook ( in mijn geval met een half pilletje per dag) een jaar mee. |
![]() |
Siersma | |
![]() |
_San87_ schreef Volgens mij is dat tegenwoordig al 2 euro voor 1 mg pil. Afhankelijk waar je het koopt, nog meer. Ik betaal inmiddels al 175€ voor 80 pillen. Dus ja je loopt er op leeg ja. Plus het afdoen van “ een pilletje per dag en opgelost” is echt niet zo makkelijk gezegd |
![]() |
_San87_ | |
![]() |
Lynn_Nikita schreef _San87_ schreef Volgens mij is dat tegenwoordig al 2 euro voor 1 mg pil. Afhankelijk waar je het koopt, nog meer. De Pergoquin is volgens mij goedkoper en heeft dezelfde werkzame stof. Is alleen als je een doosje van 200 stuks koopt ineens een flink bedrag maar daar doe je dan ook ( in mijn geval met een half pilletje per dag) een jaar mee. Ah, ik ken alleen Prascend. |
![]() |
pmarena | |
![]() |
Ik heb een week geleden 110 euro betaald voor 60 pilletjes Prascend van de DA.
|
![]() |
Rizette | |
![]() |
Siersma schreef _San87_ schreef Volgens mij is dat tegenwoordig al 2 euro voor 1 mg pil. Afhankelijk waar je het koopt, nog meer. Ik betaal inmiddels al 175€ voor 80 pillen. Dus ja je loopt er op leeg ja. Plus het afdoen van “ een pilletje per dag en opgelost” is echt niet zo makkelijk gezegd Nou idd, ken niemand die verder niets hoeft te doen. Het is vaak al anders of meer voeren. Geeft ook extra kosten. Niet op het gras of beperkt. Getest hooi kopen enz enz. Iemand die een cushing paard een goed tehuis geeft mag best een lintje van mij. Dat is niet af te doen met valt allemaal wel mee. Als je er geen oog voor hebt of het niet wilt zien valt het misschien wel mee... |
![]() |
darkadia | |
![]() |
Earth schreef Nyaleti schreef Nou precies. Pilletje ( a je halve salaris maar daar moet je zelf maar achterkomen) er in en beetje met gras opletten en voila, gezond paard! Artrose hebben ze ook al vaker genezen toch? Maar misschien wordt dit paard aangeboden als weidemaatje? Ik moest hier wel even om gniffelen ![]() Hoe duur is maandelijks onderhoud voor een cushing paard, er vanuit gaande dat je 1 pilletje per dag geeft? Hangt af van de dosering en welk merk. Hier 1mg pergosafe voor 1.86 per dag. Jammer dat de huidige adoptant afscheid moet nemen van het paard door omstandigheden. Ben ook benieuwd met welke naam en verhaal deze ter adoptie komt ![]() |
![]() |
Echwel | |
![]() |
Soort van onderverhuur |
![]() |
Gwenvd | |
![]() |
Dat mag toch? Doen veel meer stallen
![]() |
![]() |
Rizette | |
![]() |
Is dit in eigendom van Twickel?
|
![]() |
Echwel | |
![]() |
De locatie die zij huren....
|
![]() |
MarliesV | |
![]() |
En? Ze verhuren ook een vakantiewoning. Die staat ook op de locatie en is niet eigendom van PzB.
Als jij een hele locatie huurt, mag je dan niet in overleg met de eigenaar daar een deel van verhuren? |
![]() |
LV19952 | |
![]() |
Zullen we ajb stoppen om hier in het topic op alle slakken zout te strooien en heb hebben om dingen die écht het bespreken waard zijn?
|
![]() |
Rizette | |
![]() |
Wat jij vindt dat geplaatst moet worden of niet geplaatst moet worden is iets heel anders dan op alle slakken zout leggen. Het is jouw mening geen feit.
|
![]() |
LV19952 | |
![]() |
Ja snap ik. Maar wat is het probleem dat zij die bak verhuren? Daar doen zij toch niks fout mee? Of niks wat mensen/dieren schaadt? Als zij dit met de verhuurder van het pand hebben afgesproken mag dit toch gewoon.
|
![]() |
Rizette | |
![]() |
Als
|
![]() |
LV19952 | |
![]() |
Zullen we niet gaan speculeren en het alleen bij de feiten houden? Voordat het topic straks weer op slot gaat?
|
![]() |
Rizette | |
![]() |
LV19952 schreef Zullen we niet gaan speculeren en het alleen bij de feiten houden? Voordat het topic straks weer op slot gaat? Opvallend dat jij diegene bent die speculeert en over ALS begint en mij nu terecht wijst omdat ik het herhaal. Maar goed idee om dat niet meer te doen! |
![]() |
Rocamor | |
![]() |
Maar LV19952 heeft toch gewoon gelijk? We weten niet wat PzB met de verhuurder afgesproken heeft. Dat is gissen.
We weten wel dat ze met ludieke constructies werken, zaken wat verdraai(d)en en dingen mooier maken / maakten dan het was. En ik vind het goed dat juist op die laatste zaken de vinger zo aan de pols is. En of ze de bakken wel of niet mogen verhuren, daar worden de paarden of kopers niet minder van. |
![]() |
LV19952 | |
![]() |
Rizette schreef LV19952 schreef Zullen we niet gaan speculeren en het alleen bij de feiten houden? Voordat het topic straks weer op slot gaat? Opvallend dat jij diegene bent die speculeert en over ALS begint en mij nu terecht wijst omdat ik het herhaal. Maar goed idee om dat niet meer te doen! Mij zie je in bovenstaand bericht nergens speculeren hoor! @ Rocamor: dat dus inderdaad! |
![]() |
Rizette | |
![]() |
Als zij dit met de verhuurder van het pand hebben afgesproken mag dit toch gewoon.
|
![]() |
pmarena | |
![]() |
Ze bieden toch al de hele tijd vanalles te huur aan om inkomsten te genereren uit de locatie. Het komt op mij al de hele tijd over alsof dat ook de bedoeling was van de eigenaar van het hele spulletje: kijk maar of jullie het voor elkaar krijgen om het zo goed draaiend te krijgen dat je door de inkomsten, de kosten voor jullie zelf / de stichting (opvang) laag kunnen houden
![]() |
![]() |
darkadia | |
![]() |
pmarena schreef Ze bieden toch al de hele tijd vanalles te huur aan om inkomsten te genereren uit de locatie. Het komt op mij al de hele tijd over alsof dat ook de bedoeling was van de eigenaar van het hele spulletje: kijk maar of jullie het voor elkaar krijgen om het zo goed draaiend te krijgen dat je door de inkomsten, de kosten voor jullie zelf / de stichting (opvang) laag kunnen houden ![]() Ja die indruk had ik ook. Dus dat ze ook de rijbaan aanbieden vind ik niet raar. Is best vraag naar goede rijbakken om te gebruiken. |
![]() |
Paardenfann4 | |
![]() |
Ik zie het probleem ook niet zo, het is toch prima dat ze proberen extra geld te verdienen. Ze hebben er een mooie locatie voor, dus daar is niets mis mee. Het zal alleen nooit duidelijk worden hoeveel ze ermee verdienen en wat er met dat geld gebeurt, net als met alle andere bedragen die ze aan donaties e.d. binnen krijgen. Dus in die zin snap ik het punt wel, maar dat zal toch nooit veranderen.
|
![]() |
Dreamboy | |
![]() |
Was vanavond aan het kijken wat er zoal op tv was toen ik bij het programma Urk belandde. Precies op het moment dat ze het paard van Mathilde terug gingen brengen naar PZB. Ik had toch wel heel erg met haar te doen, wat een verdriet. Maar ze zei het wel heel treffend. Wie zit er nu te wachten op een paard met zoveel issues en hoge medische kosten. Ben wel heel benieuwd hoe dit paard straks voorgesteld gaat worden. Als rijpaard of weidemaatje.
|
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 200 van de 204 [ 5092 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Bokt Nieuws » [VN] Voorpagina Nieuws |
Inloggen |